23. تير 1395 - 14:21   |   کد مطلب: 11108
فال روزانه به همراه فال حافظ با تعبیر فال حافظ

به گزارش شبنم ها به نقل از آکاایران :

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال متولدین روز  فروردین:

از امروز از لحاظ سلامتی و اوضاع فیزیکی حالتان بسیار بهتر خواهد شد. نگرانی اقتصادی که ذهنتان را درگیر کرده راه حل بسیار ساده ای دارد. به جای حرف زدن با واسطه ها خودتان به طور مستقیم با فرد مورد نظرتان صحیلت کنید. امروز روز بسیار پرمشغله ای در پیش دارید، با این حال اصلا دلتان نمی خواهد کارهای تکراری انجام دهید و نیاز به ایجاد تغییر در روند تکراری و همیشگی کارهایتان دارید. بد نیست برای ایجاد این تغییر از مسیر تازه ای به محل کارتان بروید و یا ترتیب انجام کارهایتان را کمی پس و پیش کنید. اگر با شخصی برای بار اول دیدار کرده اید ولی به هیچ عنوان از او خوشتان نیامده است چرا برای بار دوم خودتان را به زحمت می اندازید؟

فال حافظ امروز متولدین فروردین :

هزار جهد بکردم که یار من باشی***مرادبخش دل بی قرار من باشی

چراغ دیده شب زنده دار من گردی***انیس خاطر امیدوار من باشی 

تعبیر: برای کاری که نیت کرده اید اگر تلاش کنید خیلی زود به مرادتان می رسی. شانس به شما رو کرده، حیف است اگر آن را از خود دور کنید. روزگارتان آنقدر خوب می شود که تمام غم ها و غصه های گذشته را فراموش می کنید. برای رسیدن به مرادتان کمی سختی می کشید ولی اگر عاقل باشید به راحتی به نیات خودتان می رسید.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین اردیبهشت:

امروز سرشار از ایده هستید. البته برای کاشتن بذر و برداشت آن در آینده خیلی نزدیک هم فرصت خوبی هم فرصت خوبی است. از نظر جسمانی و سلامت بدنی در وضعیت بسیار خوبی قرار دارید و می توانید از آن برای انجام کارهای مفید استفاده کنید. کارهایی از قبیل کمک کردن در کارهای خانه یا ورزش. از اینکه مسوولیت هایی را به عهده بگیرید هیچ هراسی نداشته باشید. البته به اندازه توان خود مسوولیت قبول کیند تا شرمنده نشوید.

فال حافظ امروز متولدین اردیبهشت :

وقت را غنیمت دان آن قدر که بتوانی***حاصل از حیات ای جان این دم است تا دانی

کام بخشی گرودون عمر در عوض دارد***جهد کن که از دولت داد عیش بستانی 

تعبیر: بسیار خوش اقبالید و اراده ی بسیار قوی دارید. معجزه ای در زندگیتان رخ می دهد که مایه ی تعجب همگان می شود. یادتان باشد رمز موفقیتان سعی و کوشش است. به سفر معنوی کربلا می روید که در آنجا دل سرگشته شما ارام می گیرد و چشم و دلتان روشن می شود

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین خرداد:

شانس همیشه سراغ آدم نمی آید. باید برای قبول آن آمادگی داشته باشید. به همه موقعیت ها و فرصت هایی که برایتان ایجاد می شود، توجه داشته باشید و ساده از کنار آنها رد نشوید. همیشه خوش بین باشید و این را به یاد داشته باشید شما مسافر کائنات هستید و هر چه خداوند برایتان در نظر گرفته باشد، بدون شک بهترین است. شاید گاهی در مشکلات غرق شوید اما شک نکنید که حکمتی در آن است. البته این را هم در نظر بگیرید که همه چیز روی شانس استوار نشده و به تلاش و توجه شما نیز نیاز دارد.

فال حافظ امروز متولدین خرداد :

ای فروغ ماه حسن از روی رخشان شما***آب روی خوبی از چاه زنخدان شما

عزم دیدار تو دارد جان بر لب آمده***بازگردد یا برآید چیست فرمان شما 

تعبیر: دل خویش را به سراب و چیزهای زودگذر خوش نکن. عشق تو را جوان نگه می دارد از آینده نترس چون مثل آب روشن و پاک است. غصه نخور به وصال یار خواهی رسید. به زیارت می روید و به زودی غرق در نعمت می شوید

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین تیر:

این هفته به راحتی می توانید عادت های بد پیدا کنید، پس مواظب خودتان باشید و از تأثیرات بدی که موجب پشیمانی شما خواهند شد دوری کنید. شما قوی هستید، پس قوی باقی بمانید! شما به راحتی ضعف ها و خطاهای دیگران را می بینید، حتی وقتی می خواهید خیلی سختگیر نباشید هم نمی توانید زیاد جلوی خودتان را بگیرید، اما امروز سعی کنید به جای خظاهای دیگران نقاط قوت و ویژگی های مثبت آنها را ببینید و در این کار بسیار موفق خواهید بود. امروز ممکن است خودتان را در حال مقایسه همسرتان با دیگران بیابید و فکر کنید ای کاش او هم مثل فلانی بود. اما یادتان باشد، شما از جزئیات زندگی دیگران با خبر نیستید، هیچ گاه خودتان و داشته هایتان را با دیگران مقایسه نکنید.

فال حافظ امروز متولدین تیر :

گفتم ای سلطان خوبان رحم کن بر این غریب***گفت در دنبال دل ره گم کند مسکین غریب

گفتمش مگذر زمانی گفت معذورم بدار***خانه پروردی چه تاب آرد غم چندین غریب 

تعبیر:  در کارت عجله نداشته باش و اصرار نکن. اگر می خواهی به مقصود برسی باید مشکلات زیادی را پشت سر بگذاری. این در بسته وقتی باز می شود که حقوق دیگران را رعایت کنی. غم خوردن سودی ندارد. با گذشت زمان به مراد خود خواهی رسید.

فال روزانه,فال,فال تصویری

 فال روز متولدین مرداد:

آن اعتماد به نفسی که همه را شیفته شما می کند کجا رفته است؟ اگر چیزی آنطور که دلتان می خواسته پیش نرفته است و یا شخصی را آنگونه که دلتان می خواسته تحت تأثیر قرار نداده اید دلیل نمی شود که کوتاه بیایید و بیخیال شوید. این جمله را با طلا بنویسید و جلوی چشمتان بگذارید: « استعداد یک درصد و تلاش نود و نه درصد تاثیرگذار است»! فرصتی بی نظیر برای پرورش خودتان به دست آورده اید. به آنچه می خواهید بچسبید و برای به دست آوردنش تلاش کنید. در زندگی زناشویی مسائل اقتصادی ذهنتان را به خود مشغول کرده اند. این که چه کسی بیشتر خرج می کند یا چه کسی بیشتر پول در می آورد، چطور عادلانه تر خواهد بود و امثال آن را با حرف زدن می توانید به سادگی حل کنید.

فال حافظ امروز متولدین مرداد :

ما را ز خیال تو چه پروای شراب است***خم گو سر خود گیر که خمخانه خراب است

گر خمر بهشت است بریزید که بی دوست***هر شربت عذبم که دهی عین عذاب است 

تعبیر: افسوس ایام گذشته سودی ندارد. به آینده فکر کن. معامله ای می کنی که بسیار سودمند است. ولی طمع نکن. صداقت داشته باش و حقیقت را بگو. کار امروز را به فردا نینداز. از یار خود رنجیده خاطر نباش. دروغ و بدی ها را فراموش کن تا خورشید عشق به رویت لبخند بزند.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین شهریور:

برای این که به خانواده خود نزدیک شوید باید با آنها ارتباط برقرار کنید حتی اگر از آنها دور باشید. همانطور که خودتان هم به خوبی می دانید دوست داشتن تنها به حرف زدن نیست، پس محبت خود را در عمل نشان دهید. امروز را برای خودتان روز ارتباط با عزیزان بنامید. از لحاظ اقتصادی شما توانایی اینکه درآمد بیشتری داشته باشید را دارید. آن برنامه تجاری که در سر دارید را شروع کنید و به استقلال و آزادی اقتصادی برسید. یادتان باشد، این که بنشینید تا اوضاع خودش درست شود برای شما هیچ نتیجه ای نخواهد داشت، از شما حرکت، از خدا برکت! مطمئن باشید اگر زمان و انرژی کافی بگذارید نتیجه مورد نظرتان را خواهید گرفت. احساساتتان را خودتان به کسی که دوست دارید بگویید و کسی را واسطه نکنید.

فال حافظ امروز متولدین شهریور :

بشنو این نکته که خود را ز غم آزاده کنی***خون خوری گر طلب روزی ننهاده کنی

آخرالامر گل کوزه گران خواهی شد***حالیا فکر سبو کن که پر از باده کنی 

تعبیر: بی گدار به آب می زنید و بدون فکر کاری انجام می دهید که باعث از بین رفتن دار و ندارتان می شود کسانی به شما با چشم امید رجوع می کنند انصاف نیست که آنها را از خودتان برانید. جلوه هایی از حاجات بر شما نمایان شده است از خدا بخواهید تا کامل شود. از سر صدق و وفا دعا کنید.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین مهر:

دیگران احساسات شما و خودشان را به آن اندازه که شما جدی می گیرید، جدی نمی گیرند. اگر که شما بخواهید به آنها بگویید که روششان اشتباه است بیشتر از شما فاصله می گیرند. سعی نکنید که با مجبور کردن دیگران به همفکری با شما آنها را زیر نظر بگیرید. قبول کردن تفاوتهای انسانها جهان متفاوتی برای شما به وجود می آورد.

فال حافظ امروز متولدین مهر :

الا یا ایها الساقی ادر کاسا و ناولها***که عشق آسان نمود اول ولی افتاد مشکل ها

به بوی نافه ای کاخر صبا زان طره بگشاید***ز تاب جعد مشکینش چه خون افتاد در دل ها 

تعبیر: کاری نکن که بعدها از کرده ی خویش هم خودت و هم دیگران ناراحت باشند. با همه کس نرد عشق مباز. کاری کن که دائم مثل گل همیشه بهار با طراوت بای و سرت همه جا بالا باشد. خداوند در همه حال و همه جا به فریادت رسیده و نجاتت داده است و باز هم با توست.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین آبان:

مهم نیست که چقدر سرسختانه تلاش می کنید تا در مقابل جریان لذت بخشی که حواستان را پرت می کند مقاومت کنید اما شاید اراده قوی ای برای نه گفتن نداشته باشید.خوشبختانه ، شما نیازبه یک فرصت شخصی دارید که کمتر برایتان پیش می آید. اما این در مورد دوری جستن از اجتماع نیست. الان فقط مراقب چیزهایی باشید که باید به خاطر آن قربانی کنید.

فال حافظ امروز متولدین آبان :

ای نسیم سحر آرامگه یار کجاست***منزل آن مه عاشق کش عیار کجاست

شب تار است و ره وادی ایمن در پیش***آتش طور کجا موعد دیدار کجاست 

تعبیر: به عهدی که بسته ای وفا کن تا روزگارت مثل عید همیشه خوش و بهاری باشد. غم از دلت بیرون می رود و جای آن را شادی می گیرد. همت داشته باش. طالع تو بسیار روشن است. شکر خدا را بجا بیاور زیرا خزان به زندگی تو راه ندارد. و از این فرصتی که به دست آورده ای نهایت استفاده را ببر.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین آذر:

اگر شما تازگیها درس جدیدی در مورد خویشتن داری یاد گرفته باشید، ممکن است واکنش نامعقولی نشان داده و به سختی اما خیلی زود از موضع خود پایین بیایید. با وجود این اکنون که شما از لاک خود بیرون آمده اید، برایتان بسیار حیاتی است که خیلی سریع دچار نوسان نشوید. اگر اجازه بدهید که عقل شما رهنمایتان باشد، شادتر خواهید شد و انجام دادن یک فعالیت عملی می تواند به کمتر شدن آشفتگی هایتان کمک کند.

فال حافظ امروز متولدین آذر :

ساقیا سایه ابر است و بهار و لب جوی***من نگویم چه کن ار اهل دلی خود تو بگوی

بوی یک رنگی از این نقش نمی آید خیز***دلق آلوده صوفی به می ناب بشوی

تعبیر: اگر کاهایتان بر مبنای هوی و هوس بگذارید مایه ی اشوب و فتنه می شود. امانتی دست شماست آن را به سلامتی دست صاحبش برسانید. شایسته تر از آن هستید که بخواهید با افراد پست معاشرت کنید. فعلا" جز صبر در پیش رقیب چاره ی دیگری ندارید. شما که انسانی پاکدل هستید حیف است که سرکشی کنید.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین دی:

بی ثباتی که این روزها آن را احساس میکنید آنقدر ادامه می یابد که زندگی شما را به چالش خواهد کشید. شما هنوز زیر فشار شدید تغییرات هستید، اما کاملا آماده نیستید. حتی اگر امروز دیگران شما را مجبور می کنند تا مقاصد و اهداف خود را آشکار کنید، اما ایده خوبی نیست که بیش از آنچه که می دانید درست است چیزی بگویید. برای اینکه حس کنجکاوی دیگران را ارضا کرده باشید لازم نیست داستان سرهم کنید. به رویاهایتان توجه کنید و روی آنها متمرکز شوید، به خاطر اینکه آنها هیچ وقت شما را گمراه نمی کنند.

فال حافظ امروز متولدین دی :

ای پادشه خوبان داد از غم تنهایی***دل بی تو به جان آمد وقت است که بازآیی

دایم گل این بستان شاداب نمی ماند***دریاب ضعیفان را در وقت توانایی

تعبیر: با کسانی دوستی و رفاقت کنید که حق دوستی را بجا آورند، پارسا باشند و زخم دلتان را مرهمی گذارند نه اینکه عهد بشکنندو حق آشنایی را فراموش کنند. همتی کنید تا دلتان باز هم مثل موم نرم شود. از همنشینی با یار بد پرهیز کنید تا سعادتمند شوید. شکایت نکنید همه ی این مسائل کار خدا بوده تا به خودتان بیائید.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین بهمن:

اگر امروز خیلی فرصت خودنمایی ندارید، بهتر است روی مسایل مالی و دارایی های خود متمرکز شوید. بهتر است نگاه خود به مسایل زندگی را توسعه دهید. اگر حتی توان تمرکز روی مسایل مهم را ندارید، نقشه های ذهنی خود را یادداشت کنید تا سر فرصت و در یک زمان مناسب در مورد آن فکر و همه جزئیات آنها را بررسی کنید. بد نیست امروز بیشتر شنونده باشید و حرف هایی که دیگران می گویند را بدون هیچ واکنش منفی یا جبهه گرفتن در مقابلشان، قبول کنید. این را به خاطر داشته باشید همیشه از میان حرف های اطرافیان می توان مسایل تازه ای آموخت.

فال حافظ امروز متولدین بهمن :

صوفی بیا که آینه صافیست جام را***تا بنگری صفای می لعل فام را

راز درون پرده ز رندان مست پرس***کاین حال نیست زاهد عالی مقام را

تعبیر: در همه حال شکر خدا را به جا آورید. در این کار رقیبی دارید که باید او را از میدان به در کنید تا به دلربای خودتان برسید. نماز صبح را بجا آورید و دست به دعا بردارید. فکرهای شیطانی را برای رسیدن به مقصود فراموش کنید

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین اسفند:

امروز سرشار از انرژی و انگیزه برای تعیین اهدافتان و تلاش برای رسیدن به آنها باشید. به سادگی می توانید روی هدفتان متمرکز شوید و ساعت ها در راه رسیدن به آن تلاش کنید، تمام توان خود را به کار بگیرید و خواهید دید آنقدرها هم کار خسته کننده ای نیست به ویژه اگر اینکه در پایان راه چه چیزی در انتظار شما است را در ذهن خود مجسم کنید. امروز به اولویت هایتان بیندیشید و ببینید این روزها چه کارهایی را باید و چه کارهایی را نباید انجام دهید، خیلی سختگیر نباشید و بگذارید حس درونیتان راهنماییتان کند. به یاد داشته باشید که زمانی که خودتان توانایی هایتان را تایید می کنید دیگران را نیز دعوت به باور داشتن نسبت به خودتان می کنید.

فال حافظ امروز متولدین اسفند :

خمی که ابروی شوخ تو در کمان انداخت***به قصد جان من زار ناتوان انداخت

نبود نقش دو عالم که رنگ الفت بود***زمانه طرح محبت نه این زمان انداخت 

تعبیر: از در آشتی درآی، وگرنه ایام جوانیت خراب می شود. کاری نکن که در زمان پیری افسوس جوانی را بخوری. در همه حال به خدا پناه ببر. مواظب باش در راهی که قدم گذاشته ای به خطا نروی. به هشدار پیران گوش کن. فریب ظواهر را نخور و فقط بنده ی خداوند باش

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار