22. بهمن 1396 - 8:31   |   کد مطلب: 20768
نقش بانوان در پیروزی انقلاب اسلامی;
حضور زنان در عرصه تظاهرات باعث ترس رژیم طاغوت شد
انقلاب اسلامی ایران از سال ۵۷ تاکنون درخشش‌های سیاسی، علمی، اقتصادی، فرهنگی و … داشته است که زنان و دختران در این افتخارات نقش بسیار خوبی ایفا کرده‌اند.
زنان,انقلاب اسلامی,زنان در تظاهرات,رژیم طاغوت,نقش زنان در انقلابshabnamha.ir,شبنم همدانafkl ih,شبنم ها;

به گزارش شبنم همدان به نقل از زنان خبر : زبیده خدایی سخنران و مشاور حرم حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) با اشاره به نقش بانوان در پیروزی انقلاب اسلامی گفت: نقش بانوان در پیروزی انقلاب اسلامی بسیار اهمیت داشت و باهدف درصحنه‌های تظاهرات و فرهنگ‌سازی نقش‌آفرینی کردند.

وی افزود: همان‌طور که بانوان در جوامع بشری رکن اصلی هستند، خوشبختانه شاهد حضور بانوان فعال به‌فرمان امام خمینی (ره) و علاقه‌ای که به ایشان داشتند در شکل‌گیری انقلاب اسلامی بودیم.

خدایی با اشاره به شکوفایی انقلاب بیان کرد: زمانی که زنان برای پیروزی انقلاب اسلامی در عرصه سیاست حضور یافتند شکوفایی و تبلور انقلاب اسلامی در همه زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، علمی و… مشاهده کردیم.

وی ادامه داد: در زمان طاغوت زنان زندانی و شکنجه می‌شدند، در تظاهرات شرکت می‌کردند، فعالیت‌های سیاسی و اجتماعی مطلوبی برای پیروزی انقلاب اسلامی داشتند، گستره‌ی عظیمی از جامعه را زنان و دختران تشکیل می‌دهند و در این راستا بسیار مطلوب حضور داشتند.

سخنران و مشاور حرم حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) در مورد ترس رژیم طاغوت از بانوان اظهار کرد: زمانی که زنان در عرصه تظاهرات، راهپیمایی و زمینه‌های سیاسی فعالیت کردند باعث ترس در چهره نظام سیاه طاغوت شد.

وی گفت: زنان همراه و همگام با مردان بنا بر تکلیف دینی خود در تمام صحنه‌های انقلاب حضور خوبی داشتند.

سخنران و مشاور حرم حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) انقلاب ایران را مقدس یادکرد و افزود: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران، مدیران نالایق و افرادی که نسبت به ارزش‌های انقلاب نابینا هستند باید بدانند که انقلاب ایران مقدس است و نمی‌توانند خدشه‌ای به آن وارد کنند.

وی خاطرنشان کرد: ایران در رژیم پهلوی باوجود پتانسیل‌ها و توانایی‌های بالایی که داشت وابسته به بیگانگان بود، خدا را شاکریم که اکنون صادرات بسیار زیادی داریم و کشورمان باوجود همه چالش‌هایی که از سوی اهداف پلید بیگانگان است باافتخار بسیاری از تولیدات و محصولات خود را صادر می‌کند.

خدایی با اشاره به محرومیت‌زدایی پس از انقلاب اسلامی اذعان داشت: در زمان طاغوت مردم در فقر و تنگدستی زندگی می‌کردند که پس از پیروزی انقلاب اسلامی در بحث محرومیت‌زدایی موفق بوده‌ایم و امیدواریم با مدیریت صحیح شاهد رفع محرومیت و فقر طاغوت به‌صورت گسترده باشیم.

وی ادامه داد: تبلور انقلاب در جهان پیچیده است، شاهد بیداری اسلامی در جهان هستیم و بسیاری از کشورها انقلاب اسلامی و اسلام را ترویج می‌دهند.

سخنران و مشاور حرم حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) با اشاره به فرموده امام خمینی (ره) یادآور شد: همان‌طور که رهبر کبیر انقلاب فرمودند انقلاب اسلامی به جهان صادرشده است و به این دلیل امریکا و اسرائیل وحشت‌زده‌اند و اولین سطر خبرهایشان ایران هراسی است.

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار