8. فروردين 1396 - 12:04   |   کد مطلب: 15981
فال روز سه شنبه 8 فروردین ماه;
فال امروز خود را ببینید
فال روزانه به همراه فال حافظ با تعبیر فال حافظ
فال روزانه,فال حافظ روزانه,تعبیر فال,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

به گزارش شبنم همدان به نقل از آکاایران:

 

فال روزانه متولدین فروردین:

امروز حدسیات شما کاملاٌ درست هستند و باعث پدیدار شدن تلاشی مضاعف در شما می شوند، بنابراین تهیه کردن یک لیست از وظایفی که باید تمام کنید فکر عاقلانه ای است. اما فقط نوشتن اهدافتان کافی نیست. بلکه شما ابتدا باید خودتان را آماده کنید و بعد تمام چیزهایی را که برای رسیدن به هدفها بهتان کمک می کنند را وارد لیست کنید.

مدامم مست می‌دارد نسیم جعد گیسویت***خرابم می‌کند هر دم فریب چشم جادویت

پس از چندین شکیبایی شبی یا رب توان دیدن***که شمع دیده افروزیم در محراب ابرویت

تعبیر:فریب مال و منال دنیا را نخور و در پی آرزوهای دور و دراز نباش. با قناعت و سادگی زندگی کردن بهتر از زندگی ای است که هر روزش پر از سختی و غم است. تکبر و غرور را رها کن و با ایمان باش.

 

فال روزانه متولدین اردیبهشت:

کارهایی که شما ماه قبل شروع کرده بودید اکنون باید جایگزین داشته‌های قدیمی شما بشوند. اگر شما سعی نکنید که محرکهای خود را پنهان کنید، با آرامش و محکم حرکت کردن احساس بهتری در شما ایجاد می‌کند و می‌تواند موفقیت شما را در دراز مدت تضمین کند. هیچ کدام از حرفهایی که شما می‌خواهید بزنید از نظر دیگران غیر قابل قبول نیست.

دل من در هوای روی فرخ***بود آشفته همچون موی فرخ

بجز هندوی زلفش هیچ کس نیست***که برخوردار شد از روی فرخ

تعبیر: خویب های و محسناتتان همه را مجذوب خود ساخته و این یکی ار دلایل خوبی باطن شماست. دوستان و آشنایان جملگی شما را دوست دارند و  هواخواهتان هستند. همه در مقابلتان خودشان را کوچک می دانند. فتنه را خاموش و آشتی ها را برپا می سازید. کسی از شما ناراحتی ندارد. همه در حق شما دعا و ثنا می گویند.

 

فال روزانه متولدین خرداد:

شما روزهای پر شور و حرارتی را تجربه می‌کنید، تمایلات و علایق جدیدی در این روزها برایتان به وجود آمده است. از طرفی شما مشتاق هستید که تجربه‌های جدیدی را به دست بیاورید زیرا ذاتا فردی کنجکاو هستید، شما کمی نیز انسان پر حرفی هستید، کمی بیش از حد صحبت می‌کنید و از طرف دیگر فعالیت‌هایی را که انجام می‌دهید سعی می‌کنید با با کمی‌نیرنگ و سیاست همراه باشد اما باید بدانید در هر کاری سیاست لازم نیست و گاهی ساده انگاری و ساده بودن بهتر از هر سیاستی است.

آن سیه چرده که شیرینی عالم با اوست***چشم میگون لب خندان دل خرم با اوست

گر چه شیرین دهنان پادشهانند ولی***او سلیمان زمان است که خاتم با اوست

تعبیر:به لطف و عنایت خداوند و با همت بلند به آرزوی دیرین خودتان خواهید رسید. غرور را کنار بگذارید و پیشنهاد خودتان را عنوان کنید. در کارتان مشورت نمائید و امیدتان را از دست ندهید. تکیه بر ظواهر ننمائید. دست به دعا بردارید. با توکل به حق هر کار غیرممکن ممکن می شود.

 

فال روزانه متولدین تیر:

حالا که ماه نشانه شما راترک کرده و وارد دومین خانه از "ارزشهای خود" می شود، شما باید نفسی از روی آرامش بکشید! باوجود اینکه شما الان که روزهای سخت تان را پشت سر گذاشته اید و دیگر احساس آسیب پذیری نمی کنید، اما هنوز برای تان سخت است که کارتان را شروع کرده و به مرحله بعد بروید. به عنوان مثال دادن یک ساختار جدید برای یک ایده خیلی مفیدتر از از این است که کاملا دیدگاه خود را عوض کنید. شما قبلا اولین قدمتان را برداشته اید، حالا فقط باید مسیر بعدی خود را پیدا کنید.

بلبلی برگ گلی خوش رنگ در منقار داشت****و اندر آن برگ و نوا خوش ناله‌های زار داشت

گفتمش در عین وصل این ناله و فریاد چیست***گفت ما را جلوه معشوق در این کار داشت

تعبیر: در انجام کار تاخیر جایز نیست. لطف همگان شامل حال توست. به تعهداتی که داده ای حتما عمل کن که این خود فرجی برای رسیدن به حاجاتت  می باشد. رنج هایی که متحمل می شوی بی جواب نمی ماند. در وفای به عهد نیز سرآمد خاص و عام هستی. حیف نیست که به خاطر مسائل کوچک غم به دلت راه دهی.

 

فال روزانه متولدین مرداد:

امروز امکان دارد یک دوست صمیمی و یا یکی از اعضای خانواده تان در کارتان دخالت کند! در این صورت کنار آمدن با احساساتتان کار کسل کننده‌ای خواهد بود. یک نفس عمیق بکشید و بعد فکر کنید ببینید که به این فرد چه می‌خواهید بگویید، به خاطر اینکه ممکن است حرف اضافی یا نادرستی از دهانتان بیرون بیاید! باوجود اینکه ترجیح می‌دهید ساکت بمانید، اما وقتی شروع به حرف زدن کنید دیگر نمی‌توانید ساکت شوید! برای همین الان بهتر است به جای زیاد حرف زدن، جانب احتیاط را نگاه داشته و خیلی کم حرف بزنید.

ساقیا برخیز و درده جام را***خاک بر سر کن غم ایام را

ساغر می بر کفم نه تا ز بر***برکشم این دلق ازرق فام را

تعبیر:رشته ی کار از دستتان رها شده، برای رسیدن به هدف خواب و رویا را کنار بگذار و تقوی پیشه کن. عجله و شتاب نداشته باش، صبور باش، روزگار وصل نزدیک است. دوست را از دشمن تشخیص بده، گذشته ها را فراموش کن و به روشنایی ها بیندیش.

 

فال روزانه متولدین شهریور:

شما امروز احساس می‌کنید که مطلبی را از دیگران پنهان کرده‌اید، اما حتی قبل از اینکه خودتان متوجه بشوید آن موضوع آشکار خواهد شد و دیگران متوجه آن می‌شوند. البته این اتفاق خوبی است، برای اینکه رازهایی که شما از گفتنشان خودداری می‌کنید مانع برقراری ارتباط با افراد خاص می‌شوند. اگر شما عمداً سعی در گمراه کردن کسی داشته باشید، حتی اگر یک غفلت آگاهانه باشد-- لحظه‌های فراموش نشدنی و خاطره انگیز خیلی زود از بین می‌روند.

خلوت گزیده را به تماشا چه حاجت است***چون کوی دوست هست به صحرا چه حاجت است

جانا به حاجتی که تو را هست با خدا***کآخر دمی بپرس که ما را چه حاجت است

تعبیر:منتظر خبری هستید که باید برای رسیدن این خبر انتظار زیاد بکشید و دست به دعا بردارید. ناامید نشوید به چیزی یا کسی شک نکنید. حسرت رسیدن این خبر نباید شما را از پای در بیاورد بندهای غم عاقبت از دلتان باز می شود اگر با خدا باشید.

 

فال روزانه متولدین مهر:

امروز بیش از روزهای دیگر امکان این را دارید که اهل عمل باشید. رویاهای شما اهمیت کمتری از کارهایتان ندارند اما شما بیشتر به فکر این هستید که چگونه آنها را حتما به تحقق برسانید. چشمان تان را به افق دوردست بدوزید. مهم نیست که چقدر مانع سر راه شما را گرفته است. تصمیمات استوار شما یکی از عالی ترین نقاط قوت شماست. تمرکز کردن روی اهداف می‌تواند بهترین ضمانت برای رسیدن به آنها باشد.

منم که گوشه میخانه خانقاه من است***دعای پیر مغان ورد صبحگاه من است

گرم ترانه چنگ صبوح نیست چه باک***نوای من به سحر آه عذرخواه من است

تعبیر:در کارت عجله نداشته باش و اصرار نکن. اگر می خواهی به مقصود برسی باید مشکلات زیادی را پشت سر بگذاری. این در بسته وقتی باز می شود که حقوق دیگران را رعایت کنی. غم خوردن سودی ندارد. با گذشت زمان به مراد خود خواهی رسید.

 

فال روزانه متولدین آبان:

شما امروز نسبت به خود حس خوبی دارید و همین اعتماد به نفس بالا دلیل خوبی است که شما بخشی از پولتان را برای خرید اشیاء خاص اختصاص بدهید. شما نسبت به آینده خود فوق العاده خوش بین هستید، این موضوع باعث می شود که به فکر تهیه کردن یک زندگی لوکس برای خود بیفتید. ولی بهتان توصیه می کنیم قبل از اینکه برای خودتان هزینه های اضافی بتراشید چند روزی صبر کرده تا ببینید که آن موقع چه نظری خواهید داشت.

زاهد ظاهرپرست از حال ما آگاه نیست***در حق ما هر چه گوید جای هیچ اکراه نیست

در طریقت هر چه پیش سالک آید خیر اوست***در صراط مستقیم ای دل کسی گمراه نیست

تعبیر:

 

فال روزانه متولدین آذر:

امروز توجه کردن و اهمیت دادن به احساسات افراد دیگر برای شما بیشتر ناراحت کننده است، چراکه هر زمان شما بااطمینان قصد و نیت خود را اعلام کنید، واکنشهای افراد دیگر مجبورتان می کند حرفهایی که قبلا زده اید را دوباره بازنگری کنید. از سمت کیوان به سوی سیاره بخت شما یعنی عطارد استرس و نگرانی وارد می شود، بنابراین چسبیدن به برنامه تان برای شما تقریبا امری غیر ممکن می شود. اگرچه شما قادر هستید انعطاف پذیری خود را حفظ کنید، اما هنوز هم کنار آمدن با احساساتتان برای شما مشکل است. هر اتفاقی که روی می دهد را انقدر شخصی نکنید و به خودتان نگیرید.

ز گریه مردم چشمم نشسته در خون است***ببین که در طلبت حال مردمان چون است

به یاد لعل تو و چشم مست میگونت***ز جام غم می لعلی که می‌خورم خون است

تعبیر:فریب مال و منال دنیا را نخور و در پی آرزوهای دور و دراز نباش. با قناعت و سادگی زندگی کردن بهتر از زندگی ای است که هر روزش پر از سختی و غم است. تکبر و غرور را رها کن و با ایمان باش.

 

فال روزانه متولدین دی:

احتمالاً به هر دعوتی که امروز از شما می‌شود پاسخ مثبت می‌دهید چون به نظرتان خوشایند می‌آیند.اما ممکن است در موقعیتی قرار بگیرید که بهتان خوش نگذرد چون از اینکه در جای دیگری حضور ندارید دچار استرس شده اید. تا دیر نشده عجله کنید، سنگ بزرگ نشانه ی نزدن است. برای اینکه چیزی را از دست ندهید از زیادی آن بپرهیزید. شاید بعداً فرصت بهتری برای این کار داشته باشید.

دل و دینم شد و دلبر به ملامت برخاست***گفت با ما منشین کز تو سلامت برخاست

که شنیدی که در این بزم دمی خوش بنشست***که نه در آخر صحبت به ندامت برخاست

تعبیر: او تو را خیلی دوست دارد و تا زمان مرگ فراموشت نخواهد کرد ولی خود را در مقابلش کوچک نکن. تو هم به او فکر می کنی. مصلحت در این است که یار عشق خود را بروز ندهد و همه چیز را با شوز دل تحمل کند تا تو هم در مراحل عشق به پای او برسی.

 

فال روزانه متولدین بهمن:

بعضی وقت‌ها شما بیش از حد می‌دانید و این موضوع، اوضاع را سخت و مشکل می‌سازد! شما دوست دارید حرف‌هایی را به دیگران بزنید و نمی‌دانید این کار را بکنید یا نه. می‌خواهید به آنها بگویید که وظایفشان را به خوبی انجام نداده‌اند و الان شما مجبورید جور آنها را بکشید! سوت زدن و خونسرد بودن شاید بد نباشد، اما کار شما را سخت تر می‌کند! کارهایی که برای نجات یافتن از این مخمصه لازم است را انجام دهید، این کار شاید از دنبال کردن عالی ترین ایده‌هایتان نیز حیاتی تر باشد. بعضی وقت‌ها شما بیش از حد می‌دانید و این موضوع، اوضاع را سخت و مشکل می‌سازد! شما دوست دارید حرف‌هایی را به دیگران بزنید و نمی‌دانید این کار را بکنید یا نه. می‌خواهید به آنها بگویید که وظایفشان را به خوبی انجام نداده‌اند و الان شما مجبورید جور آنها را بکشید! سوت زدن و خونسرد بودن شاید بد نباشد، اما کار شما را سخت تر می‌کند! کارهایی که برای نجات یافتن از این مخمصه لازم است را انجام دهید، این کار شاید از دنبال کردن عالی ترین ایده‌هایتان نیز حیاتی تر باشد.

گل در بر و می در کف و معشوق به کام است***سلطان جهانم به چنین روز غلام است

گو شمع میارید در این جمع که امشب***در مجلس ما ماه رخ دوست تمام است

تعبیر: در انجام کار تاخیر جایز نیست. لطف همگان شامل حال توست. به تعهداتی که داده ای حتما عمل کن که این خود فرجی برای رسیدن به حاجاتت  می باشد. رنج هایی که متحمل می شوی بی جواب نمی ماند. در وفای به عهد نیز سرآمد خاص و عام هستی. حیف نیست که به خاطر مسائل کوچک غم به دلت راه دهی.

 

فال روزانه متولدین اسفند:

هدفی را بیابید که بتوانید کاملاً بهش ایمان داشته باشید. اگر اهداف شما اهدافی باشند که با گروهی بزرگتر یا یک هدف اجتماعی در ارتباط باشند، شما می‌توانید بدون اینکه متوجه بشوید در خدمت مردم دیگر باشید. در این صورت شما واقعاً نیاز ندارید در عوض کاری که انجام می‌دهید چیزی مطالبه کنید، احساس خوبی که از کمک کردن به دیگران بهتان دست می‌دهد بهترین پاداش برای شماست.

درد ما را نیست درمان الغیاث***هجر ما را نیست پایان الغیاث

دین و دل بردند و قصد جان کنند***الغیاث از جور خوبان الغیاث

تعبیر:اگر در عشق شکست خورده ای تقصیرکسی نیست و افسوس خوردن بی فایده است و از دست کسی کاری بر نمی آید. همت کن، از جای برخیز و کارهای گذشته را جبران کن انشاالله که موفق می شوی. دنیا به آخر نرسیده است باز هم وقت برای پیمان بستن و دولت زیاد داری.

 

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار