21. دى 1394 - 19:12   |   کد مطلب: 8785
سومین جلسه مجمع خیرین ازدواج شهرستان فامنین با حضورحمیدی معاونت محترم فرمانداری واعضای مجمع خیرین ازدواج دراداره ورزش و جوانان شهرستان فامنین برگزار گردید

به گزارش شبنم ها به نقل از همدان ورزش، سومین جلسه مجمع خیرین ازدواج شهرستان فامنین باحضور حمیدی معاونت محترم فرمانداری واعضای مجمع خیرین ازدواج صبح روز گذشته دراداره ورزش و جوانان شهرستان برگزار گردید.
درابتدای جلسه حقیقی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فامنین ضمن خیر مقدم به مدعوین محترم ، هدف از تشکیل جلسه سوم مجمع خیرین را انتخاب مدیرعامل –بازرس وخزانه دار این مجمع اعلام کرده و متمرکز کردن فعالیت های خیرین شهرستان را هدف اصلی تشکیل مجمع خیرین ازدواج دانسته و خاطر نشان داشتند که در این مجمع اختیار کامل در دست اعضاء بوده و مختارند هریک از اعضای مجمع وافراد تحت پوشش این مجمع را انتخاب نمایند .
در ادامه حمیدی معاون فرمانداری از حضور خیرین در جلسه تشکر و تقدیر نموده واز راه اندازی مجمع خیرین ابرازخرسندی و خوشنودی نموده واشاره کردند که خیرین ازدواج مسئولیت سنگینی دارند وبه اثرات معنوی و فضیلت این امر تاکیدکرده و خواستار اطلاع رسانی در سطح شهرستان فامنین وکلیه روستاهای تابعه از وجود چنین مجمعی در فامنین شدند.در این جلسه در این جلسه مسلم دولتی بعنوان مدیر عامل ، کریمی بعنوان بازرس و صفری بعنوان خزانه دار این مجمع انتخاب گردیدند.
دولتی به عنوان مدیر عامل مجمع خیرین ازدواج شهرستان اذعان کرد :کمک گرفتن از هیئت امنای مساجد، دهیاری ها، هماهنگی با دهیاری و در خواست کمک از آنها وتبلیغ کمک به مزدوجین ویاری خواستن از متملکین در جهت وقف اموال به مستمندان را از اهداف کوتاه مدت مجمع خیرین دانستند.
صفری خزانه دار این مجمع اعلام نمود که اکثر کمک های مردمی در زمینه های مختلف از طریق هیئت امنای مساجد بوده و تلفیق مرکز نیکوکاری ومجمع خیرین در مکانی مناسب را خواستار شدند.
در پایان اعضای مجمع هریک نظرات خود را ارائه کرده و پیشنهادات آنها به شور گذاشته شد و مقرر شد شماره حسابی بنام مجمع خیرین ازدواج افتتاح گردد همچنین مقرر شد مکانی جهت اسکان مجمع خیرین ازدواج در نظرگرفته شود و گفته شد در جلسه بعدی مجمع خیرین از جوانان دعوت بعمل آمده ونظر انان را در مورد ازدواج و نحوه کمک به جوانان در شرف ازدواج در راستای اهداف مجمع خیرین را جویا شوند.

انتهای پیام/ج

دیدگاه شما

آخرین اخبار