31. تير 1395 - 9:48   |   کد مطلب: 11294
پس از سالها تحقیق و پژوهش توسط شیمیدان بزرگ همدانی انجام شد
درمان آفت دهان در طب سنتی مدرن بدون نیاز به جوش شیرین+عکس
برای اولین بار در جهان، درمان کامل آفت دهان، تبخال و تب برفکی پس از سالها تحقیق و پژوهش توسط شیمیدان بزرگ همدانی انجام شد.

برای اولین بار در جهان / ساخت داروی آفت دهان، تبخال و تب برفکی

 درمان آفت دهان کودکان کامل در طب سنتی

درمان آفت دهان درمان آفت دهان درمان آفت دهان درمان آفت دهان درمان آفت دهان درمان آفت دهان
درمان آفت دهان درمان آفت دهان
درمان آفت دهان درمان آفت دهان
درمان آفت دهان به گزارش شبنم همدان ، همواره از جوامع علمی و غیر علمی شنیده ایم که درمان آفت دهان به صورت کامل و قطعی امکان پذیر نیست و به صورت دوره ای برای برخی افراد زخم های دردناکی ایجاد میکند و افراد هم معمولا به درمان آفت دهان با عسل جوش شیرین با شیمی درمانی و... برای خود و یا کودکان و نوزاد خود میکنند.
کوچکترین تنش یا استرس موجب بروز مجدد آفت دهان در فرد مبتلا می شود و روزهای متوالی بر صورت یا دهان و یا اعضای دیگر آن فرد می تازد و در نهایت پس از طی یک تا دو هفته ناپدید می شود و تا حمله بعدی خاموش می ماند. اما چندی پیش از یکی از آشنایان در مورد فعالیت های یک محقق برای  درمان این بیماریها مطالبی شنیدیم که ما را بر آن داشت به سراغ وی برویم.
درمان آفت دهان کودکان درمان آفت دهان در طب سنتی درمان آفت دهان با جوش شیرین درمان آفت دهان با عسل درمان آفت دهان نوزاد درمان آفت دهان با دارو درمان آفت دهان در بارداری درمان آفت دهان با نمک
به دفتر کارش رفتیم. با مردی ساده و بی آلایش مواجه شدیم که ظاهری کاملاً ساده و نگاهی مهربان داشت. مردی که  رفتار خاضعانه و تواضع نگاهش با غرور و تکبر بیگانه اش کرده بود. تبسمی که بر چهره داشت از استرس ما کاست و با خیال راحت با او صحبت کردیم.
درمان آفت دهان کودکان درمان آفت دهان در طب سنتی درمان آفت دهان با جوش شیرین درمان آفت دهان با عسل درمان آفت دهان نوزاد درمان آفت دهان با دارو درمان آفت دهان در بارداری درمان آفت دهان با نمک
اسماعیل قادری استاد دانشگاه و پژوهشگر در زمینه ترکیبات شیمیایی، گیاهان دارویی و محقق در نانو تکنولوژی است . وی به نتایج بسیار مهمی در درمان آفت دهان و درمان قطعی برخی بیماریها رسیده است و با تلفیق طب سنتی، علم شیمی و نانوتکنولوژی گامی مؤثر به سوی مبارزه با بیماریهای ویروسی برداشته است.
ویروس هرپس که عامل بروز تبخال دهان، تبخال چشمی، آفت دهان است در  سراسر دنیا به عنوان یک ویروس غیر قابل درمان شناخته می شود. با یک جستجوی ساده در اینترنت متوجه خواهید شد که هیچ پزشک و پژوهشگری در تمام جهان اطلاعی از درمان این ویروس ندارد. اما پژوهشگر بزرگ همدانی موفق شده است داروی این ویروس را بسازد.
درمان آفت دهان درمان آفت دهان درمان آفت دهان درمان آفت دهان
درمان آفت دهان درمان آفت دهان
درمان آفت دهان درمان آفت دهان
درمان آفت دهان درمان آفت دهان
درمان آفت دهان درمان آفت دهان
درمان آفت دهان درمان آفت دهان
درمان آفت دهان درمان آفت دهان
درمان آفت دهان درمان آفت دهان
این دارو بر روی بسیاری از بیماران آزمایش شده و خوشبختانه در همه موارد درمان آفت دهان و تبخال شخص مبتلا بر علم و توانایی این پژوهشگر صحه گذاشته است.
استاد دانشگاه بوعلی سینا اظهار داشت: این دارو بدون هیچ گونه عوارض جانبی ، ضد هرگونه ویروس و باکتری و قارچ است. داروهای ساخته شده توسط این محقق موضعی و گیاهی هستند و هیچ گونه عارضه ای ایجاد نمی کنند.
وی با بیان اینکه درمان قطعی تب برفکی را نیز کشف کرده است  افزود:  از تب برفکی به عنوان  طاعون صنعت دامداری یاد میشود و تا کنون درمانی جز قرنطینه حیوانات و درنهایت معدوم کردن آنها نداشته است. 
 
انستیتو پاستور پس از انجام آزمایشات دارو ی تب برفکی را تأیید کرد
اکنون داروی این بیماری واگیر دار و کشنده در دستان اسماعیل قادری است . وی در این خصوص گفت: تا کنون بیش از شصت هزار دام را درمان کرده ام و بعد از درمان ادعای کشف دارو را نمودم و خوشبختانه انستیتو پاستور هم پس از آزمایش داروی تب برفکی  را تأیید کرد و کشف این دارو را به  وزیر علوم تبریک گفت.
قادری در مورد اولین جرقه هایی که موجب کشف این دارو شد، اظهارداشت:
 مادر همسرم از بیماری آفت دهان رنج می برد و برای درمان آفت دهان نزد برترین  پزشکان ایران  رفته بود اما درمانی در کار نبود. حتی او را به خارج از کشور فرستادیم که متأسفانه بدون هیچ بهبودی بازگشت و در نهایت  ویروس آفت دهان تبدیل به سرطان شد و سرانجام همسرم را در سوگ مادر  نشاند.
وی افزود: من درست در آن زمان بر روی گیاهان دارویی کار می کردم و تمام گیاهان دارویی همدان را بررسی فیتوشیمیایی کرده بودم. بیماری و مرگ مادر همسرم مرا بر آن داشت تا در طب سنتی به دنبال درمان آفت دهان بگردم. می خواستم بدانم آیا در طب سنتی ایران درمانی برای این ویروس  وجود داشته است یا خیر؟ این تصمیم آغازگر تحقیقاتی گسترده در طب بود . تمام کتاب های طب سنتی را چندین بار دقیق بررسی و مطالعه کردم. کتاب قانون را بیش از 6 بار عمیق خواندم. تمام آثار جابربن حیان و رازی را در زمینه طب بررسی کردم. هر جا هر کتابی در زمینه طب سنتی پیدا میکردم با دقت و تمرکز آن را مطالعه می کردم.
 
این روش شیمیایی در طب سنتی کاربرد بسیار زیادی داشته است
یکی از روش های طب سنتی که در ساخت این داروها بسیار کارساز بود، کُشته سازی برخی ترکیبات و عناصر بود. از جمله کشته سازی فلزاتی مانند نقره، آهن، مس، طلا و حتی الماس. این روش شیمایی در طب سنتی کاربرد بسیار زیادی داشت است. برخی گیاهان نیز در این متون ارزشمند قدیمی با کاربردهای بسیار جالب ضد ویروس و ضد باکتری معرفی شده اند.
اولین بار از روی دستور بوعلی سینا با دقت و مرحله به مرحله دارویی برای آفت دهان درست کردم و  به عملکرد آن بسیار امیدوار بودم. پس از اتمام کار و آزمایش دارو، شکست کار برایم عجیب بود. چون درست همان دستورات را اجرا کرده بودم. در همان زمانی که داروی من با شکست مواجه شده بود روزی همسرم در منزل مربای بِه تهیه کرده بود . یکی از بستگان بعد از دیدن مربای بِه ، گفت اگر در ظرف مسی درست می کردید رنگش قرمز میشد.
 این جمله جرقه ای در ذهنم ایجاد کرد. بلافاصله از بازار بِه تهیه کردم و با دقت در ظرف مسی مربا درست کردم. رنگش کاملا قرمز شد.  بعد از آماده شدن مربا مقداری از هر دو مربا را (هم مربای پخته شده در ظرف مسی و هم مربایی که در ظرف مسی پخت نشده بود) برداشتم و به آزمایشگاه رفتم. ترکیبات دو نوع مربا یکسان نبود. یون های مس در یکی از آنها موجب قرمز شدنش شده بود.
 
اتفاقی که موجب شد علت ناموفق بودن داروی درمان آفت دهان  اول را کشف کنم
این اتفاق موجب شد علت ناموفق بودن داروی درمان آفت دهان را کشف کنم. من همه دستورات را مو به  مو اجرا کرده بودم  و فقط به جنس ظرفی که دارو در آن تهیه شده بود توجه نکرده بودم. در طب سنتی هر دارویی در یک فلز درست می شود. برخی داروها در ظرف آهنی، برخی در ظرف مسی، برخی در ظرف نقره و برخی در ظرف طلا ساخته می شوند. و بیشتر گیاهان دارویی دارای ترکیباتی هستند که با فلزات واکنش می دهند. و این نکته موجب گشوده شدن راهی تازه به سوی کشف دارو شد.
در دومین مرحله متوجه شدم که برخی از این گیاهان ، دارای ترکیباتی شبیه آلکالائیدها هستند. آلکالائیدها ترکیبات پیچیده ای هستند که با نمک فلزات زوج الکترونی دارند و می توانند با آنها واکنش دهند. در این مرحله آلکالائید ها را از این گیاهان جدا کردم و با نمک فلزات ترکیب کردم. ترکیبات بسیار پایداری حاصل شد. این ترکیبات در هیچ عنصری حل نمی شدند و همین عامل باعث می شد خاصیت دارویی نداشته باشند. چون در زمینۀ تکنولوژی نانو فعالیت های گسترده ای داشتم تصمیم گرفتم ترکیبات این دارو را با تکنولوژی نانو انجام دهم. این بار ترکیبات را در اندازه نانو تهیه کردم و پاسخ های بسیار رضایت بخشی از آنها دریافت کردم.
این دارو با تکنولوژی نانو به قدری اثر بخش بود که تبخال را فقط با دو یا سه بار استفاده درمان میکرد. اما نه درمان موقت و دوره ای. با این دارو ویروس تبخال کلا نابود شده و با یک بار استفاد بیماری از بدن ریشه کن می شود.
آنچه باعث شد بر روی تب برفکی تحقیق کنم
در آفت دهانِ انسان هم نتایج شگفت آور و معجزه آسایی بدست آوردم و به موفقیتی شیرین دست یافتم. پس از مدتی ، شباهت ظاهری تب برفکی به آفت دهان موجب شد به صورت اتفاقی بر رویدرمان تب برفکی کار کنم . آزمایش های گسترده ای را با تغییر فلزات و تغییر گیاهان دارویی دنبال کردم تا سرانجام موفق شدم تولید داروی  تب برفکی را نیز در عین ناباوری به سرانجام برسانم.
داروی تب برفکی یک معجزه گر واقعی است . در سونامی اخیر تب برفکی من دارو را برای دامداران  شیراز، سیستان و بلوچستان و اردبیل فرستادم و هریک از دامداران که دارو را برای دام هایشان استفاده کردند ، بدون استثناء همه دام ها درمان شدند. مثلا در یک مورد تعداد 300 رأس گوسفند از یک دامدار مبتلا بودند و از داروی ما استفاده کردند. وقتی همه دام ها خوب شدند ، دامدار یک گوسفند را به عنوان قربانی برای من هدیه آورد .
این شیمیدان برجسته،  بعد از درمان دام های بسیار با بی توجهی مسئولین همدان مواجه شد و اکنون از آنها بسیار گله مند است. داروی وی توسط انستیتو پاستور تأیید شده و بسیاری از دام های کشور را درمان کرده اما در همدان اجازه تولید آن را نمی دهند. وی این دارو را با نام ضد عفونی کننده برپایه نانو فلزات مطرح کرده و پروانه تأسیس برای تولید آن گرفته است. پس از تولید در پی شیوع تب برفکی در همدان و درمان بسیاری از دام ها ، سازمان دامپزشکی کار تولید و پخش این دارو را متوقف می کند! به این بهانه که باید از این سازمان کسب اجازه می کردید.
 
طی نامه ای از معاونت دارویی سازمان دامپزشکی کل کشور گله مند شدم
وی در این باره اظهار داشت: متاسفانه بعد از این اقدام سازمان دامپزشکی همدان ، دارویی تحت عنوان نانو وارد بازار شد که بر روی آن دقیقاً ترکیبات داروی من را نوشته بود . آن را خریدم و به آزمایشگاه آوردم تا ترکیباتش را بررسی کنم اما در عین ناباوری متوجه شدم در آن هیچ اثری از ترکیبات نانو نیست و دارو عملاً آب خالص است. من دارو را به معاونت دارویی سازمان دامپزشکی کل کشور فرستادم و گله مند شدم که چرا از پخش این داروی تقلبی جلوگیری نشده اما تولید و پخش داروی من را متوقف کردید؟
انتظار من از مسئولین این بود که حداقل داروی من را بر روی دام های بیمار امتحان کنند و اگر دارو مؤثر نبود تولید آن را متوقف کنند. وقتی این دارو دام های بیمار را کاملاً درمان می کند پس مشکل کجاست؟! ای کاش مسئولین مسئله را دنبال کنند و دارو را هم از نظر شیمیایی و هم از نظر تأثیرات آزمایش کنند و بعد عمل کنند. چرا باید اول من بمیرم تا بعد از مرگم بگویند فلانی کاشف این دارو بود.
اسماعیل قادری با چهل سال فعالیت های پژوهشی مستمر و کارنامه درخشانش در تلفیق طب سنتی و نانوتکنولوژی و درمان بیماری های لاعلاج، چشم امیدش به همکاری مسئولین است.
 او در ادامه بیان کرد: من حاضرم  برای اثبات تلاش هایم و چیدن میوۀ سال ها زحمت و تحقیق و پشتکارم به صورت رایگان بخشی از کشور را از چنگال تب برفکی نجات دهدم تا مسئولین قانع شوند  و مجوز تولید انبوه به من بدهند.
پژوهش های این دانشمند فرهیخته، نه تنها صنعت دامداری کشور را به سوی رشد و شکوفایی سوق می دهد بلکه برای بسیاری از انسان ها نیز نوید بخش رهایی از درد و زخم است. در بین بیمارانش افرادی هستند که بیش از ده سال به صورت مستمر از زخم های دردناک دهان رنج می بردند و لذت خوردن برایشان به کابوسی وحشتناک بدل گشته بود اما با کمک این مرد بزرگ، از زخم های دائمیآفت دهان و دردهای بسیار وحشتناک آن برای همیشه رها شده اند. همه این بیماران پس از بهبودی  نامه ای برای تشکر از استاد نوشته اند که در آن به معجزه آسا بودن دارویش اشاره شده است.
یکی از انواع تبخال که دشوار ترین و دردناک ترین نوع آن به شمار میرود تبخال تناسلی است . این  بیماری به صورت دوره ای زخم های بسیار درناک و سوزاننده ای را ایجاد می کند و در سراسر دنیا درمانی برای آن وجود ندارد و مبتلایان به این ویروس مجبور هستند مسالمت آمیز با آن زندگی کنند. در تمام جهان تنها با داروهای ضد ویروس ، دوره حمله ویروس را کنترل کرده و کاهش می دهند. و برای یک ایرانی بسیار غرور آفرین است که درمان قطعی این بیماری نیز توسط استاد قادری کشف شده و همه مراجعه کنندگان با یک دوره مصرف دارو کاملاً درمان شده اند.
 
تحقیقات نهایی برای درمان پسوریازیس و سرطان در حال انجام است
تحقیقات و پژوهش های این محقق در زمینه درمان ویروس های دیگر همچنان ادامه دارد. این محقق ارزشمند در مورد بیماری لاعلاج پسوریازیس نیز در حال انجام پژوهش های نهایی است و به نتایج خوبی رسیده است. او با طب سنتی بیماران سرطانی بسیاری را نیز درمان کرده است.
هدف وی خدمت رسانی به هموطنانش و ادای دین در مقابل علم است. او به دنبال کسب درآمد و شهرت نیست. بیماران بسیاری را بدون دریافت هیچ هزینه ای درمان کرده است . تواضع او تا حدی است که از گرفتن عکس امتناع ورزید و گفت من شهرت نمی خواهم بگذارند خدمت کنم.
برای این محقق برجسته آرزوی سلامتی و اکتشافات پی در پی داریم و از مسئولین کشور انتظار مساعدت و همراهی برای سربلندی ایران و ایرانی در سطح جهان .
درمان آفت دهان درمان کامل آفت دهان درمان تبخال درمان تب برفکی درمان آفت دهان درمان آفت دهان درمان آفت دهان درمان آفت دهان درمان آفت دهان درمان آفت دهان درمان آفت دهان درمان آفت دهان درمان آفت دهان درمان آفت دهان درمان آفت دهان درمان آفت دهان درمان آفت دهان درمان آفت دهان درمان تبخال درمان تبخال درمان تبخال درمان تبخال درمان تبخال درمان تبخال درمان تبخال درمان تبخالدرمان تبخال درمان تبخال درمان تبخال درمان کامل تبخال درمان کامل تبخال درمان کامل تبخال درمان کامل تبخال درمان کامل تبخال درمان کامل تبخال درمان آفت دهان درمان آفت دهان

انتهای پیام/

شماره تماس استاد اسماعیل قادری:34262525

09188118771

 

 

تصاویر تکمیلی: 
درمان آفت دهان برای کودکان
درمان آفت دهان نوزاد
درمان آفت دهان به صورت کامل و قطعی
درمان آفت دهان برای همیشه
درمان آفت دهان با عسل و جوش شیرین
داروی درمان آفت دهان
داروی درمان آفت دهان چیست
درمان آفت دهان و تبخال
درمان آفت دهان طب سنتی داروی شیمی
درمان آفت دهان و ویروس هرپس باکتری دهان دهان شویه سنتی

دیدگاه‌ها

احسنت. خدا خیرشان بدهد
باعث افتخاره
با تولید داخلی این دارو ها میتونیم از خروج مقدار زبادی ارز از کشور جلوگیری بشه و همینطور مصرف داروهایی بدون عوارض جایگزین داروهای شیمیایی فعلی بشه و یک بار دیگه به تمام دنیا ثابت کنیم که ما میتونیم همونطور که بوعلی سینا چند صد سال پیش روشهای درمان بیماریهای خاصی را کشف کرده بود و سالها بعد از کشف ویروسها متوجه شدند که این روشهای درمانی بو علی نیز همان درمان بیماریهای ویروسی بوده است. به نظرم ایشون حق علمشون را به خوبی ادا کرده و در راه خدمت به مردم کشورش از اون استفاده کرده است.
سلام .ایا کسی نام دارو رو می دونه یاشماره وادرسی از اقای قادری داره ؟ خیلی ممنون میشم اگه کمکم کنه.
امیدوارم از این جوان مبتکر و پژوهشگر حمایت کنند تا این عزیزان در خدمت مردم این مرز و بوم باشند.
سلام. شماره تلفن کارگاه ایشان : 34262525
شماره کارگاه دکتر قادری 08134262525
عذر ميخوام ميشه بگيد اين دارو براي درمان دائمي تبخال هم موثر هست يا نه؟ خيلي برام مهمه!
سلام. بله موثره و باید با شماره فوق که شماره دفتر آقای مهندس قادری هستش تماس بگیرید و دارو را درخواست کنید
سلام آیا پسوریازیس هم قطعی درمان میکنن؟
بله. پسوریازیس را هم درمان میکنند دوستان میتوانند با شماره ای که در کامنت بالایی آمده است با دفتر ایشان تماس بگیرند
باسلام.باعث افتخار و غرور ماست كه همچين افرادو نخبه هايي داريم.فقط جهت تماس دوستان راهنمايي كنند كه فقط مطب ايشان در همدان هست؟ با تشكر

دیدگاه شما

آخرین اخبار