10. اسفند 1394 - 9:45   |   کد مطلب: 9560
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خبر داد:
همدان؛ میزبان جشنواره ملی تصویرسازی آیات قرآن
 همدان؛ میزبان جشنواره ملی تصویرسازی آیات قرآن

به گزارش شبنم ها ؛ روزنامه جمهوری اسلامی: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: همدان میزبان جشنواره ملی تصویرسازی آیات قرآن در حوزه کودک و نوجوان است.
فاضل عبادی افزود: از زمان اعلام فراخوان این جشنواره تاکنون 200 اثر به دبیرخانه ارسال شده است که 50 مورد از آثار برگزیده در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت.
وی با بیان اینکه این جشنواره از 10 اسفند ماه سالجاری در همدان آغاز به کار می‌کند، گفت: بیان مفاهیم و آموزه‌های قرآنی در قالب هنر برای کودکان و نوجوانان از اهداف این جشنواره است.
وی تصریح کرد: هنرمندان زیادی در این حوزه فعال هستند که برگزاری این جشنواره زمینه را برای حضور و معرفی بیشتر این افراد فراهم می‌کند.
وی عنوان کرد: با توجه به اینکه داستان‌های قرآنی به تشریح زندگی و سیره معصومین(ع) پرداخته است، برگزاری چنین جشنواره ای، آن هم در زمینه کودکان و نوجوان لازم بود.
عبادی عنوان کرد: همزمان با این جشنواره نمایشگاه تصاویر برگزیده نیز به نمایش گذاشته می‌شود و هشت نفر از برگزیدگان جشنواره نیز مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.
وی ادامه داد: مجموعه کتاب آثار برگزیده نیز در حاشیه این جشنواره رونمایی می‌شود.
گفتنی است؛استان همدان از ابتدای سالجاری تاکنون با همت مسئولان استان برنامه‌های فرهنگی و هنری مختلفی را در حوزه کودک و نوجوان در سطح ملی و بین‌المللی اجرا کرده است.

انتهای پیام /

دیدگاه شما

آخرین اخبار