25. تير 1395 - 15:32   |   کد مطلب: 11155
حنانه کریم‌خانی اسکی باز بیجاری برترین‌ ورزشکار هفته نخست لیگ اسکی روی چمن ایران شد.

به گزارش شبنم همدان به نقل از فارس : هفته نخست رقابت‌های لیگ اسکی روی چمن به میزبانی پیست اسکی بین‌المللی دیزین برگزار شد.

در این دوره از رقابت‌های لیگ اسکی چمن هفت تیم حضور دارند که در پایان رقابت‌های این فصل به اسکی‌بازان برتر جوایز نقدی نفیسی اهدا می‌شود.

حنانه کریم‌خانی اسکی باز بیجاری در سال‌جاری در قالب تیم هیأت اسکی سپاه به میدان رفت و موفق شد در بخش زنان عنوان نخست هفته اول رقابت‌های لیگ اسکی روی چمن را کسب کند.

همچنین سمانه مشکاتی دیگر اسکی باز بیجاری که چندی پیش از فدراسیون به اردوی آمادگی تیم ملی برای حضور در رقابت‌های جام جهانی تهران دعوت شده بود، دچار حادثه و راهی بیمارستان شد.

سمانه مشکاتی با حضور موفق در اردوی تیم ملی و ارائه تست‌های قابل قبول از سوی کادر فنی فدراسیون اسکی در ترکیب کشورمان جهت شرکت در مسابقات جام جهانی قرار گرفت.

مشکلاتی در حین تمرینات آمادگی در اردوی تیم ملی دچار حادثه شد و از ناحیه پا آسیب دید و از سوی مسئولان فدراسیون به بیمارستان اعزام گردید.

با توجه به شکستگی پای این ورزشکار کردستانی در حال حاضر پس از عمل موفقیت آمیز سمانه مشکاتی در بیمارستانی در البرز بستری است.

با این حادثه تلخ مشکاتی علی رغم آمادگی که در اردوهای تیم ملی کسب کرده بود، حضور در رقابت‌های جام جهانی تهران را از دست داد.

رقابت‌های اسکی روی چمن قهرمانی جهان از پنجم تا هشتم مردادماه امسال به میزبانی پیست اسکی دیزین برگزار می‌شود.
گفتنی است، این ورزشکار بیجاری در سال 92 نیز در مسابقات جام جهانی که به میزبانی تهران نیز برگزار شده بود توانست در جایگاه پنجم قرار گیرد.

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار