17. تير 1395 - 11:32   |   کد مطلب: 10955
فال روزانه به همراه فال حافظ با تعبیر فال حافظ

به گزارش شبنم ها به نقل از آکاایران

فال روز متولدین فروردین:

بالاخره پس از مدت ها مسیری که به سوی موفقیت می رود را باز یافته اید و اوضاع دارد روبراه می شود، اما توجه داشته باشید که این اتفاق قرار نیست در یک شب بیفتد و باید صبور باشید. این که بدانیددر کارتان چه می خواهید و هدف مشخصی برای خودتان تعیین کنید کلید موفقیتتان خواهد بود. زندگی خانوادگیتان نیز روند رو به رشدی پیدا کرده است. روابطتان با همسرتان بهتر از قبل شده است و اکنون با از بین رفتن موانع و مشکلات قدیمی زندگی مشترکتان نیز بهبود خواهد یافت. زندگی برای شما لذت بخش تر خواهد شد، زمان درخشش شما بالاخره فرا رسیده است. اگر به جای حرف دیگران به غریزه خود اعتماد کنید وجدان بسیار راحتتری خواهید داشت.

فال حافظ امروز متولدین فروردین : 

نسیم صبح سعادت بدان نشان که تو دانی***گذر به کوی فلان کن در آن زمان که تو دانی

تو پیک خلوت رازی و دیده بر سر راهت***به مردمی نه به فرمان چنان بران که تو دانی 

تعبیر: حسن و صفات ظاهری و باطنی شما بسیار است. گناه نمی کنید و هر سخنتان به شیرنی شکر است که همه از آن فیض می برند. مرادی دارید که رسیدن به آن را محال می دانید ولی آنقدر مقاوم و پابرا هستید که هیچ چیز و هیچ کس نمی تواند شما را ناامید کند، پیش کسی گریه نکنید زیرا دشمنانتان شاد می شوند.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین اردیبهشت:

امروز را با انرژی مثبت و طرز فکری سالم شروع کنید. اگر به خودتان سخت بگیرید تنها پیشروی و موفقیت را برای خودتان سختتر کرده اید. نگرش شما مهمترین چیز است و امروز از آن روزهایی است که اهمیتی ویژه دارد. در زمانی مناسب برای بررسی وضعیت اقتصادی خودتان به سر می برید. اگر بدهی هایی که دارید ذهنتان را درگیر کرده اند برنامه ای برای باز پس دادن آن بچینید و برای تشویق خود به عمل به این برنامه برای خودتان جایزه ای بگذارید. اگر پس انداز کردن را بلد نیستید وقت آن رسیده است که این کار را یاد بگیرید. اگر متاهل هستید برای زندگی جنسیتان وقت بیشتری بگذارید و چنانچه مشکلی وجود دارد آن را حل کنید، اهمیت این جنبه از زندگی زناشویی را نادیده نگیرید.

فال حافظ امروز متولدین اردیبهشت :

هواخواه توام جانا و می دانم که می دانی***که هم نادیده می بینی و هم ننوشته می خوانی

ملامتگو چه دریابد میان عاشق و معشوق***نبیند چشم نابینا خصوص اسرار پنهانی 

تعبیر: قدر لحظات عمر خود را بدان و آن ها را به راحتی از دست نده. راز خود را با نامحرمان در میان نگذار تا دچار دردسر و حسادت دیگران نشوی. برای رسیدن به هدف باید تلاش کنی. مراقب کارهای خود باش و با تعقل و تفکر و صبر و آرامش کار کن تا با سهل انگاری خود را دچار انحراف و شکست نکنی و پشیمان نشوی

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین خرداد:

شاید در حالت عادی کمی سرکش باشید، اما امروز حسابی لجباز خواهید بود. امروز احساساتتان غیر قابل کنترل و جنبه پرخاشگر وجودتان فعال خواهد تر خواهد بود. گاهی اوقات بهتر است ساکت بمانید و وارد بحثی که می دانید برنده آن نخواهید بود نشوید، اما امروز دست خودتان نیست و نمی توانید سر به سر دیگران نگذارید. اما این را هم بدانید که بالاخره یکی پیدا می شود که بتواند حرفی بزند که اوقات شما را تلخ کند. امروز شاید وسوسه خرید یک چیز گران ذهنتان را درگیر کند، اما واقعا لازم است آن را بخرید؟ اصلا پول کافی برای خریدن آن را دارید؟ این روزها برای خجالتی بودن شما از لحاظ وضعیت کاری و زندگی اجتماعی اصلا زمان خوبی نخواهد بود. ممکن است در محل کارتان فرصتی برای پیدا کردن شریک زندگیتان پیدا کنید.

فال حافظ امروز متولدین خرداد :

یا مبسما یحاکی درجا من اللالی***یا رب چه درخور آمد گردش خط هلالی

حالی خیال وصلت خوش می دهد فریبم***تا خود چه نقش بازد این صورت خیالی 

تعبیر: تهمتی به شما زده اند که به زودی دست بدخواهان رو م یشود. حادثه ای بسیار عجیب اتفاق می افتد که همه چیز را عوض می کند و به آنچه که هدفتان هست می رسید به شرط آنکه زرنگ باشید.کسی به دیدارتان می آید و غم رهایتان می کند.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین تیر:

شما در موقعیتی قرار گرفته اید که به تفریحات و شادی بیشتری احتیاج دارید و امرزو باید تصمیم بگیرید از کارهایی که در سابق انجام می دادید دوری کنید و کارهای جدیدی را آغاز کنید. شما در حقیقت می دانید که باید چه کارهایی را انجام دهید اما از انجام آنها واهمه دارید اما باید زندگی جدیدی را شروع کنید و امروز این جرات و شهامت را در خود زنده سازید. زیرا اگر این جرات را در خود بیدار نسازید، سلامتی شما با مشکل جدی مواجه خواهد شد . اگر این کار را انجام دهید تغییر ژرفی در ندگیتان حاصل می شود.

فال حافظ امروز متولدین تیر :

ای دل به کوی عشق گذاری نمی کنی***اسباب جمع داری و کاری نمی کنی

چوگان حکم در کف و گویی نمی زنی***باز ظفر به دست و شکاری نمی کنی 

تعبیر:  اگر می خواهید غم به سراغتان نیاید و از غم ها رهایی یابید به این فکر باشید که عاقبت باید به دیار باقی بروید بنابراین بهتر است که توشه ی راهتان از ثواب باشد. بدون زحمت نمی توان به مقام رسید باید تلاش کنید مطمئن باشد کارهای شما بدون اجر نمی ماند و جواب خودتان را دریافت می کنید

فال روزانه,فال,فال تصویری

 فال روز متولدین مرداد:

این روزها شما خیلی به سمت و سوی خیال پردازی کشیده می شوید، برای اینکه وقت هایی که شما زیاد درگیر کار و امور اداری نیستید افکارتان حول و حوش موضوعات خیالی و رویایی دور می زند. با این حال دوستان نزدیک و افراد خانواده تان بهتان اجازه نمی دهند به طور کامل از واقعیت فرار کنید، اما باز هم نمی توانند شما را به لحظه حال برگردانند. شما باید زندگی خیالی خود را با واقعیت های دنیای بیرون تطبیق دهید و منطقی تر رفتار کنید.

فال حافظ امروز متولدین مرداد :

شکفته شد گل حمرا و گشت بلبل مست***صلای سرخوشی ای صوفیان باده پرست

اساس توبه که در محکمی چو سنگ نمود***ببین که جام زجاجی چه طرفه اش بشکست 

تعبیر: دیگر از خدا چه می خواهید. به دنبال چه چیزی می گردید همه چیز در کنار شماست، چشمانتان را باز کنید گلستانی از معرفت و دلجویی در کنارتان هست. امروز که خریداری دارید می توانید گنج عشق طلب کنید وگرنه فردا دیر است. خوش اخلاقی تان باعث جذب دیگران است و این نوای دلتان هست که حافظ را به غزل گویی تشویق می کند.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین شهریور:

علاقه به سفر کردن امروز در شما بسیار قوی شده است و شما احساس می کنید که فقط باید بلند شده و از خانه خارج شوید. شاید شما واقعاً این کار را انجام دهید، اما از نظر جغرافیایی نباید زیاد از خانه تان دور شوید. شاید هنوز شما بخواهید که به جایی دور مسافرت کنید و از مسئولیتهایتان دور باشید. به یاد داشته باشید برای شما ماندن در محل کار و پرداختن به آنچه روی میزتان است بهتر از فرار کردن از آنهاست.

فال حافظ امروز متولدین شهریور :

ای که در کشتن ما هیچ مدارا نکنی***سود و سرمایه بسوزی و محابا نکنی

دردمندان بلا زهر هلاهل دارند***قصد این قوم خطا باشد هان تا نکنی 

تعبیر: دچار کبر و غرور شده اید سعی کنید خودتان را خلاص کنید و از کارهای حرام دور کرده و به خدا نزدیک شوید. اگر بخواهید همین راه را طی کنید غم به سراغتاتن می آید. به راز و نیاز بپردازید تا کامروا باشید. درست است که به چیزی نیاز ندارید اما نیازمند رحمت الهی هستید.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین مهر:

دیگران معمولاً وقتی نیاز به دانستن حقیقت دارند به شما تکیه می کنند، اما امروز ممکن است جای شما و آن ها عوض شود. به نظر می رسد که می خواهید خیلی سریع وارد عمل شوید، زیرا فرصت غیرمنتظره ای که پیش آمده وسوسه ی تان می کند. حواس تان را جمع کنید و قبل از این که به هر فرصتی پاسخ مثبت دهید همه ی حقایق را بررسی کنید. حتی اگر فکر می کنید که خودتان به تنهایی از پس این انتخاب برمی آیید، اما باز هم به شما توصیه می شود که از یک دوست صمیمی یا عضوی از خانواده ی تان مشورت بگیرید. خوشبختانه، به اندازه ی کافی زمان دارید که شرایط کنونی را با دیگران به بحث بگذارید.

فال حافظ امروز متولدین مهر :

سینه از آتش دل در غم جانانه بسوخت***آتشی بود در این خانه که کاشانه بسوخت

تنم از واسطه دوری دلبر بگداخت***جانم از آتش مهر رخ جانانه بسوخت 

تعبیر: هوشیار باش رقیبان می خواهند تو را خوار کنند و از در الفت وارد شده اند و طرح محبت با تو خواهند ریخت. فریب آنها را نخور. خودت گره ها را باز کن. از چیزی خجالت نکش به سفری کوتاه می روی و در این سفر گشایشی در کارت می شود و تو به کام دل خود می رسی و در آن زمان بندگی خداوند را فراموش نکن.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین آبان:

شما واقعاً نمی خواهید بین زندگی حرفه ای و شخصی یکی را برگزینید و فکر می کنید این اصلاً منصفانه نیست. اما نقش شما در محیط کار می تواند بر زندگی خصوصی تان هم تأثیر بگذارد و اکنون شما نمی توانید جلوی این روند را بگیرید. مادامی که شما نظریه در حال زندگی کردن را رد نمی کنید، خیلی خوب است که در مورد آینده نیز خوش بین باشید.

فال حافظ امروز متولدین آبان :

به جان خواجه و حق قدیم و عهد درست***که مونس دم صبحم دعای دولت توست

سرشک من که ز طوفان نوح دست برد***ز لوح سینه نیارست نقش مهر تو شست 

تعبیر: از خواب غفلت بیدار شو. دوباره شروع کن و ناامید نباش. دلت را با یاد خدا جلا بده تا شیطان از تو دور شود. کاری را می خواهی انجام بدهی که نتیجه ی بسیار خوبی دارد. لطف دیگران شامل حالت می شود و ابرهای تیره را از آسمان دلت کنار می زند.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین آذر:

امروز شاید به اندازه کافی پول نداشته باشید که کارهایی که دوست دارید را انجام دهید. یا شاید هم فکر می کنید که شایستگی داشتن چیزهای خوب و زیبا را ندارید. اما احتمالا شما بیشتر از آن چه که واقعا لازم است به خودتان سخت می گیرید. از منفی بافی های خودتان آگاه بوده و تا فردا که نگرش شما تا حدودی متعادل تر شد در مورد خرید کردن و مسائل مالی تصمیم گیری نکنید.

فال حافظ امروز متولدین آذر :

ای دل گر از آن چاه زنخدان به درآیی***هر جا که روی زود پشیمان به درآیی

هش دار که گر وسوسه عقل کنی گوش***آدم صفت از روضه رضوان به درآیی

تعبیر: ای که از خوبی زبانزد هستی حال وقت انجام کار ثواب است آن را پس نزن. همیشه از این فرصت ها به دست نمی آید. به زیردستان خود بیشتر توجه کن. حریفانت دارند از تو پیشی می گیرند پس تو هم باید مثل باد راه را صی کن تا درد تو درمان شود، به کام دل می رسی ئ تسلیم قسمت باش چون لطف خدا شاملت می شود. به وصال می رسی. شاد باش.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین دی:

شاید امروز احساس بیقراری و بیتابی کنید زیرا امروز اتفاقات غیرمنتظره محتمل هستند. کارهای زیادی را تمام می کنید و علیرغم موانع و بدبیاری های امروز شما با دقت و تمرکز کار می کنید. در رابطه جدیدی از طریق صحبت کردن با هم به احتمال عاشق شدن می رسید. صحبت شما صحبت بیهوده ای نخواهد بود و غیبت نمی کنید. بلکه صحبتی عمیق، عالی، آینده نگرانه و گرم و پر ایما و اشاره به عشق شما به یکدیگر است. سکوتی که بین شما بوجود می آید، با وعده های جالبی پر می شود.

فال حافظ امروز متولدین دی :

خمی که ابروی شوخ تو در کمان انداخت***به قصد جان من زار ناتوان انداخت

نبود نقش دو عالم که رنگ الفت بود***زمانه طرح محبت نه این زمان انداخت

تعبیر: از در آشتی درآی، وگرنه ایام جوانیت خراب می شود. کاری نکن که در زمان پیری افسوس جوانی را بخوری. در همه حال به خدا پناه ببر. مواظب باش در راهی که قدم گذاشته ای به خطا نروی. به هشدار پیران گوش کن. فریب ظواهر را نخور و فقط بنده ی خداوند باش.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین بهمن:

با وجود اینکه شما تا الان زیر رادار کنترل به خوبی ایستاده بودید، اما احساسات شما مایلند که خود را پدیدار سازند و به زودی به آنهایی که اطراف شما هستند خود را نشان خواهند داد. هر چه بیشتر تلاش کنید تا رازی را پنهان کنید، بیشتر پریشان و آشفته خواهید شد. اگر چه بهتر است بعضی چیزها پیش خودتان و در دل خود شما حفظ شوند، اما بهترین کاری که امروز می توانید بکنید این است که با اطرافیان تان شفاف و روراست باشید. اگر از شما سئوالی پرسیده شد، یک پاسخ ساده با یک روش رک و صریح می تواند درباره اینکه احساسات تان اخیرا باعث از دست دادن تمرکز شما شده است، راهگشا و قانع کننده باشد.

فال حافظ امروز متولدین بهمن :

سلیمی منذ حلت بالعراق***الاقی من نواها ما الاقی

الا ای ساروان منزل دوست***الی رکبانکم طال اشتیاقی

تعبیر: مطمئن باش هر خوبی که می کنی بدون اجر نمی ماند. هر غصه و دعایی که در دلت می کنی و هر اشکی که می ریزی تا عرش و هفت آمان می رسد. تدبیری برای چاره ی کار خود نداری، فقط از خدا خواسته ای که دل بیمارت را التیام بخشد. به آنچه که می خواهی می رسی و به هر چیزی که دست بزنی تبدیل به طلا می شود.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین اسفند:

شما امروز فقط احساس سرحال بودن می کنید، اما درست نیست هرآنچه که در فکرتان دارید را با دیگران در میان بگذارید. مثل اینکه شما مدتی برنامه هایتان را معوق گذاشته بودید، ولی حالا که شروع کرده اید آنها را اجرا کنید، موانع یکی پس از دیگری ظاهر می شوند. آرامش داشته باشید و به دنبال راهی باشید که در حین کار کردن تا جایی که می توانید از کارتان لذت ببرید.

فال حافظ امروز متولدین اسفند :

ز دلبرم که رساند نوازش قلمی***کجاست پیک صبا گر همی کند کرمی

قیاس کردم و تدبیر عقل در ره عشق***چو شبنمی است که بر بحر می کشد رقمی 

تعبیر: بسیار پریشان حال و دلتنگ هستید. تاب و تحمل ندارید فکر می کنید دیگر قدرت جنگیدن با مشکلات را ندارید و به دنبال کسی می گردید تا در این راهی که قدم گذاشته اید یاریتان کند ولی بدانید کسی کمکتان نمی کند فقط به درگاه خدا التماس کنید. نسیم دولت و مراد می وزد. کارها را برای خودتان سخت نکنید. هر چه آسان بگیرید آسانتر می گذرد.

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار