12. دى 1396 - 21:31   |   کد مطلب: 20196
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان:
برگزاری تجمع مردمی در محکومیت اغتشاشات اخیر در همدان
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان از برگزاری تجمع مردمی در سراسر استان خبر داد و گفت: این برنامه فردا چهارشنبه ۱۳ آذر با هدف محکومیت اغتشاشات اخیر برگزار می‌شود.
تجمع مردمی,اغتشاشات,پیاده راه بوعلی,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها;

به گزارش شبنم همدان به نقل از تسنیم : حجت‌الاسلام سید محمد حسن فاضلیان اظهار داشت: مردم دارالمجاهدین همدان همزمان با سراسر کشور فردا ساعت 16 در پیاده‌راه بوعلی تجمع کرده و بار دیگر حمایت خود را از نظام جمهوری اسلامی و ولایت‌فقیه اعلام می‌کنند.

وی از سخنرانی حشمت‌الله قنبری‌همدانی، معاون فرهنگی و اجتماعی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و مدرس دانشگاه‌های تهران در این برنامه خبر داد و گفت: در پایان برنامه، بیانیه‌ای در محکومیت اغتشاشات روزهای اخیر قرائت می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان اعلام کرد: تجمع مردمی در محکومیت اغتشاشات و رفتارهای هنجارشکنانه روزهای اخیر در سایر شهرستان‌های استان نیز برگزار شده و ساعت برنامه در هر شهرستان متفاوت است.

حجت‌الاسلام فاضلیان با اشاره به برگزاری برنامه ویژه‌ای در شهر ملایر عنوان کرد: در این مراسم پرچم مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران با حضور قشرهای مختلف مردم و همراه با نواختن مارش پرچم به اهتزاز درمی‌آید تا پاسخی باشد به افرادی که اعتراض به گرانی و مشکلات اقتصادی را وسیله رسیدن به اهداف خود و تضعیف نظام کرده‌اند.

وی بیان کرد: تجمع‌های مردمی 13 دی با هدف محکومیت رفتار اغتشاشگران و عناصر آشوب‌طلب که سعی در سوء‌استفاده کردن از اعتراضات مردمی به وضعیت اقتصادی را دارند، برگزار شده و حضور یکپارچه مردم که همواره یار و پشتیبان انقلاب و نظام بوده‌اند موجب ناامیدی دشمنان و هدایت‌گران اصلی این حرکت‌ها می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مردم همدان چند روز پیش نیز در سالروز حماسه بزرگ 9 دی با حضور در راهپیمایی باشکوه، اعتراض خود نسبت به اغتشاشات 8 دی را محکوم کرده و محاکمه بانیان این واقعه را از دستگاه قضایی خواستار شدند.

انتهای پیام/ص

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار