3. تير 1395 - 21:15   |   کد مطلب: 10598
در اولین روز از هفته گرامیداشت قوه قضاویه، جمعی از خانواده های معظم شهدا و بانوان متدین اصفهان با مدیر کل دادگستری استان اصفهان دیدار کردند.

به گزارش شبنم ها ، حیا به نقل از ندای اصفهان نوشت :  پیش از ظهر روز گذشته و در اولین روز از هفته گرامیداشت قوه قضاویه جمعی از خانواده های معظم شهدا و بانوان متدین اصفهان با مدیر کل دادگستری استان اصفهان دیدار کردند.

در این دیدار یک نفر به نمایندگی از بانوان حاضر مطالبات جامعه زنان مومن و متدین اصفهان را در موضوع حجاب و عفاف در قالب بیانیه مطرح نمود.

jhuj

gvh

در ادامه مدیر کل دادگستری اصفهان ضمن تشکر از اقدام خودجوش و انقلابی بانوان اصفهان، از خانواده های شهدا به عنوان صاحبان اصلی انقلاب یاد کرد و افزود: بنده به عنوان رزمنده دفاع مقدس به یاد دارم که همواره توصیه شهدا به دو موضوع «ولایت فقیه» و «حجاب» بود.

وی گفت: قوه قضاییه با هنجارشکنان و هتاکان به ارزشهای اسلامی برخورد خواهد کرد و کسانی که به ارزشهای اسلامی به ویژه موضوع عفاف و حجاب دهن کجی میکنند تحت پیگرد قضایی ضابطین قرار خواهند گرفت.

خسروی وفا گفت: بنده به عنوان قاضی از نیروی انتظامی و ضابطین، برخورد قضایی در موضوعات کشف حجاب در خودرو، سگ گردانی و اختلاط زن و مرد در باغ تالارها را به جد مطالبه نمودم.

وی در پایان از جمع حاضر خواست تا با تداوم این جلسات دادگستری اصفهان را در اجرای قانون عفاف و حجاب یاری کنند.

در پایان به رسم یادبود قاب عکسی از طرف خانواده شهدا به مدیرکل دادگستری اصفهان تقدیم شد.

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار