25. ارديبهشت 1395 - 23:52   |   کد مطلب: 10284
کتاب " شکسته بال ها" زندگینامه شهیدان حمید و سعید حجه فروش با تصویر سردار شهید حسین همدانی و سردار شهید علی شمسی‌پور، جستجوگر نور رونمایی شد.
کتاب " شکسته بال‌ها" با تصویر سرداران شهید همدانی و شمسی‌پور رونمایی شد

به گزارش شبنم ها به نقل از نافع؛ این کتاب نوشته فاطمه حجه فروش خواهر شهیدان است که با حضور سردار حمید حسام نویسنده نام آشنای حوزه دفاع مقدس، همرزمان این شهدای بزرگوار و جمعی از مسئولان در دبیرستان شهید حجه فروش همدان رونمایی شد.

 

این دبیرستان 84 شهید تقدیم انقلاب کرده که از شاخص ترین آن ها می توان به شهید حسن ترک، شهیدان تقوی طلب، شهیدان صوفی، شهیدان حجه فروش و شهید احمدی روشن اشاره کرد.

نویسنده "کتاب شکسته بال ها" در گفتگو با "نافع" هدف از نگارش این کتاب را آشنایی نسل جوان و نوجوان جامعه با زندگی شهدا عنوان کرد و افزود: از آن جا که خود دبیر آموزش و پرورش هستم؛ احساس کردم وظیفه دارم تا در این راه گام بردارم و نگارش کتاب های حوزه دفاع مقدس را با زندگینامه برادران شهیدم آغاز کردم.

فاطمه حجه فروش بیان کرد: از سال 91 شروع به گفتگو با همرزمان و جمع آوری خاطرات کرده و بازنویسی خاطرات از سال 93 آغاز شد.

 

 

وی ادامه داد: این کتاب در 300 صفحه به همراه تصاویر نگارش شده و موسسه راویان فتح و قرارگاه خاتم الاوصیا از آن حمایت کرده اند.

حجه فروش اعلام کرد: بر روی جلد این کتاب تصویر سردار سرلشکر شهید حسین همدانی، جانباز شهید علی اکبر مختاران و شهید علی شمسی پور که از راویان خاطرات هستند؛ درج شده است.

 

 

لازم به ذکر است؛ دانش آموز شهید حمید حجه فروش 4 اسفند 1360 در منطقه تنگ چذابه و معلم شهید حمید حجه فروش 10 اردیبهشت 1361 در عملیات غرورآفرین الی بیت المقدس به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

 

 

گزارش از سمیه مظاهری

پایان پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار