31. فروردين 1395 - 16:48   |   کد مطلب: 10117
دبیر ستاد بزرگداشت جشن پدران آسمانی از برگزاری این مراسم در روز میلاد حضرت علی (ع) خبر داد و گفت:در این مراسم از فرزندان شهدای مدافع حرم نیز تجلیل می‌شود.

به گزارش شبنم ها، دبیر ستاد بزرگداشت جشن پدران آسمانی در نشست خبری این جشن اظهار داشت: امسال نیز با همکاری فرزندان شهدا برای دهمین سال جشن بزرگداشت روز پدر از سوی فرزندان شاهد استان برگزار می شود.

 

معصومه خادمی پناه با بیان اینکه خوشبختانه  این برنامه با  استقبال بسیار خوبی از سوی مردم  مردم روبه رو بوده است افزود:این جشن به صورت خود جوش هر سال به همت  فرزندان شهدا و همکاری  و پشتيبانی بنياد شهيد مسئولین سپاه پاسداران در روز میلاد حضرت علی (ع) برگزار می شود.

 

وی با تشریح برنامه های این روز خاطر نشان کرد:میهمان این جشن عموم مردم هستند و سعی شده در فضایی شاد و معنوی این برنامه برگزار شود.

 

دبیر ستاد بزرگداشت جشن پدران آسمانی از جمله برنامه های ویژه امسال را  تجلیل از  فرزندان شهدای مدافع حرم دانست و افزود: این مراسم دو سال اول در گلزار شهدا، 3 سال در باغ موزه دفاع مقدس همدان و پارک کودک اجرا شد و به دلیل استقبال مردم  سال گذشته و امسال  در سالن ورزشی ابن سینا  برگزار می‌شود.

 

وی با اشاره به سابقه شکل‌گیری این ستاد در خراسان افزود: هدف از اجرای این برنامه  کنار هم بودن فرزندان شهدا وترويج فرهنگ ناب ايثار و شهادت و بزرگداشت سيزده رجب‌، ولادت حضرت علی(ع) و مقام پدر می باشد.

 

گفتنی است این مراسم از ساعت 20 و 30 دقیقه پنجشنبه آغاز شده و تا ساعت23 نیز ادامه خواهد داشت.
 

شایان ذکر است: مراسم عطر افشانی و غبار روبی مزار مطهر شهدا نیز در روز 5 شنبه در گلزار شهدا انجام خواهد شد.

انتهای پیام /

دیدگاه شما

آخرین اخبار