2. آذر 1396 - 15:56   |   کد مطلب: 19601
مسئول سازمان بسیج جامعه زنان کشور:
عمده سن بانوان بسیجی از نوجوانی تا سن ۴۰ سالگی است
زنان در فعالیت‌های بسیجی، فرهنگ‌سازی و رفع محرومیت‌ها در سراسر کشور اقدامات بسیار خوبی را انجام داده‌اند که قابل تحسین است.
زنان بسیجی,بانوان,بسیج,بسیج زنان,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها;

به گزارش شبنم همدان به نقل از زنان خبر : مینو اصلانی مسئول سازمان بسیج جامعه زنان کشور گفت: بسیج متشکل از عموم مردم در اقشار مختلف است که همیشه درصحنه‌های مختلف نظام جمهوری اسلامی خوش درخشیده است.

وی افزود: اندیشه و تفکر بسیج، فرهنگ و تفکر انقلابی است که از فرهنگ عاشورایی الگو گرفته است.

اصلانی مؤلفه‌های تفکر بسیج را چنین عنوان کرد: فداکاری، ایثار درراه خدا، محوریت در همه حرکت‌های انقلابی، تلاش شبانه‌روزی، فعالیت‌های اثر گزار همراه با بصیرت و آگاهی و… ازجمله مؤلفه‌های تفکر بسیجی می‌باشد.

وی ادامه داد: باید با اندیشه بسیج برای پیشرفت و آبادانی کشور تلاش کرد، بافکر و اندیشه فرهنگ انقلابی و دینی را ترویج داد تا شاهد شکوفایی بیش‌ازپیش کشور باشیم.

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان کشور با اشاره به فرمایش حضرت على (ع) اذعان داشت: امام علی (ع) می‌فرمایند:«انسان‌ها یا با تو هم‌کیش هستند یا در انسانیت مشترک‌اند» و در این راستا همه انسان‌ها باکرامت هستند و باید کرامت آن‌ها حفظ شود، آحاد مردم برای پیشرفت کشور و انقلاب اسلامی دارای فرهنگ و تفکر بسیجی می‌باشند.

وی مطرح کرد: در فرهنگ و تفکر بسیجی همه انسان‌ها دارای کرامت، شانیت و مورداحترام هستند و با این اندیشه زمینه ظهور و بروز همه استعدادهای جامعه در کشور فراهم می‌شود.

اصلانی برنامه‌های هفته بسیج در سطح کشور را چنین برشمرد: برپایی نمایشگاه مسابقات کتاب‌خوانی، مسابقات شعر بیش از ۱۸ هزار پایگاه مقاومت بسیج در سراسر کشور، اعزام هزار گروه جهادی مشاوره به نقاط مختلف کشور برای آموزش تربیت کودک و مشاوره خانواده با بهره‌گیری از افراد توانمند، اساتید و کارشناسان دانشگاه، افتتاح ۳۵۰ مهد قرآنی در سراسر کشور، اهدای کتاب به زبان انگلیسی و فارسی در خصوص جایگاه زن از نگاه امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی به گردشگران خارجی تحت عنوان سفیر اندیشه برای آشنایی آنان با جایگاه زن در انقلاب اسلامی، حضور در نمازهای جمعه، دیدار با خانواده معظم شهدا در کل کشور و… .

وی در مورد میانگین سنی بانوان بسیجی در کل کشور گفت: ۱۰ میلیون خانم بسیجی در سطح کشور وجود دارد که ۸۰ در صد این آمار را جوانان و نوجوانان در اقشار مختلف تشکیل می‌دهند، عمده سن بانوان بسیجی از نوجوانی تا سن ۴۰ سالگی است.

 

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان کشور فعالیت بانوان بسیجی را تحسین کرد و افزود: بسیج تجلی خوبی‌ها فداکاری و عشق و ایثار است که د این راستا از ابتدای انقلاب اسلامی زنان در فعالیت‌ها و گروه‌های جهادی در نقاط محروم اقدامات فرهنگی، قرآنی، مهارت‌آموزی، مشاوره و… انجام داده‌اند که فعالیت آنان قابل‌تحسین است.

 

انتهای متن/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار