18. ارديبهشت 1395 - 23:07   |   کد مطلب: 10254
دکتر میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز با حضور در اداره کل فارغ‌التحصیلان، به همراه دکتر طه ‌هاشمی معاون دانشجویی و فرهنگی، دستگاه‌های جدید صدور مدرک فارغ‌التحصیلی را افتتاح کرد.
دانشگاه آزاد اسلامی, دکتر میرزاده,فارغ التحصیلان,

به گزارش شبنم ها ، دستگاه‌های جدید نسبت به نمونه‌های قبلی از سرعت و کیفیت بالاتری برخوردار است.

دکتر میرزاده در جریان این افتتاح، از بخش‌های مختلف اداره فارغ‌التحصیلان بازدید کرد و ضمن گفتگو با کارشناسان این بخش درخصوص کم و کیف صدور مدارک فارغ‌التحصیلان، در جریان روند کاری آنها قرار گرفت.

وی خطاب به کارمندان اداره فارغ‌التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی، از آنها خواست در تسهیل صدور مدارک دانشجویان نهایت دقت، سرعت و کیفیت را به کار بندند. میرزاده همچنین با تشکر از زحمات کارکنان این اداره کل گفت: با توجه به حجم سنگین و لزوم دقت و رعایت امنیت، شما امانتداران و زینت دانشگاه آزاد اسلامی هستید.

دکتر آقاجانی، مدیرکل دانش‌آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی نیز در حاشیه این مراسم، با ارائه توضیحاتی در خصوص صدور مدارک گفت: بیش از 10 سال است که مدارک فارغ‌التحصیلان با طراحی که روی فرم دانشنامه‌ها موجود بود، به صورتی کاملاً امنیتی چاپ می‌شد که امروز با افتتاح دستگاه‌های جدید، این پروسه علاوه بر امنیت، با سرعت بیشتری انجام خواهد گرفت.

وی افزود: پیش از این، مدارک توسط دستگاه‌های قدیمی در دو مرحله چاپ دیتا فویل و هولوگرام دانشگاه آزاد اسلامی به صورت تکی صادر می‌شد اما با راه‌اندازی دستگاه‌های جدید، این دو مرحله همزمان شده و دستگاه می تواند در آنِ واحد تعداد 50 مدرک را آماده‌سازی و چاپ کند.

مدیرکل دانش‌آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه اظهار داشت: به همین دلیل سرعت و کیفیت کار بالا رفته و این اداره کل قادر خواهد بود روزانه بیش از 5هزار مدرک تحصیلی را با دقت و سرعت بالا صادر کرده و به واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی ارسال کند.

لازم به ذکر است در این مراسم دکتر طه ‌هاشمی معاون دانشجویی و فرهنگی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی را همراهی می‌کرد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار