2. تير 1395 - 21:32   |   کد مطلب: 10581
فال روزانه به همراه فال حافظ با تعبیر فال حافظ

به گزارش شبنم ها به نقل از آکاایران :

فال روز متولدین فروردین:

امروز بهرام یعنی سیاره بخت شما به بالاترین نقطه رسیده است، در حالیکه ژوپیتر مهربان هر موضوع کوچک و بی اهمیت را تبدیل به مقوله ای بزرگ و قابل بحث می کند. این یک جنگ برای طبیعی نگاه داشت مسائل است. شما حتی می توانید راحت ترین شغل ها را تبدیل به کاری پیچیده با مسئولیت های تخصصی کنید که یک تیم حرفه ای باید از پس مدیریت کردن آن بربیایند! اما شما باید رفتار وکارهایتان را متعادل و منطقی گردانید، پس باید کنترل برنامه های روزانه تان در دست خودتان باشد.

فال حافظ امروز متولدین فروردین :

در خرابات مغان نور خدا می بینم***این عجب بین که چه نوری ز کجا می بینم

جلوه بر من مفروش ای ملک الحاج که تو***خانه می بینی و من خانه خدا می بینم 

تعبیر: انسان آینده نگر و عاقلی هستید. همیشه می گوئید باید دید در آیندهچه پیش می آید و نتیجه ی کار چه می شود. کاری را از روی هوس انجام نمی دهید اگر آن کار همراه با درد و رنج باشد ولی می دانید که در آینده برای شما نتیجه ای بسیار خوب و عالی در پی دارد. دوستانتان شما را مسخره می کنند ولی اعتنا نکنید و کار خودتان را انجام دهید.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین اردیبهشت:

شروع کردن روزتان همراه با شور و شادی واقعا لذت بخش است، اینطور نیست؟ درست است که زندگی هیچ وقت کامل و بی نقص نیست، اما با ذهن خود می توانید خوشبختی و سعادت بیشتری را به زندگی خود جذب کنید. اگر از شغلتان راضی نیستید یادتان باشد که این نارضایتی می تواند مانع رسیدن به اهدافتان باشد. اگر احساس کسالت و بی حوصلگی می کنید و از سرگرمی های فعلی خود خسته شده اید، اکنون بهترین زمان برای شروع یک سرگرمی جدید است. اگر احساس نیاز به یک مسافرت خوب را دارید الان زمان مناسبی برای برنامه ریزی سفر است. اگر نامزد دارید وقت آن رسیده که پیوندتان را جدی تر کنید و اگر مجرد هستید بهتر است در در محیط های مورد علاقه تان دنبال نیمه گمشده خود بگردید.

فال حافظ امروز متولدین اردیبهشت :

هر آن که جانب اهل خدا نگه دارد***خداش در همه حال از بلا نگه دارد

حدیث دوست نگویم مگر به حضرت دوست***که آشنا سخن آشنا نگه دارد 

تعبیر: در همه حال تعادل را حفظ کنید. زیاده روی در هر کاری به شما بلا می رساند. اگر می واهید عهد و پیمان بین شما از بین نرود حد خود را حفظ کنید. در هر حال از خداوند کمک بطلبید. از دست بنده ی خدا کاری ساخته نیست.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین خرداد:

امروز صبور بودن در محیط کاری تبدیل به مقوله پر اهمیتی شده است، بنابراین حتی اگر فکر می کنید که حق با شماست خیلی سریع واکنش نشان ندهید. فرصتهای زیادی برای پول درآوردن و همچنین شاد بودن وجود دارد، به جای اینکه همه امور را همان طوری که در ظاهر خوب به نظر می رسند در باطن هم خوب و عالی فرض کنید، روش عاقلانه این است که صبر کنید تا ببینید که آیا آنها در روزهای آینده تغییر می کنند یا نه. از زندگی لذت ببرید اما اجازه ندهید که این لحظه های خوب به دست فراموشی سپرده شوند.

فال حافظ امروز متولدین خرداد :

هواخواه توام جانا و می دانم که می دانی***که هم نادیده می بینی و هم ننوشته می خوانی

ملامتگو چه دریابد میان عاشق و معشوق***نبیند چشم نابینا خصوص اسرار پنهانی 

تعبیر: بزرگان درست گفته ان که دل به دل راه دارد و شما مطمئن باشید که او هم به شما فکر می کند. گره از ابروانتان باز کنید که کارها بر وفق مرادتان پیش می رود. ذات خوبی دارید و ایمانتان قوی است پس فرشتگاه به شما کمک می کنند. شب را به خواب نگذران که وقط خوبی برای عبادت است همراهانتان بیشتر کارها را دشوار می کنند حلقه ی اقبال به سوی شما می آید.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین تیر:

امروز روز پیچیده ای برای شماست برای اینکه اگر شما تمام تلاشتان را صرف انجام وظیفه ای که امروز به شما متقبل شده بکنید، احتمالاً شکست خواهید خورد. گزینه بهتر برای شما شاید این باشد که در خفا به کارهایتان برسید. این روش برای اینکه به بازدهی برسد کمی زمان می برد، اما وقتی که یک بار با این روش شروع به کار کردید، به سرعتان افزوده می شود. اهمیت فکر کردن عاقلانه بسیار بیشتر از تلاش کردن اضافی است. اگر به خوبی از پس این کار بربیایید دیگران هم دست به کار خواهند شد و در مسئولیتهای سنگین به شما یاری خواهند رساند.

فال حافظ امروز متولدین تیر :

چو گل هر دظ به بویت جامه در تن***کنم چاک از گریبان تا به دامن

تنت را دید گل گویی که در باغ***چو مستان جامه را بدرید بر تن 

تعبیر:  حاضرید برای رسیدن به نیات خود هر کاری بکنید. رسیدن به حاجات برای شما محال است ولی توکل به خدا کنید هیچ کار سختی نبوده که آسان نشود. از دوستانتان کمک بگیرید. دردتان را به دیگران هم بگوئید شاید به شما کمک کنند. دلتان نمی شکند و خدا نیز کمکتان می کند.

فال روزانه,فال,فال تصویری

 فال روز متولدین مرداد:

بسیاری از مشکلاتی که اخیرا داشته اید ناشی از جوی است که در محل کار شما به وجود آمده است. کار کردن همراه با کسانی که با شما علایق مشترک داشته اما افکاری منفی دارند بسیار سخت است. آنها احساسات و انرژی شما را گرفته و توانایی انتشار انرژی مثبت را از شما سلب می کنند. این کار مشکل است، اما غیر ممکن نیست، فقط باید در مقابله با آن خلاقیت داشته باشید. در زمینه مشکلات خانوادگی به درک بهتری از موقعیت خواهید رسید که به شما در حل این مسائل کمک خواهد کرد. امروز برای شما روزی طولانی خواهد بود، پس بهتر است قدرت تصمیم گیری خود را بالا برده و از دودلی های همیشگی خود دست بردارید تا بتوانید به کارها سر و سامان دهید.

فال حافظ امروز متولدین مرداد :

گفتم ای سلطان خوبان رحم کن بر این غریب***گفت در دنبال دل ره گم کند مسکین غریب

گفتمش مگذر زمانی گفت معذورم بدار***خانه پروردی چه تاب آرد غم چندین غریب 

تعبیر: ناشکری نکن فقط به فکر خودت نباش به دیگران هم نگاه کن. از بلاتکلیفی نجات خواهی یافت. دوستان و آشنایان کمکت می کنند. کمی طاقت بیاور. فکر نکن که تنهایی، خدا با توست. تو به مقامی می رسی که همگان حیرت می کنند و این زمان دور نیست

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین شهریور:

ممکن است احساس کنید که نیاز است در رابطه با کاری که اخیرا انجام داده اید توضیحی بدهید اما قبل از اینکه احساس پشیمانی و تاسف کنید انگیزه خود را از این کار مشخص کنید. اگر واقعا از حدو حدود خود خارج شده اید عذرخواهی لازم است. اما کاری انجام ندهید که بعد وانمود کنید از انجام آن متاسف هستید. به یاد داشته باشید شما مسئول این نیستید که دیگران چگونه به رویکرد مستقیم شما واکنش نشان می دهند.

 فال حافظ امروز متولدین شهریور :

در وفای عشق تو مشهور خوبانم چو شمع***شب نشین کوی سربازان و رندانم چو شمع

روز و شب خوابم نمی آید به چشم غم پرست***بس که در بیماری هجر تو گریانم چو شمع 

تعبیر: صبر و طاقت خودتان را از دست داده اید فقط با گریه دل خویش را التیام می دهید. با ناامیدی کاری از پیش نخواهید برد تا رسیدن به وصال راهی نیست. شما به مراد خودتان می رسید و کسانی که شما را مسخره کرده اند خوار می شوند. سرتان را بالا بگیرید و چراغ دلتان را با یاد خدا روشن کنید وصال نزدیک است

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین مهر:

گاهی اوقات مخفی کردن احساساتتان آسانترین کار دنیا به نظر می آید، اما این بدان معنا نیست که این درست ترین کار ممکن است. امروز به جای بیان کردن احساساتتان انها را در خود فرو می ریزید. اما به یاد داشته باشید که انبار کردن احساسات گاهی در آینده باعث فوران خشم شما خواهد شد، پس بهتر است تا موضوع تازه است آن را مورد بحث قرار داده و احساستان را بیان کنید. چه مجرد باشید و چه متأهل امشب شب خوبی برای بیرون رفتن از خانه نیست. اگر متأهل هستید امشب را در خانه مانده و به امور خانه رسیدگی کنید و به همسرتان نشان دهید برای خانه و خانواده ارزش قائل هستید. اگر هم مجرد هستید پای تلویزیون لم داده و از هر لحظه خود لذت ببرید.

فال حافظ امروز متولدین مهر :

صبا تو نکهت آن زلف مشک بو داری***به یادگار بمانی که بوی او داری

دلم که گوهر اسرار حسن و عشق در اوست***توان به دست تو دادن گرش نکو داری

تعبیر: با خاطرات خودتان زندگی می کنید. دلتان گوهر اسرار زیبا و خوش است. رقیبان شما پیش رویتان قد علم کرده اند کاری نکنید که بعد های باعث پشیمانی شود. کسانی را دارید که حاضرند برای رسیدن به مقصود به شما کمک کنند. راه و روش تان آیین خوبان است اگر می واهید گمشده ی خودتان را پیدا کنید بیشتر جستجو کنید.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین آبان:

امروز اگر رابطه ای را آغاز کنید، بسیار گرم خواهد بود و هیجان و شور زیادی به قلب شما جاری خواهد کرد. امروز باید انسان های اشتباهی را از زندگی خود حذف کنید. اطراف خود را با کسانی پر کنید که با هم تفاهم دارید یا دست کم از نظر فکری و فرهنگی به هم شبیه هستید. انسان های منفی با استرس های زیاد، شما را از مسیر موفقیت دور خواهند کرد. ممکن است امروز کمی استرس داشته بشاید، اما رفتار خودتان را کنترل کنید و نگذارید هر حرفی از دهانتان خارج شود.

فال حافظ امروز متولدین آبان :

حال دل با تو گفتنم هوس است***خبر دل شنفتنم هوس است

طمع خام بین که قصه فاش***از رقیبان نهفتنم هوس است 

تعبیر: بیش از این طمع نکن چون حریفان از تو پیشی می گیرند. بر مبنای هوی و هوس کاری را انجام نده چون عاقبت خوشی در پی ندارد. آن مرادی که مدت هاست دنبالش می گردی به زودی خواهی یافت. انسانیت و شرف خود را در گرو این کار نگذار.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین آذر:

درحالیکه ذهن شما پر از ایده های خلاقانه و تصورات خیالی می شود و آنها به اندازه ونوس که در خانه پنجم شما همتراز با اورنوس، ستاره بخت شما، قرار دارد مطبوع هستند، امروز می تواند روزی کاملاً هیجان انگیز باشد. اگر شما به استراحت نیاز دارید، فکرتان را با دیدن فیلمی تخیلی یا خواندن کتاب کلاسیکی عشقی تغذیه کنید. به یاد داشته باشید به حقیقت پیوستن رویاهایتان بسیار رضایت بخش خواهد بود.نسیم ملایمی در زندگی تان وزیدن گرفته است، اما باید دریچه ی قلب تان را باز کنید تا بتوانید وزش نسیم را حس کنید. امروز ممکن است هر چیزی به نظرتان جالب و مفرح باشد، پس حواس تان را جمع کنید تا در موضوعات احساسی عجولانه تصمیم نگیرید. تصمیم گرفته اید که امروز خودتان را وارد موضوعات پیچیده نکنید، اما می توانید صدای امواج متلاطم را در دوردست بشنوید. به جای این که نگران فردا باشید بهتر است از امروزتان لذت ببرید.

فال حافظ امروز متولدین آذر :

ای خرم از فروغ رخت لاله زار عمر***بازآ که ریخت بی گل رویت بهار عمر

از دیده گر سرشک چو باران چکد رواست***کاندر غمت چو برق بشد روزگار عمر

تعبیر: توبه ی تو مورد قبول حق واقع می شود، کینه ها را کنار بگذار و گذشت داشته باش هر چند که عمرت می گذرد و تو تا به حال به فکر خویش نبوده ای و همیشه با حوادث جنگیده ای اما از این به بعد تصمیم گرفته ای که فرد دیگری شوی. پس کاری کن که نامت را در آینده به خوبی یاد کنند.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین دی:

نقش وکیل مدافع همه را بازی کردن می تواند آغازگر یک بحث سالم باشد، اما امروز این کار به شما اصلا توصیه نمی شود. اگر دلتان می خواهد برای تنوع کمی بحث و گفتگو داشته باشید یادتان باشد که همه امروز کمی داخلاق هستند، مواظب باشید حرف اشتباهی نزده و مورد خشم کسی قرار نگیرید. اگر موضوعی ضروری برای بحث وجود ندارد بهتر است امروز از بحث های داغ دوری کنید. چنانچه خیلی هیجان لازم دارید یک فیلم اکشن ببینید. از امروز تا مرداد ماه اوضاع مالیتان روبراه خواهد بود، بد نیست کمی خرج خودتان و عشقتان بکنید. این هفته رسیدگی به خودتان و عزیزانتان را باید در اولویت قرار دهید. به یاد داشته باشید که زمانی که سخاوتمند باشید عشق به سوی شما آغوش خواهد گشود.

فال حافظ امروز متولدین دی :

ز گریه مردم چشمم نشسته در خون است***ببین که در طلبت حال مردمان چون است

به یاد لعل تو و چشم مست میگونت***ز جام غم می لعلی که می خورم خون است

تعبیر: روشنایی و آفتاب خوبی ها در حال طلوع است و این طلعت بسیار مبارک است و سعادت به همراه دارد. اتفاقات شیرینی رخ خواهد داد . شما از در آشتی در می آیید. لحن کلامت را زیباتر کن. خاطرات دردآور را فراموش کن. کاری را که می خواهی انجام بده چون سود سرشاری برایت دارد.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین بهمن:

شما عاشق مردم هستید. داشتن دوستان فراوان به اندازه هوایی که برای نفس کشیدن می خواهید برای شما ضروری است، اما از اینکه به کسی نیاز و یا وابستگی احساسی داشته باشید خوشتان نمی آید.امروز این مسئله ذهنتان را به خودش درگیر می کند و برخی از روابطتان را از نظر خواهید گذراند، هرچند این مسئله ناراحت کننده خواهد بود، اما به شما کمک می کند روابطی پایدارتر را آغاز کنید. در محل کار روز آرامی را پیش رو خواهید داشت و شب نیز در خانه اوضاع روبراه خواهد بود. سر راه شامتان را بخرید و به خانه ببرید با همسرتان بخورید و یک فیلم خوب نیز تماشا کنید. اگر هم مجردید همین کار را بکنید، ولی شام را تنهایی بخورید و یک فیلم کمدی رمانتیک هم تماشا کنید.

فال حافظ امروز متولدین بهمن :

گفتم کی ام دهان و لبت کامران کنند***گفتا به چشم هر چه تو گویی چنان کنند

گفتم خراج مصر طلب می کند لبت***گفتا در این معامله کمتر زیان کنند

تعبیر: اراده ای بسیار قوی و راسخ داری که هر چه بخواهی به دست می آوری. پس یا علی بگو تا دنیا را تسخیر کنی. دل ها را شاد کن. با خدا باش و قرآن بخوان تا غم ها از دلت پاک شود و راه دین را پیدا کنی تا با سرعت هر چه تمام تر به قله ی موفقیت صعود نمایی که در هفت آسمان همه تو را دعا کنند.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین اسفند:

امروز همچنانکه نپتون رویایی با خورشید الهام بخش در نشان “مبتکر و مخترع” شما اتصال پیدا می کنند شما منبع نیرومندی از الهام و خیال دریافت می کنید. اگر همچنان روی ابرها شناور باشید ممکن است بی اساس و سست عنصر جلوه کنید. خوشبختانه اعمال قهرمانانه مریخ برای رهایی شما بدردتان خواهد خورد. اگر هم انرژی فیزیکی شما سخت با هم هماهنگ می شود ولی تمرین های پرانرژی شما امروز تفاوت شما را با دیگر انسان های روی زمین را به سایرین نشان خواهد داد.

فال حافظ امروز متولدین اسفند :

تویی که بر سر خوبان کشوری چون تاج***سزد اگر همه دلبران دهندت باج

دو چشم شوخ تو برهم زده خطا و حبش***به چین زلف تو ماچین و هند داده خراج 

تعبیر: اینقدر ظاهربین نباش. ظواهر تو را فریب داده اند و بابت این مسئله از تو سوئ استفاده می کنند. فکر می کنی اگر جواب رد بشنوی میمیری و شفای دردت را فقط رسیدن به یار میدانی. هر چند که او کوچکترین توجهی به تو ندارد. خودت را خسته نکن.

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار