19. مهر 1397 - 19:19   |   کد مطلب: 21778
مراسم «گرامیداشت سومین سالگرد سردار شهید سرلشکر پاسدار حاج حسین همدانی و شهدای مدافع حرم استان همدان» در حسینیه امام این شهر آغاز شد.

به گزارش شبنم ها،مراسم «گرامیداشت سومین سالگرد سردار شهید سرلشکر پاسدار حاج حسین همدانی و شهدای مدافع حرم» بعد از نماز غرب و عشا با حضور سردار محمدباقر قالیباف به عنوان سخنران این مراسم، جمعی از مسئولان و مدیران استان، فرماندهان و نیروهای نظامی و انتظامی، خانواده شهدای مدافع حرم استان و آحاد مردم در حسینیه امام (ره) آغاز شد.

سردار قالیباف در مورد شهید همدانی اظهار داشت:  این شهید بزرگوار از قبل از انقلاب تا آخرین روز حیاتش برای این انقلاب، مردم وایران اسلامی صادقانه و مخلصانه و بی نام و نشان زحمت کشید و لحظه ای آرام نداشت.
وی افزود: شهید همدانی همیشه خود را وظیفه مند می دانست چه در مسئولیت بود چه نبود، از وظیفه خود و ارتباطش با مردم غافل نبود. شهید همدانی بسیار انسانی با محبت، با عاطفه و با گذشت بود و در لحظات سخت جنگ مردانه می ایستاد.
شهید همدانی یک مظلومیت خاصی هم داشت.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام سردار همدانی را مجاهد فی‌سبیل‌الله و یار ولایت دانست و گفت: این مجاهد بزرگ هرگاه احساس می‌کرد می‌تواند به مردم خدمت کند از آبروی خود هم مایه می‌گذاشت.

محمدباقر قالیباف امشب در سومین سالگرد شهادت سردار حاج حسین همدانی و یادبود شهدای مدافعین حرم در حسینیه امام خمینی(ره) با بیان این که توفیقی است که در جمع با صفای خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران، آزادگان و مادران و فرزندان شهدا گردهم جمع آمدیم، اظهار کرد: هرچه در انقلاب داریم به برکت امام و شهدا بوده است، امامی که جز برای خدا گامی بر نداشت.

وی با تأکید بر این که این جمع‌ها برای این هست که راه و مسیر شهدا را بشناسیم، افزود: همین شهدا همچون شهید همدانی‌ها هستند که چراغ راه ما هستند.

قالیباف تصریح کرد: آن چه از این مرد بزرگ دیدم، چه در دوران دفاع مقدس و چه بعد از آن، این بود که او صادقانه و مخلصانه زحمت کشید و لحظه‌ای آرام و قرار نداشت.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تأکید بر این که شهید همدانی در هر فتنه‌ای که در انقلاب اتفاق افتاده درخشید و ایستاد و لحظه‌ای از پا ننشست، خاطرنشان کرد: شهید همدانی هیچ‌گاه از وظیفه خودش غافل نشد، فردی مقاوم در لحظات سخت دوران جنگ بود و همه می‌دانستند که در این برهه‌ها مردانه ایستاد

 

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار