29. خرداد 1395 - 1:08   |   کد مطلب: 10445
فال روزانه به همراه فال حافظ با تعبیر فال حافظ

به گزارش شبنم ها به نقل از آکا ایران:

فال روز متولدین فروردین:

امروز اصلا وقت مناسبی برای برنامه ریزی کردن نیست، بنابراین شما می کوشید که تا جایی که می توانید خودجوش باشید. این تاکتیک باید خوب کار کند، مگر اینکه افراد دیگر در مورد توانایی و مهارتهایتان ازتان بپرسند و شما تصمیم به عقب نشینی کردن بگیرید. با همه این احوال مجادله کردن هیچ چیز را حل نمی کند. شما می توانید با تمرکز کردن بر اهدافتان و بی توجه بودن به حرف های مردم از مجادله های بی خودی دوری کنید.

فال حافظ امروز متولدین فروردین : 

ما نگوییم بد و میل به ناحق نکنیم***جامه کس سیه و دلق خود ازرق نکنیم

عیب درویش و توانگر به کم و بیش بد است***کار بد مصلحت آن است که مطلق نکنیم 

تعبیر: با غیبت کردن و تهمت زدن به دیگران کاری از پیش نمی برید. هر کسی ایرادی دارد بنابراین بزرگوار و خطاپوش باشید. حرمت خود و دیگران را حفظ کنید. از تجملات بپرهیزید. با تکیه بر مال دنیا به جایی نمی رسید. به حرف نادانان گوش ندهید هر چه می کشید از رفیق حسود می باشد. با حرف حق جدل نکن و آن را قبول کن.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین اردیبهشت:

امروز بیشتر از همیشه مایل هستید که دوستان تان همراهی تان کنید. در حقیقت الان برای شما بسیار راحت است که برنامه تان را کنار بگذارید و طبق نظراتی که دیگران به شما پیشنهاد می کنند عمل کنید. اما شما بهتر است برای خود روشن کنید که دیگران کجای قضیه قرار دارند. اگر این کار را نکنید؛ ممکن است آشفتگی شما بیشتر شود و دیگر مایل نباشید که شخص دیگری برای آینده تان تصمیم بگیرد.

فال حافظ امروز متولدین اردیبهشت :

دل و دینم شد و دلبر به ملامت برخاست***گفت با ما منشین کز تو سلامت برخاست

که شنیدی که در این بزم دمی خوش بنشست***که نه در آخر صحبت به ندامت برخاست 

تعبیر: ایمانت را قوی تر کن تا از رنج ملامت نجات یابی. گرفتاریت برطرف می شود. اگر در عین غمگینی خندیدی شاهکار کرده ای. کسانی که طرفداری تو را می کنند و از آشوب و غوغا نجاتت می دهند. تغییری در خود و افکارت بده. بدی ها را آتش بزن و بخشندگی را در خود پرورش بده

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین خرداد:

برای شما سخت است که حس و حال موفقیت و شادمانی خود را امروز ادامه دهید به خاطر اینکه یک فعل و انفعال احساسی ملایم ممکن است نتایج و اثرات جدی به دنبال داشته باشد. شما می توانید حتی به حکمت و دانایی خود نیز اکنون شک کنید مخصوصا اگر سیاست اخیری که اتخاذ کرده اید شما را حتی کمی هم به موفقیت نزدیک تر نکرده باشد. اما تغییر زیادی در برنامه های خود ایجاد نکنید. ممکن است نظر شما در هفته های آینده تغییر کند و شما فقط باید بدانید که همه چیز مرتب است یا نه !

فال حافظ امروز متولدین خرداد :

خوش خبر باشی ای نسیم شمال***که به ما می رسد زمان وصال

قصه العشق لا انفصام لها***فصمت ها هنا لسان القال 

تعبیر: خبری را که مدت ها در اتظارش بودی رسیده است. زما وصال نزدیک است. قصه عشق شروع شده و زمان جدایی پایان یافته است. تو هم به کمال و جمال می رسی. میدان برای نشان دادن هنرهایت خالی است پس مرد میدان باش

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین تیر:

امروز قدرت درونی و آگاهیتان در سطحی بالا خواهند بود. الهام های درونی و کشف و شهود ناشی از آن شما را قادر به رهایی از ترس های قدیمی و بحران های روحی گذشته کرده و به شما اعتماد به نفس بخشیده و شما را قادر به پیشرفت خواهد کرد. با وجود این که توانایی جسمی زیادی خواهید داشت احساس می کنید به خواب بیشتری نیاز دارید. تواناییتان در برقراری ارتباط با دیگران در سطح بالایی است، از آن استفاده کنید. اگر متأهل هستید دست از برنامه تکراری و خسته کننده هر روز برداشته و یک شب هیجان انگیز برنامه ریزی کنید. می توانید همراه با دوستانتان به جایی جدید بروید و یا یک شب ویژه دو نفره ترتیب دهید.

فال حافظ امروز متولدین تیر :

دیر است که دلدار پیامی نفرستاد***ننوشت سلامی و کلامی نفرستاد

صد نامه فرستادم و آن شاه سواران***پیکی ندوانید و سلامی نفرستاد 

تعبیر:  از انتظار خسته شده اید. منتظر جواب ثانیه شماری می کنید. باز هم شانس خود را محک بزنید. برای رسیدن به جواب به کسی دروغ نگویید، چون مشت شما باز می شود. متوسل به حیله نشوید. صبر داشته باشید. انشاالله جواب خواهید گرفت.

فال روزانه,فال,فال تصویری

 فال روز متولدین مرداد:

شما باید باور کنید که کنترل زندگی تان از دستتتان خارج شده است، اما می توانید به این اطمینان متکی باشد که این شرایط تغییر خواهد کرد. با وجود این شاید مجبور باشید خواسته های سختی را که در محل کار از شما می شود تحمل کنید. آرزوهای خیلی بلندپروازانه نداشته باشید. برای دوری کردن از یک کشمکش آماده باشید که برنامه هایتان را به تعویق بیندازید. تا موقعی که کار تمام شود به این رویه ادامه بدهید.

فال حافظ امروز متولدین مرداد :

بر سر آنم که گر ز دست برآید***دست به کاری زنم که غصه سر آید

خلوت دل نیست جای صحبت اضداد***دیو چو بیرون رود فرشته درآید 

تعبیر: تصمیم خود را عملی کن و هر کاری از دستت برمی آید انجام بده. غصه های تو به پایان رسیده است. با تلاش و اراده ی خویش شیطان را در وجودت کشته ای، حال وقت برپا خاستن است. از خدا جدا نشو تا همیشه نتیجه ی کار بر وفق مرادت باشد.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین شهریور:

تنها انسان های بزرگ هستند که به اشتباهات خود اعتراف می کنند. آیا شما هم می توانید این کار را بکنید؟ امروز ممکن است به خاطر حرف هایی که زده اید یا کار اشتباهی که کرده اید مجبور به عذرخواهی شوید، این کار را با آرامش و رفتار خوب انجام دهید و خواهید دید که هر چند کار سختی است اما باعث می شود هم خودتان و هم دیگران شما را بیشتر از همیشه تحسین کنند. یکی از انسان هایی که برای شما در گذشته باقی مانده است سعی می کند دوباره وارد زندگیتان شود. شما انسانی اجتماعی هستید که دلتان می خواهد همیشه در جمع ها و مهمانی ها حضور داشته باشید، اگر فرصتی پیش آمد آن را از دست ندهید، شاید نیمه گمشده شما در انتظارتان باشد.

فال حافظ امروز متولدین شهریور :

مژده وصل تو کو کز سر جان برخیزم***طایر قدسم و از دام جهان برخیزم

به ولای تو که گر بنده خویشم خوانی***از سر خواجگی کون و مکان برخیزم 

تعبیر: به خاطر ایمان قوی و تقوی از بندگان مقرب الهی هستی. اراده کنی خداوند همه چیز به تو می دهد ولی همیشه دیگران را مقدم دانستی و برای آنها دعا می کنی فقط از خدا می خواهی بهشت را نصیب بگرداند. به آرزویت می رسی هم در این دنیا و هم در جهان آخرت.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین مهر:

داشتن اعتماد به نفس سالم تحسین برانگیز است. اما امروز ممکن است به خاطر چیزهایی که فکر می کنید بهتر از دیگران می دانید، از خود راضی به نظر برسید. پس مراقب باشید که مشکل آفرینی نکنید. به نظر می رسد که امروز می توانید چیزهایی را ببینید که دیگران نمی بینند. متأسفانه این قدر زندگی تان پرمشغله شده که دیگر نمی دانید از کجا باید شروع کرد. برای این که بهترین راهکار را انتخاب کنید به دوستان تان وابسته نباشید، بلکه بهتر است به حس ششم تان اطمینان کنید.

 فال حافظ امروز متولدین مهر :

نیست در شهر نگاری که دل ما ببرد***بختم ار یار شود رختم از این جا ببرد

کو حریفی کش سرمست که پیش کرمش***عاشق سوخته دل نام تمنا ببرد 

تعبیر: سر در گم شده اید، طلب کمک می کنید. انتظار کرم و بخشش دارید در حالی که کسی به شما کمک نمی کند. خودتان همت داشته و از علم و دانایی خودتان استفاده کنید. در این راه عنایت خداوند شامل ال شماست و دلتنگی تان برطرف می شود

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین آبان:

اکنون برای شما سخت است که به حسهای عادی خود اطمینان کنید، برای اینکه حتی سخت کار کردن هم به نظر شما مثل تفریح است. نگرش مثبت شما قابل ستایش است، اما تشخیص دادن اینکه تصورات شما درست است یا نه نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است. شما از دو دیدگاه متفاوت به جهان نگاه می کنید. یک دیدگاه شما همه چیز را خوب می بیند و در دیدگاه دیگرتان برعکس همه چیز به نظر بد می آید. باید بفهمید که بین این دو کدام یک درست دارد.

فال حافظ امروز متولدین آبان :

ای رخت چون خلد و لعلت سلسبیل***سلسبیلت کرده جان و دل سبیل

سبزپوشان خطت بر گرد لب***همچو مورانند گرد سلسبیل 

تعبیر: انتظار معجزه دارید و ان معجزه وقتی محقق می شود که تمام هم و غم خود را ه کار ببندید. وقت تنگ است. کمی عجله کنید. فعل دستتان کوتاه است اما انشاالله به مقصوددست پیدا خواهید کرد. گاهی دست سرنوشت طوری رقم م خورد ک بدون هیچگونه تلاشی مقصود و نظر خود به دنبالتان می آید.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین آذر:

بعضی وقت ها آدم در زندگی احساس راحتی می کند. اما امروز برای شما از آن روزها نیست. امروز باید پویاتر باشید و بیشتر روی کارها و برنامه های خود فکر کنید. گاهی اوقات بد نیست در واقعیت های زندگی تغییر ایجاد کنید. کارهایتان را به طور موقت یک مدل دیگر انجام دهید. بهتر است امروز را به خود و خواسته هایتان اختصاص دهید و شاید و هیجان بعد از کار را برای خود حفظ کنید.

 فال حافظ امروز متولدین آذر :

کسی که حسن و خط دوست در نظر دارد****محقق است که او حاصل بصر دارد

چو خامه در ره فرمان او سر طاعت***نهاده ایم مگر او به تیغ بردارد

تعبیر: به هر کسی که ظاهر عالی و خوب داشت اعتماد نکنید. حرف های زیبا و با ادب او شما را تحت تاثیر قرار ندهد. در اصل طبل توخالیست. به حرف و نصیحت کسی گوش کنید که واقعا" برایتان دل می سوزاند و با تجربه تر از شماست. دلتان می خواهد به یک سفر بروید برایتان خوب است.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین دی:

اگر امروز شما بتوانید به جهانی آرمانی راه پیدا کنید، در حالی که موسیقی مطلوب شما به نرمی در پس زمینه نواخته می شود، همه رنگها نیز کاملاً با هم هماهنگ خواهند بود. خوشبختانه لزومی ندارد برای اینکه دنیای کاملی را ببینید به جاهای دیگر مسافرت کنید، برای اینکه عطارد با نپتون در سازگاری کامل به سر می برد. از همان جایی که هستید به رویاهایتان فکر کنید و سعی کنید حداقل یکی از آنها را به واقعیت تبدیل کنید.

فال حافظ امروز متولدین دی :

چو دست بر سر زلفش زنم به تاب رود***ور آشتی طلبم با سر عتاب رود

چو ماه نو ره بیچارگان نظاره***زند به گوشه ابرو و در نقاب رود

تعبیر: هر تیری که می اندازی به سنگ می خورد و نمی توانی به مراد دلت دست پیدا کنی. گاهی برای تفریح کارهایی می کنی که خیلی زود هم پشیمان می شوی. اصلا" فکر نمی کردی که راه عشق اینقدر سخت باشد. از خدا بخواه تا راه راست را به تو نشان دهد تا بتوانی راحت تر به معشوق برسی

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین بهمن:

از جاهایی که انتظار ندارید به شما کمک می شود، بنابراین اگر می خواهید کاری را انجام دهید با انرژی زیاد به طرف آن بروید. فضای بسیار هماهنگ، مخصوصاً در رابطه با کارهای گروهی، حاکم است.

فال حافظ امروز متولدین بهمن :

صبا وقت سحر بویی ز زلف یار می آورد***دل شوریده ما را به بو در کار می آورد

من آن شکل صنوبر را ز باغ دیده برکندم***که هر گل کز غمش بشکفت محنت بار می آورد

تعبیر: به قولی که به خودت داده ای عمل کن وگرنه غم به دنبال می آوری. اگر این کار را کنی خانه ی دلت روشن می شود. دیگر ترسی از مشکلات نداری، قاصدی خبری برایت می آورد که در آن خبر از لطف و بخشش است. تعجب نکن در اراده ی خداوند هر چیزی امکان پذیر است

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین اسفند:

آخرین باری که کمی تفریح داشته اید کی بوده است؟ حالا که یک هفته با فشار احساسی را پشت سر گذاشته اید، وقت آن رسیده است که احساس آرامش کنید. بر انجام کارهایی که شما را خوشحال می کنند تمرکز کنید، فیلم ببینید، به خرید و یا پیاده روی بروید. روحیه و انرژی خودتان را بالا ببرید و با لبخند به استقبال این هفته بروید. زمان آن رسیده است که برای آینده خود یک پایه ریزی محکم و اساسی کنید، شما در بازه زمانی حساسی به سر می برید و باید خیلی منطقی راجع به آینده و موفقیت خود فکر کنید. به درگیری های مسخره ای که بین خودتان و همسرتان پیش می آید بخندید و روز خود را خراب نکنید. مجردها بهتر است امروز به دنبال شریک زندگی خود نگردند، شاید فردا روز بهتری باشد.

فال حافظ امروز متولدین اسفند :

رسید مژده که ایام غم نخواهد ماند***چنان نماند چنین نیز هم نخواهد ماند

من ار چه در نظر یار خاکسار شدم***رقیب نیز چنین محترم نخواهد ماند 

تعبیر: بسیار ناامید هستی و فکر می کنی تمام غم های عالم در دل توست ولی امیدت را از دست نده زیرا سرانجام همه بدبختی ها تو تمام می شود. غم وناراحتی جای خود را به شادی و آشتی می دهند. به مستمندان کمک کن تا باز هم در زمان گرفتاری خداوند نیز مشکل تو را حل کند.

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار