27. فروردين 1395 - 20:10   |   کد مطلب: 10061
صفیه مدرس، همسر شهید مهدی باکری گفت: من و اکثر خانواده های شهدا با ارتباط با آمریکا در مسائلی غیر از مذاکرات مخالفیم و هیچ اعتقاد و امیدواری برای اینکه روزی آمریکا دلش برای ما بسوزد نداریم چرا که چه آمریکا و چه انگلیس دشمن ما بوده، است و خواهد بود.

به گزارش شبنم ها؛ به نقل از تیار، صفیه مدرس در گفت و گو با خبرنگار تیار با اشاره به برخی جهت گیری ها در مسائل سیاسی و زاویه گرفتن با مسئله ولایت فقیه گفت: یکی از ویژگی‌های برجسته مهدی ولایت مداری بود.

وی با بیان اینکه ولایت مداری باید تمام ابعاد زندگی ما را تحت الشعاع قرار دهد، افزود: در حال حاضر واقعا رهبر تنهاست چرا که می بینیم برخی از آنهایی که در برخی مسئولیتها قرار دارند در زبان به رهبری بله و چشم می گویند اما پشت صحنه کارهای خودشان را انجام می دهند.

وی با اظهار امیدواری برای طول عمر با عزت برای رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: سال گذشته که برای ملاقات نزد رهبری رفته بودم به ایشان نیز گفتم که دعا می کنم خدا باقیمانده عمر ما را به شما عطا کند و من از شما زودتر بمیرم و فراغ شما و این دنیا را بعد از شما نبینم.

همسر شهید باکری با اشاره به بحث مذاکرات و برجام نیز گفت: اگر قرار است مذاکراتی صورت گیرد و ارتباطی با آمریکا باشد باید مبتنی بر فرمایشات و بر اساس خطوط قرمز مشخص شده توسط مقام معظم رهبری صورت گیرد و همه باید پشت سر ولایت فقیه باشند.

مدرس با بیان اینکه من و اکثر خانواده های شهدا با ارتباط با آمریکا در مسائلی غیر از مذاکرات مخالفیم، افزود: هیچ اعتقاد و امیدواری برای اینکه روزی آمریکا دلش برای ما بسوزد ندارم چرا که چه آمریکا و چه انگلیس دشمن ما بوده، است و خواهد بود.

دیدگاه شما

آخرین اخبار