22. شهريور 1394 - 8:52   |   کد مطلب: 7384
رییس ستاد برگزاری همایش و نمایشگاه نقش زنان در توسعه پایدار گفت: حدود یکصد بانوی کارآفرین برتر در 30 گروه کالایی از موسسات مختلف معرفی شده و از میان آنان، زن کارآفرین سال معرفی می شود.
برترین زن کارآفرین کشور معرفی می شود

به گزارش شبنم ها به نقل از خبرگزاری ایرنا، سهیلا جلودارزاده افزود: به دلیل همزمانی برپایی نمایشگاه
نقش زنان در توسعه پایدار با هفته ازدواج و سالگرد ازدواج حضرت علی(ع) و فاطمه(س)، شرایطی را فراهم کرده ایم که بانوان از کریدور کارآفرینی بازدید و در آنجا شیوه مناسب اشتغال خود را پیدا کنند.
وی با بیان اینکه محصولات بانوان کارآفرین در این نمایشگاه به فروش می رسد، گفت : بانوان می توانند از میز وزارتخانه های کار، ارشاد و...، از خدماتی که برای اشتغال در نظر گرفته شده، استفاده کنند.
جلودارزاده تصریح کرد: برای بانک ها و صندوق های قرض الحسنه نیز یک سالن کارآفرینی در نظر گرفته ایم که جوانان و زنان سرپرست خانوار می توانند از مزایای این صندوق ها برای دریافت وام مطلع و بهره مند شوند.
وی گفت: دومین نمایشگاه نقش زنان در توسعه پایدار طی روزهای 24 تا 27 شهریور ماه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود.
جلودارزاده افزود: همایش بین المللی نقش زنان در توسعه پایدار نیز 25 و 26 شهریور ماه با حضور مقامات عالی رتبه کشور و بانوان توانمند و کارآفرین داخلی و خارجی برگزار خواهد شد.
 

انتهای پیام /

دیدگاه شما

آخرین اخبار