27. تير 1395 - 8:58   |   کد مطلب: 11199
فال روزانه به همراه فال حافظ با تعبیر فال حافظ

به گزارش شبنم همدان به نقل از آکا ایران:

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین فروردین:

تمام ذهن شما درگیر مسائل اقتصادی است و خیلی هم خوب دارید پیش می روید، پس به تلاش خود ادامه دهید. اما به یاد داشته باشید که در محل کار روحیه کار گروهی را حفظ کرده و به خاطر جاه طلبی هایتان دیگران را زیر پا نگذارید، مطمئن باشید اینطور موفق تر خواهید بود. خودتان را به خاطر چیزهایی که اختیارشان در دست شما نیست ناراحت نکنید و فقط از تمام چیزهایی که اتفاق اقتاده است درس بگیرید. ممکن است از طریق یک تماس تلفنی موقعیت کاری جدیدی به شما پیشنهاد شود. از ایده ها و افکار جدیدی که در سر دارید به نفع خودتان بهره بگیرید. از کنجکاوی خود برای یاد گرفتن چیزهای جدید استفاده کرده و آموخته هایتان را به کار ببندید.

فال حافظ امروز متولدین فروردین : 

شکفته شد گل حمرا و گشت بلبل مست***صلای سرخوشی ای صوفیان باده پرست

اساس توبه که در محکمی چو سنگ نمود***ببین که جام زجاجی چه طرفه اش بشکست 

تعبیر: دیگر از خدا چه می خواهید. به دنبال چه چیزی می گردید همه چیز در کنار شماست، چشمانتان را باز کنید گلستانی از معرفت و دلجویی در کنارتان هست. امروز که خریداری دارید می توانید گنج عشق طلب کنید وگرنه فردا دیر است. خوش اخلاقی تان باعث جذب دیگران است و این نوای دلتان هست که حافظ را به غزل گویی تشویق می کند.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین اردیبهشت:

امروز میل رفتن به سفر و یا دیدن یک دوست نزدیک را خواهید داشت و انرژی زیادی نیز صرف پیدا کردن راه حل های ممکن برای این کار خواهید کرد. ممکن است بخواهید به سفری الهام بخش برای انجام کارهای هنری بروید. با این همه انرژی و انگیزه ای که دارید مطمئنا خواهید توانست بدون نادیده گرفتن وظایفتان این کار را هم انجام دهید. اگر مشکلی با اعضای خانواده تان دارید سعی کنید ان را بدون خشونت و ایجاد دلخوری حل کنید. اگر کسی هست که دوستش دارید وقت آن رسیده است که تمام شجاعتتان را یک جا جمع کنید و احساستان را با او در میان بگذارید. اگر چیزی را می خواهید این حق مسلم شماست که آن را به دست بیاورید.

فال حافظ امروز متولدین اردیبهشت :

رونق عهد شباب است دگر بستان را***می رسد مژده گل بلبل خوش الحان را

ای صبا گر به جوانان چمن بازرسی***خدمت ما برسان سرو و گل و ریحان را 

تعبیر: یا علی بگو و از جا بلند شو، تلاش کن. تنبلی را کنار بگذار و غم ایام را مخور. مشکلات مادی تو حل می شود. بدنامی دامنت را نمی گیرد. نفس اماره ی خود را از بین ببر و راز دل خود را به کسی نگو. تو به دلآرام خودت می رسی. صبر داشته باش و مقاومت کن تا روزی به کام دلت برسی

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین خرداد:

امروز شاید با مردمی روبه رو شوید که شما را انسانی کاملا سطحی خطاب می کنند! اما آنهایی که واقعا شما را می شناسند و به اندازه کافی با شما معاشرت داشته اند، به خوبی می دانند که این طور نیست و اتفاقا دیدگاه های خوب شما در مسایل مختلف را تحسین می کنند. از امروز مسیر تازه ای را در زندگی خود آغاز کنید: اینکه بیشتر به درون و خواسته های قلبی خود توجه داشته باشید و همه جوانب روحی خود را آنالیز کنید. مطمئن باشید این تفکرات معنوی، به کلی مسیر زندگی شما را تغییر خواهد داد.

فال حافظ امروز متولدین خرداد :

ساقیا آمدن عید مبارک بادت***وان مواعید که کردی مرواد از یادت

در شگفتم که در این مدت ایام فراق***برگرفتی ز حریفان دل و دل می دادت 

تعبیر: به هر کس وفا کردی جفا دیده ای. سینه ای مالامال از درد داری. تا کی می خواهی پریشان حال باشی. دست از غم بردار. توبه کن تا دلت صاف شود. انتظارات بیجا را کنار بگذار. رویا و خیال را فراموش کن و به واقعیات بپرداز و از آنچه تا کنون نصیبت شده لذت ببر و عقل را به پای دل هدر نده.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین تیر:

امروز نگاهی عمیق و جدی به اینکه چگونه خودتان را بیان می کنید داشته باشید. شاید این لحن تمسخرآمیز و تهاجمی شما است که باعث می شود نتیجه دلخواهتان را در مکالمات نگیرید. در مکالمه کافی است رک باشید و حرفتان را مستقیم بزنید. چنانچه در حال نوشتن چیزی هستید، چه در حال نوشتن متنی خلاقانه مثل داستان و چه متنی مثل گزارش کار هستید، امروز برای ادامه آن حوصله ندارید، حق هم دارید، آخر هفته و وقت استراحت است، فردا ادامه خواهید داد. امروز روز خوبی برای بررسی زندگی مشترکتان است و زمان خوبی است برای این که ببینید اوضاع روبراه است یا خیر. می توانید همراه با همسرتان به سینما بروید و یا یک شب رمانتیک را در منزل بگذرانید.

فال حافظ امروز متولدین تیر :

مطلب طاعت و پیمان و صلاح از من مست***که به پیمانه کشی شهره شدم روز الست

من همان دم که وضو ساختم از چشمه عشق***چارتکبیر زدم یک سره بر هر چه که هست 

تعبیر:  با خیال او زندگی می کنی. مدعی هستی که عاشق شده ای اما می دانی که برای رسیدن به وصال یار باید صبر داشته باشی. با گوشه نشینی کار به جایی نمی بری. تلاش کن، هر چند که سال ها طول بکشد. ولی عاقبت به مراد خودت می رسی

فال روزانه,فال,فال تصویری

 فال روز متولدین مرداد:

امروز کفش های رقص را بپوشید و با آهنگ زندگی برقصید و شاد باشید. این فرصت برای شما ایجاد شده تا به بهترین شکل کارهای خود را مدیریت کنید. بعلاوه، با مشورت و صحبت با دیگران یاد می گیرید روش های تازه ای را در زندگی امتحان کنید. با اینکه دوست دارید ارتباط های زیادی داشته باشید اما درست این است که بر کیفیت کارهای خود متمرکز باشید، نه کمیت آن. لازم نیست دوستان بیشتری داشته باشید، با همین دوستان لحظه های خوب و ارزشمندی برای خود بسازید.

فال حافظ امروز متولدین مرداد :

ای دل به کوی عشق گذاری نمی کنی***اسباب جمع داری و کاری نمی کنی

چوگان حکم در کف و گویی نمی زنی***باز ظفر به دست و شکاری نمی کنی 

تعبیر: اگر می خواهید غم به سراغتان نیاید و از غم ها رهایی یابید به این فکر باشید که عاقبت باید به دیار باقی بروید بنابراین بهتر است که توشه ی راهتان از ثواب باشد. بدون زحمت نمی توان به مقام رسید باید تلاش کنید مطمئن باشد کارهای شما بدون اجر نمی ماند و جواب خودتان را دریافت می کنید

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین شهریور:

اگر شما کارتان را زمانیکه باید ؛ انجام داده اید حالا وقت آن است که تفریح کنید؛ ممکن است دیگران به شما حسادت کنند به خاطر اینکه آنها هنوز کارهای ناتمامی دارند که وقتی برای تفریح و بازی برایشان نمی گذارد. با این حال شما زیاد سرحال نیستید و امروز می توانید کاری را که قبلا باید به اتمام می رساندید را انجام دهید. بیشتر از توان تان مسئولیت قبول نکنید؛ بهتر است تا جاییکه می توانید به خودتان خوش بگذرانید.

فال حافظ امروز متولدین شهریور :

ای بی خبر بکوش که صاحب خبر شوی***تا راهرو نباشی کی راهبر شوی

در مکتب حقایق پیش ادیب عشق***هان ای پسر بکوش که روزی پدر شوی 

تعبیر: پایبند به اصول دنیوی نباش به منویات و روحیات خودت هم بپردازو ایمانت را قویتر کن زیرا همه هر آنچه از مادیات که دارند در این دنیا باقی گذاشته و معنویات و کارهای خوب و بد را با خود به دنیای آخرت می برند. زمانی بخت با تو یار است که فرش زیر پایت حصیر باشد ولی دلت خوش و راحت و آرام باشد.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین مهر:

امروز همه چیز مبهم و گیج کننده است. از رفتار اطرافیان گرفته تا رویدادهای زندگی همه عجیب و غریب به نظر می رسند. شما پارانوئید و بدبین نشده اید، فضای امروز واقعا این طور است و باید از خود در مقابل این وضعیت دفاع کنید. در محل کار صبور باشید و در مقابل هر رفتاری از خود واکنش نشان ندهید. مطمئن باشید نتیجه صبر و حوصله خود را دریافت خواهید کرد و خیلی زود از این همه ابهام و سردرگمی خارج خواهید شد. فقط امروز هیچ تصمیمی اتخاذ نکنید که زمان مناسبی برای این کار نیست.

فال حافظ امروز متولدین مهر :

این خرقه که من دارم در رهن شراب اولی***وین دفتر بی معنی غرق می ناب اولی

چون عمر تبه کردم چندان که نگه کردم***در کنج خراباتی افتاده خراب اولی 

تعبیر: هر کاری را که می خواهید انجام دهید در موردش کمی فکر و تامل کنید اگر عجله کنید باعث پشیمانی تان می شود پس از فضل و عقل خودتان استفاده کنید. کمی هم صبر کنید به آنچه که اراده کرده اید می رسید. در این راه سختی و ضرر زیادی می کشید ولی می ارزد. امید داشته باشید و روزگارتان تغییر می کند.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین آبان:

در حال حاضر شما از زندگی خود راضی هستید، ولی هنوز آمادگی رویارویی با هر چیزی را ندارید. حتی ممکن است شما برخی از برنامه های شخصی مهمتان را برای اینکه زمان خالی بیشتری داشته باشید به تعویق بیندازید. نگران تغییراتی که به وجود آمده نباشید برای اینکه تقدیر اینگونه بوده است و همه چیز به موقع خودش درست می شود.

فال حافظ امروز متولدین آبان :

وقت را غنیمت دان آن قدر که بتوانی***حاصل از حیات ای جان این دم است تا دانی

کام بخشی گردون عمر در عوض دارد***جهد کن که از دولت داد عیش بستانی 

تعبیر: بسیار خوش اقبالید و اراده ی بسیار قوی دارید. معجزه ای در زندگیتان رخ می دهد که مایه ی تعجب همگان می شود. یادتان باشد رمز موفقیتان سعی و کوشش است. به سفر معنوی کربلا می روید که در آنجا دل سرگشته شما ارام می گیرد و چشم و دلتان روشن می شود.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین آذر:

اگرچه شور و هیجان احساسی اکنون فروکش کرده است، اما هنوز هم دچار اشتباه شدن برایتان خیلی عجیب است. فردی به شما نزدیک می شود و امکان دارد این فرد حقایق و تصویرهایی که جلوه ای از خوش بینی بیش از اندازه هستند را به شما تلقین کند. شما نمی خواهید که فردی منفی باف به نظر برسید، اما نمی توانید درستی اطلاعات را تشخیص دهید. به خاطر تفکرات دیگران نگران نباشید؛ با خودتان صادق باشید. اگر نسبت به چیزی احساس خوبی نداشتید آن را خریداری نکنید.

فال حافظ امروز متولدین آذر :

گفتند خلایق که تویی یوسف ثانی***چون نیک بدیدم به حقیقت به از آنی

شیرینتر از آنی به شکرخنده که گویم***ای خسرو خوبان که تو شیرین زمانی

تعبیر: بزرگان درست گفته ان که دل به دل راه دارد و شما مطمئن باشید که او هم به شما فکر می کند. گره از ابروانتان باز کنید که کارها بر وفق مرادتان پیش می رود. ذات خوبی دارید و ایمانتان قوی است پس فرشتگاه به شما کمک می کنند. شب را به خواب نگذران که وقط خوبی برای عبادت است همراهانتان بیشتر کارها را دشوار می کنند حلقه ی اقبال به سوی شما می آید.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین دی:

شما معمولا ترجیح می دهید به جای اینکه احساسات خود را با همه در میان بگذرانید آنها را برای خودتان نگه دارید. اما امروز دلتان می خواهد یکی را پیدا کرده و خشم خود را بر سر او تخلیه کنید، اما خودتان نیز دلیل اصلی این ناراحتی را نمی دانید. پس بهتر است این کار را نکنید، چون اگر انتظار عذرخواهی از کسی دارید آن را دریافت نخواهید کرد. بهتر است با ملایمت رفتار کنید و با اطرافیان بر سر مسائل به توافق برسید. احساس نمی کنید در زندگی عاطفیتان قرار است اتفاق های تازه ای بیفتند؟ به غریزه خود اعتماد کنید و او شما را در زمان مناسب، به جای مناسب و به کنار شخص مناسب خواهد برد. به احساس خود اعتماد کنید و جلوی خودتان را نگیرید.

فال حافظ امروز متولدین دی :

به ملازمان سلطان که رساند این دعا را***که به شکر پادشاهی ز نظر مران گدا را

ز رقیب دیوسیرت به خدای خود پناهم***مگر آن شهاب ثاقب مددی دهد خدا را

تعبیر: کاری را که می خواهید انجام بدهید پنهان کنید. کار را هر چند کوچک است بزرگ بدانید، خیال پردازی را کنار بگذارید و وقت را غنیمت شمارید تا صاحب مقام و منزلت شوید. روزگار تنگدستی به پایان رسیده و زمان آسایش است. عمرتان طولانی است وضعیت فعلی تان تغییر می کند.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین بهمن:

امروز در مسایل کاری خود موقعیت های خوبی خواهید داشت. تلاش و سخت کوشی شما زیاد خواهد بود و می توانید حرکت های بزرگی در زندگی ایجاد کنید. امروز حس رقابتی دارید و همین باعث می شوید بیشتر تلاش کنید و بیشتر هم در چشم خواهید بود. اگر راه های خوبی برای مدیریت کارها دارید، حتما پیشنهاد دهید. این مسایل کمک می کنند تا آینده خود را تا اندازه زیادی تضمین کنید.

فال حافظ امروز متولدین بهمن :

خمی که ابروی شوخ تو در کمان انداخت***به قصد جان من زار ناتوان انداخت

نبود نقش دو عالم که رنگ الفت بود***زمانه طرح محبت نه این زمان انداخت

تعبیر: از در آشتی درآی، وگرنه ایام جوانیت خراب می شود. کاری نکن که در زمان پیری افسوس جوانی را بخوری. در همه حال به خدا پناه ببر. مواظب باش در راهی که قدم گذاشته ای به خطا نروی. به هشدار پیران گوش کن. فریب ظواهر را نخور و فقط بنده ی خداوند باش

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین اسفند:

کفش های ورزشی خود را بپوشید و بیرون بروید. کمی پیاده روی برای شما خوب است. امروز هر چه بیشتر به سلامت جسمی خود اهمیت دهید، از نظر روحی هم بهتر خواهید بود. انرژی های خود را روی کارهایی که مطمئن هستید درست است، بگذارید. برای کارهای روزمره و مربوط به مسایل شغلی، برنامه های تازه ترتیب دهید. از این که در روند همیشگی خود تغییر ایجاد کنید، نترسید. همه فعالیت های خود را باید سیستماتیک کنید.

فال حافظ امروز متولدین اسفند :

کتبت قصه شوقی و مدمعی باکی***بیا که بی تو به جان آمدم ز غمناکی

بسا که گفته ام از شوق با دو دیده خود***ایا منازل سلمی فاین سلماک 

تعبیر: به آنچه در گذشته خداوند بر تو عطا نموده خشنود و شکرگزار باش و بر آنچه فکر میکنی به آن نرسیده ای غمگین مباش که خداوند حکیم گاه خیری بر آنچه به ظاهر مطلوب~ما نیست قرار داده است قدر لحضات زندگی خود را بدان

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار