13. دى 1394 - 15:27   |   کد مطلب: 8658
فیلم «فصل فراموشی فریبا» به كارگردانی و تهیه كنندگی عباس رافعی در بخش مسابقه هشتمین دوره جشنواره بین المللی «جیپور» که در شهر جیپور هندوستان برگزار می شود حضور دارد.

به گزارش شبنم ها به نقل از مهر، فیلم «فصل فراموشی فریبا» به كارگردانی و تهیه كنندگی عباس رافعی در بخش مسابقه هشتمین دوره جشنواره بین المللی «جیپور» که در شهر جیپور هندوستان برگزار می شود حضور دارد.

جشنواره «جیپور» از دوم تا ششم ژانویه در موزه سینمایی این شهر برگزار می شود و فیلم «فصل فراموشی فریبا» پنجم ژانویه در سالن اصلی جشنواره به نمایش درمی آید

پیش از این عباس رافعی با این فیلم در جشنواره «یونیورسال» آمریکا حضور داشت و جایزه بهترین فیلم سینمایی و بهترین بازیگر زن این جشنواره را دریافت کرد فیلم «فصل فراموشی فریبا» در جشنواره رومانی موفق به کسب جایزه بهترین فیلم سینمایی و در نهمین دوره جشنواره نیویورک و بیست و چهارمین دوره جشنواره «هارتلند» موفق به دریافت جایزه بهترین فیلم شد و در ماه گذشته جایزه بهترین فیلم از جشنواره «آسیاتیکا» رم دریافت کرد.

پخش بین المللی فیلم در موسسه تولید و پخش بین الملل «فیلمنگاران» انجام می شود. پوستر بین المللی این فیلم همزمان با حضور این اثر در جشنواره هند منتشر می شود.
انتهای پیام/ج

دیدگاه شما

آخرین اخبار