3. دى 1394 - 8:35   |   کد مطلب: 8505
بسیاری از عوامل بیولوژی، اجتماعی، فرهنگی، زیست محیطی و اقتصادی وضعیت سلامت زنان را تحت تاثیر قرار می دهد که جهت آشنایی و پیشگیری از آنها نیازمند آگاهی رسانی و همکاری در سطح بین المللی می باشیم.

به گزارش شبنم ها، بسیاری از عوامل بیولوژی، اجتماعی، فرهنگی، زیست محیطی و اقتصادی وضعیت سلامت زنان را تحت تاثیر قرار می دهد. از طرفی زنان نسبت به مردان به دلایل فیزیولوژیک همانند دوران بارداری، شیردهی و نیز یائسگی شانس بیشتری برای ابتلا به بیماری ها و ناتوانیها دارند. لذا رویکردی مبتنی بر شواهد جهت مدیریت مسائل مرتبط با بهداشت باروری، سلامت سالمندی بانوان، کنترل بیماری های قابل انتقال و نیز بیماری های غیر قابل انتقال در آنها احساس می شود.

 مرکز تحقیقات سیاستگذاری سلامت ابران با برگزاری سمینار بین المللی  با تاکید بر سرطان زنان در 4 قسمت، تغییرات اپیدمیولوژیک سرطان زنان در سطوح ملی و بین المللی، استراتژی های چند گانه در تمام سطوح پیشگیری از سرطان زنان،  مداخلات در سرطان زنان در سه سطح پیشگیری،  نقش حمایت اجتماعی و یا سلامت معنوی در پیشگیری از سرطانهای زنان اقدام به فراخوان مقاله کرده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت whc2016.sums.ac.ir مراجعه فرمایید.

انتهای پیام/ج

دیدگاه شما

آخرین اخبار