3. تير 1396 - 11:56   |   کد مطلب: 17351
مدیر ستاد اقامه نماز استان همدان:
برگزاری نماز عید فطر در مصلای همدان
مدیر ستاد اقامه نماز استان همدان گفت: نماز عید فطر نوعی گردهمایی مذهبی و نشان از وحدت و انسجام مسلمانان است.
نماز عید فطر,ماه رمضان,مصلای همدان,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

برگزاری نماز عید فطر در مصلای همدان

 

به گزارش شبنم همدان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از همدان : حجت الاسلام  سید مرتضی حسنی حلم گفت:  امسال نیز همچون سالهای گذشته نماز عيد فطر ، رأس ساعت 7:30 در مصلي امام خميني(ره) به امامت نماينده ولي فقيه  و امام جمعه همدان برگزار خواهد شد.

 وی با بیان اینکه پیش بینی می کنیم امسال  40 هزار نفر از نمازگزاران به منظور اقامه نماز عيد حضور پيدا کنند بیان کرد: عید سعید فطر شکرگذاری یک ماه روزه داری است  و این عید بزرگ بیانگر فطرت پاک و الهی انسان است.

  مدیر ستاد اقامه نماز همدان بیان کرد: ماه رمضان فرصت مناسبی برای نزدیکی و ارتباط معنوی بیش از پیش با خداوند است و مومنان باید صفای باطنی و طهارت قلبی حاصل از یک ماه عبادت و روزه داری را در سایر ماه ها و روزهای سال نیز در وجود خود حفظ کنند.

   وی افزود: موفقیت و رستگاری جامعه انسانی در راستای همدلی و هم زبانی محقق می شود و خدای ناکرده هیچ کس نباید عامل تفرقه و اختلاف شود.

 حجت الاسلام حسنی حلم با بیان اینکه انسان‌ها با اعمال نیک خود برای آخرت ذخیره جمع می‌کنند اظهار داشت: عید سعید فطر صحنه نمایش اتحاد و انسجام مردم مسلمان دنیا بوده که با همدلی و تجمع خود برای ادای نماز عید سعید فطر به تمامی زورگویان و زیادی‌خواهان اقتدار و ایستادگی خود را نشان می‌دهند.

انتهای پیام/ص

نماز عیدفطر نماز عیدفطر نماز عیدفطر نماز عیدفطر نماز عیدفطر نماز عیدفطر نماز عیدفطر نماز عیدفطر نماز عیدفطر نماز عیدفطر نماز عیدفطر نماز عیدفطر مصلی همدان مصلی همدانمصلی همدان مصلی همدان مصلی همدان مصلی همدان مصلی همدان مصلی همدان مصلی همدان

دیدگاه شما

آخرین اخبار