20. ارديبهشت 1395 - 7:37   |   کد مطلب: 10262
نشست "صبحانه به صرف یک فنجان کتاب داغ" به همت کتابخانه عمومی شهید حبیب‌ا... مظاهری شهر مریانج با حضور سعید محبیان، رئیس اداره کتابخانه‌‌های عمومی شهرستان همدان و جمعی از علاقه ‌‌مندان به کتاب و کتابخوانی برگزار شد.
 مریانج شهید حبیب ا... مظاهری کتاب داغ

به گزارش شبنم ها، تابدار مسئول کتابخانه شهید مظاهری اظهار کرد: این برنامه فرهنگی در راستای تحقق سیاست‌های سال 1395 نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور که سال خواندن نامگذاری شده برای تبلیغ و ترویج کتاب‌های طرح «کتاب‌خوان ماه» ویژه اردیبهشت ماه برگزار شد.

زینب رهبر ادب بیان کرد: در این نشست علاوه بر معرفی کتاب "نیلوفر نیایش" نوشته حسین سیدی، توسط مسئول کتابخانه عمومی شهید مظاهری مریانج، کتاب جاذبه و دافعه امام علی (علیه السلام) نوشته استاد شهید مرتضی مطهری، توسط پریسا مظاهری، صفورا استادی، لیلا جانی پور و کتاب «آنک آن یتیم نظر کرده» نوشته محمدرضا سرشار توسط زهرا شهبازی، اسما مظاهری و خاطره امین پور، برای حضار به صورت گروهی و شفاهی نقل شد که با استقبال خوبی از سوی مخاطبین روبه‌رو گشت.
وی ضمن اشاره به سنت شفاهی گویی و نقالی در تاریخ و فرهنگ ایران زمین و همچنین علاقه مردم به شنیدن، اظهار داشت: ما می‌توانیم با بهره‌گیری از شیوهای سنتی و ویژگی‌های فرهنگی با قالبی خلاقانه و نو، در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی گامی مثبت و مؤثر برداریم.
گفتنی است در پایان این نشست با اهدای لوح سپاس و هدیه از معرفی کنندگان کتاب‌ها، مدیر و دبیر ادبیات دبیرستان اندیشه مریانج توسط رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان همدان، تقدیر به عمل آمد.
پایان پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار