13. مهر 1396 - 15:58   |   کد مطلب: 18874
همزمان با دومین سالگرد شهادت سردار همدان
برپایی نمایشگاه هنرهای تجسمی ویژه سالگرد سردار شهید همدانی
معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد همدان گفت: همزمان با دومین سالگرد شهادت سردار همدان، نمایشگاه هنرهای تجسمی ویژه سالگرد سردار شهید همدانی و شب شعر با همین مضمون برگزار مي‌شود.
شهید همدانی,سالگرد شهید همذانی,نمایشگاه هنرهای تجسمی,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها;

به گزارش شبنم همدان به نقل از فارس : مجید فروتن با بیان اینکه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای پاسداشت شخصیت گرانقدر سردار همدانی؛ فرمانده شهید همدان اظهار کرد: بر این اساس برنامه‌های فرهنگی ویژه سالگرد شهید همدانی در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه ویژه‌نامه سالگرد شهید همدانی نیز از سوی اداره‌ ارشاد منتشر خواهد شد، تصریح کرد: نمایشگاه هنرهای تجسمی که تصاویری از این شهید بزرگوار است، در روز مراسم سالگرد شهید همدانی در محوطه حسینیه امام (ره) برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان با بیان اینکه «شب شعر» با موضوع شهید همدانی برگزار می‌شود، افزود: این مراسم دوشنبه با حضور شاعران و اعضای انجمن ادبی استان همدان برگزار خواهد شد.

وی ضمن تأکید بر ضرورت تبیین شخصیت شهید همدانی برای نسل جوان خاطرنشان کرد: شهید همدانی فضائل مکتبی و اخلاقی خود را در عمل نشان دادند و حضور در هشت سال دفاع مقدس و دفاع از حریم اهل بیت(ع) جلوه‌ای از رشادت‌های این شهید بزرگوار است.

فروتن تصریح کرد: تبیین شخصیت شهید همدانی از وظایف دستکاه‌های فرهنگی است و امیدواریم در دومین سالگرد شهادت سردار همدانی به گونه‌ای عمل کنیم که دین خود را نسبت به این سردار عزیز ادا کرده باشیم.

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار