15. خرداد 1394 - 11:02   |   کد مطلب: 6115
ملی‌پوش تنیس ‌روی میز جانبازان و معلولین گفت: فرمایشات مقام معظم رهبری(مد ظله) به مانند چراغ راه و راهنمای مسیر حرکت برای امت اسلامی است.
فرمایشات مقام معظم رهبری چراغ راهی برای امت اسلامی است

 به گزارش شبنم ها، نرگس حمیدی بانوی ورزشکارو ملی‌پوش تنیس ‌روی میز جانبازان و معلولین؛در تبین فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: مقام معظم رهبری همیشه با بصیرت و فرمایشات گهر بارشان مانند چراغ راهی برای امت اسلامی است.

وی افزود: بار دیگر رهبر انقلاب در بیست و ششمین سالگرد بنیانگزار کبیر انقلاب به مردم و مسئولان راه را نشان داده و از مردم خواستند  که هدف ها  راه امام ره را ادامه دهند.

حمیدی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری افزود:اگر ملت ایران بخواهد هدف ها و راه امام را ادامه دهد باید راه و اصول امام بزرگوار را درست بشناسد.

وی تصریح کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری ملت نباید اجازه دهد که شخصیت امام (ره ) را تحریف کنند که تحریف شخصیت ایشان منحرف کردن مسیر صراط مستقیم ایران است و بازخواني اصول مستند مکتب امام، تنها راه مقابله با تحريف شخصيت آن بزرگوار است.

این بانوی ورزشکاربا گرامی داشتن یاد و خاطره امام خمینی (ره) ادامه داد: امام (ره) طرفدار محرومان بودند و نابرابری  اقتصادی را به شدت محکوم می کرد با اشرافی گری مخالف؛ و طرفدار عدالت اقتصادی بود لذا مسئولین باید همیشه رهنمود های حضرت امام خمینی (ره) را سر لوحه کار خویش قرار دهند.

امام خمینی (ره) مدام تذکر می داد به مسئولین در خصوص کاخ نشینی و می فرمود : این محرومان و فقرا هستند که همیشه در صحنه و میدان های خطر حاضراند و هیچگاه اعتراضی نمی کنند .

ملی‌پوش تنیس ‌روی میز جانبازان و معلولین؛ با اشاره به  فرمایشات مقام معظم حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در خصوص تبیین ۷ مورد از اصول و مبانی فکری امام رحمه‌الله گفت :بار دیگر مقام معظم رهبری مکتب امام خميني را نقشه راه پر اميد ملت ايران خواندند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار