30. ارديبهشت 1395 - 12:52   |   کد مطلب: 10297
جمعی از بانوان بسیجی استان همدان به مناسبت دیدار فائزه هاشمی با یکی از سرکردگان فرقه ضاله بهائیت بیانیه ای صادر کرده اند.
فائزه هاشمی

به گزارش شبنم ها ؛ جمع کثیری از بانوان بسیجی استان همدان به عنوان اولین پرچمداران نهضت امام خمینی (ره) و حامیان ولایت فقیه دیدار دختر یکی از شخصیت‌های معروف سیاسی با فرقه ضالّه بهائیت را به شدت محکوم کرده و خواهان رسیدگی به این مسئله شدند.

در بیانیه سازمان بسیج جامعه زنان استان همدان آمده است:
تقویت دشمنان اسلام و دشمنان نظام از نظر شرعی و قانونی جرم محسوب شده و می‌توان مجرم را تحت تعقیب قرار داد. باید توجه داشت مخالفت ما با فرقه ضاله، تنها به‌خاطر دشمنی آنها با اسلام و توطئه بر ضدّ مسلمانان نیست بلکه آنها به‌یقین جزو عوامل بیگانه استکبار جهانی به ویژه آمریکا و اسرائیل هستند.

تلکیف شخصی که با یک فرقه که برای مبارزه با اسلام تاسیس و برنامه ریزی شده ملاقات و همنشینی داشته باشد مشخص است و هر انسان عاقل و آزاده ای این قضیه را مشاهده نماید یقینا آن را محکوم می نماید.

زماني كه آن‌ها در ايران به تقابل با مسلمانان و شيعيان برخاستند، جنايات بسياري را مرتكب شدند؛ اما برخي آنقدر ساده لوح‌اند كه امروز اين حركت ظاهري و لبخند بهائيت آن‌ها را فريب داده است و حاضر شده‌اند كه با آن‌ها ديدار كنند.

بدون شک مديريت اين جريان شيطاني توسط رژيم صهيونيستي انجام مي‌شود، رژيمي كه از هر انگشتش خون مظلومی  به ویژه کودکان و زنان مي‌چكد.

اين خانم وابسته به بيتي است كه این بیت به نوعی وابسته به نظام است، لذا انتظار اين است كه به طور بسيار قاطع و سريع، بيتی كه اين خانم منسوب به آن است، اين جريان را با صراحت محكوم كنند.

لذا ما جمعی از بانوان بسیجی استان همدان به عنوان اولین پرچمداران نهضت امام خمینی (ره) و حامیان ولایت فقیه و رهبر معظم امام خامنه‌ای عزیز و نظام انقلاب اسلامی، دیدار دختر یکی از شخصیت‌های معروف سیاسی از سرکرده‌های فرقه‌ بهائیت را محکوم می‌کنیم و از مقام محترم قضایی تقاضا داریم نسبت به این اعمال خلاف موازین انقلاب اسلامی برخورد قانونی و انقلابی صورت گیرد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار