29. تير 1395 - 9:08   |   کد مطلب: 11246
فال روزانه به همراه فال حافظ با تعبیر فال حافظ

به گزارش شبنم همدان به نقل از آکاایران:

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین فروردین:

آیا بیشتر مواقع انسان خودرای و خودخواهی به نظر می رسید و تصور می کنید هر چه شما بگویید همان درست است! امروز این فرصت را دارید تا حس های مخفی خود را نمایان کنید. حقایق اصلی زندگی در پس مواردی هستند که شما حتی خودتان هم از آنها خبر ندارید. سعی کنید روی زمان حال تاکید داشته باشید. این را نیز به یاد داشته باشید زبان بدن بسیار گویا است و باید حواستان به حرکات دست و چهره خود باشد. با عشقتان صادق باشید تا بسیاری از مشکلاتتان برطرف شوند.

فال حافظ امروز متولدین فروردین :

گفتم ای سلطان خوبان رحم کن بر این غریب***گفت در دنبال دل ره گم کند مسکین غریب

گفتمش مگذر زمانی گفت معذورم بدار***خانه پروردی چه تاب آرد غم چندین غریب

تعبیر: در کارت عجله نداشته باش و اصرار نکن. اگر می خواهی به مقصود برسی باید مشکلات زیادی را پشت سر بگذاری. این در بسته وقتی باز می شود که حقوق دیگران را رعایت کنی. غم خوردن سودی ندارد. با گذشت زمان به مراد خود خواهی رسید.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین اردیبهشت:

امروز سرشار از انرژی و انگیزه برای تعیین اهدافتان و تلاش برای رسیدن به آنها باشید. به سادگی می توانید روی هدفتان متمرکز شوید و ساعت ها در راه رسیدن به آن تلاش کنید، تمام توان خود را به کار بگیرید و خواهید دید آنقدرها هم کار خسته کننده ای نیست به ویژه اگر اینکه در پایان راه چه چیزی در انتظار شما است را در ذهن خود مجسم کنید. امروز به اولویت هایتان بیندیشید و ببینید این روزها چه کارهایی را باید و چه کارهایی را نباید انجام دهید، خیلی سختگیر نباشید و بگذارید حس درونیتان راهنماییتان کند. به یاد داشته باشید که زمانی که خودتان توانایی هایتان را تایید می کنید دیگران را نیز دعوت به باور داشتن نسبت به خودتان می کنید.

فال حافظ امروز متولدین اردیبهشت :

وقت را غنیمت دان آن قدر که بتوانی***حاصل از حیات ای جان این دم است تا دانی

کام بخشی گردون عمر در عوض دارد***جهد کن که از دولت داد عیش بستانی 

تعبیر: بسیار خوش اقبالید و اراده ی بسیار قوی دارید. معجزه ای در زندگیتان رخ می دهد که مایه ی تعجب همگان می شود. یادتان باشد رمز موفقیتان سعی و کوشش است. به سفر معنوی کربلا می روید که در آنجا دل سرگشته شما ارام می گیرد و چشم و دلتان روشن می شود.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین خرداد:

افکار مثبت می توانند بیش از هر چیز دیگری ترغیب کننده باشند، اما امروز ممکن است در این مثبت نگری زیاد روی کنید. اگر خوش بینی کورکورانه نشان دهید، دیگران حس خواهند کرد که قدرت تشخیص حقایق را ندارید، در نتیجه دیگر باورتان نمی کنند. پس سعی کنید واقعیت ها را فراموش نکنید و حقایق را در ذکر جزییات لحاظ کنید. درست است که همه دوست دارند خبر خوش بشنوند، اما مهم تر این است که واقعیت را بدانند.

فال حافظ امروز متولدین خرداد :

صبا به لطف بگو آن غزال رعنا را***که سر به کوه و بیابان تو داده ای ما را

شکرفروش که عمرش دراز باد چرا***تفقدی نکند طوطی شکرخا را 

تعبیر: به قولی که داده ای عمل کن. کار ناتمامت را تمام کن ولی پایت را از گلیمت درازتر نکن چون باعث رسوایی ات می شود. در حق کسی بدی نکن چون نتیجه اش دامنت را می گیرد. نصیحت این پیر دانا را گوش کن تا سعادتمند شوی و گره ی کار تو باز شود. اقبال و ستاره ی تو چون خوشه ی پروین است

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین تیر:

امروز هیچ کسی به خوبی شما نمی تواند کارها را خوب پیش ببرد. اعتماد به نفس زیاد شما و تسلطی که بر کار دارید باعث می شوند تا حسابی خودنمایی کنید و بقیه به توانایی های شما پی ببرند. این را به یاد داشته باشید که هر دانه ای امروز بکارید، فردا برداشت خواهید کرد. منظور این است که کارهایی انجام دهید که برای آینده شما مفید باشند و بتوانید از سود آنها در روزها یا سال های آینده بهره بگیرید. کارهایی همانند سرمایه گذاری مالی.

فال حافظ امروز متولدین تیر :

به چشم کرده ام ابروی ماه سیمایی***خیال سبزخطی نقش بسته ام جایی

امید هست که منشور عشقبازی من***از آن کمانچه ابرو رسد به طغرایی 

تعبیر:  بسیار دلتنگ هستید و به دنبال کسی می گردید که درد دلتان را به او بگوئید ولی کسی را پیدا نمی کنید از غصه مثل شمع اب می شوید بدون اینکه پروانه ای پیش رویتان باشد. شاید یار از شما دور باشد ولی خدا با شماست و ندایی در دلتان می گوید که فردایتان حتما" از امروزتان می باشد.

فال روزانه,فال,فال تصویری

 فال روز متولدین مرداد:

امروز دوستانتان با شما تماس می گیرند و می خواهند به شما سری بزنند. در ابتدا ممکن است کمی برای تمییزی خانه استرس داشته باشید اما نگران نباشید همه چیز بی عیب و نقص پیش خواهد رفت. شما تنها کسی هستید که فکر می کنید خانه تان احتیاج به گردگیری دارد. بنابراین با خیال راحت از میهمانی خود لذت ببرید. وقت آن است کمی هم به خودتان بیاندیشید و برای خودتان وقت بگذارید. گاهی ممکن است درباره مسیری که پیش رو دارید، نگران باشید اما مطمئن باشید همه چیز حل خواهد شد. عشق قدیمی تان دوباره به سمت شما باز خواهد گشت. بهتر است از همان ابتدا آنچه را می خواهید با او بیان کنید.

فال حافظ امروز متولدین مرداد :

ساقیا برخیز و درده جام را***خاک بر سر کن غم ایام را

ساغر می بر کفم نه تا ز بر***برکشم این دلق ازرق فام را 

تعبیر: دلت را مثل آیینه صاف کن. پرده های تاریک را از رویت کنار بزن تا حقیقت را ببینی آن موقع است که به مقام عالی می رسی. طمع نداشته باش تا عمرت طولانی باشد. بهشت تو آنجاست که حق مردم را به جا آوری. این همان راهیست که تو را به هدف می رساند.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین شهریور:

دوستی که در روزهای سختی در کنار شماست یک دوست واقعی است، اما دوستی که برای شما چیزی جز مشکلات و سختی به همراه ندارد چیزی جز بار اضافه ای بر دوش شما که باید از شر آن خلاص شوید نیست. امروز بد نیست دوستی هایتان را مورد بررسی قرار داده و در مورد آنها تجدید نظر کنید. هرکسی لیاقت آن را تدارد که از تمامی جزئیات زندگی شما باخبر باشد، به ویژه اگر بتواند از دانسته هایش بر علیه شما استفاده کند. امروز برای تقویت اعتماد به نفستان روزی بسیار مناسب است، چرا که روزی خوب برایتان خواهد بود. بخاطر داشته باشید که کسی ارزش عشق شما را دارد که شما را همانگونه که هستید و بی هیچ نقابی بپذیرد.

فال حافظ امروز متولدین شهریور :

انت روائح رند الحمی و زاد غرامی***فدای خاک در دوست باد جان گرامی

پیام دوست شنیدن سعادت است و سلامت***من المبلغ عنی الی سعاد سلامی 

تعبیر: مطمئن باشید که صدای دلتان به خداوند رسیده است. هر چند که فکر می کنید بد نام شده اید ولی باز هم امیدوار باشید همت کنید تا باز هم با نام نیک از شما یاد کنند. غلاوه بر اینکه پول ندارید دیگران هم از شما دوری می کنند بهخدا توکل کنید بندگی حق تعالی باعث مبارکی بخت تان می شود. به فکر انتقام نباشید. شکوه و شکایت هم نکنید

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین مهر:

شاید وقتی به خرید می روید به دنبال پیدا کردن یک ترازو برای خود با شید. اما موقتاً چشمتان آن را نبیند. حتی ممکن است خیلی طول بکشد تا بفهمید که چه چیزی الان می خواهید. چون این کار شما را آسان تر می کند.با این وجود، اگرچیز قشنگی هم بخرید،راضی نخواهید بود.تازه اگر آن چیز جدیدی که خریده اید به درد نخور باشد از خرید آن پشیمان هم می شوید.

فال حافظ امروز متولدین مهر :

ای پادشه خوبان داد از غم تنهایی***دل بی تو به جان آمد وقت است که بازآیی

دایم گل این بستان شاداب نمی ماند***دریاب ضعیفان را در وقت توانایی 

تعبیر: با کسانی دوستی و رفاقت کنید که حق دوستی را بجا آورند، پارسا باشند و زخم دلتان را مرهمی گذارند نه اینکه عهد بشکنندو حق آشنایی را فراموش کنند. همتی کنید تا دلتان باز هم مثل موم نرم شود. از همنشینی با یار بد پرهیز کنید تا سعادتمند شوید. شکایت نکنید همه ی این مسائل کار خدا بوده تا به خودتان بیائید

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین آبان:

تا الان طوری خرج می کرده اید که گویا آینده ای وجود ندارد؟ دست از این کار بردارید زیرا از امروز تا ۵ ماه آینده با مسایل مالی مواجه خواهید بود که شاید چندان خوشایند نباشند. اگر برنامه ریزی اقتصادی ندارید، یا روش کاریتان طوری نیست که سوددهی داشته باشد، از همین امروز آن را تغییر دهید. با چشمان باز، همه فرصت های شغلی را بررسی کنید. خبر خوشحال کننده این است که فرصت های پولی زیادی در انتظار شماست. اما به این بستگی دارد که نگاهتان را تغییر دهید و خواسته های درونی خود را کشف کنید. با خودتان صادق باشید.

فال حافظ امروز متولدین آبان :

ساقیا سایه ابر است و بهار و لب جوی***من نگویم چه کن ار اهل دلی خود تو بگوی

بوی یک رنگی از این نقش نمی آید خیز***دلق آلوده صوفی به می ناب بشوی 

تعبیر: اگر کاهایتان بر مبنای هوی و هوس بگذارید مایه ی اشوب و فتنه می شود. امانتی دست شماست آن را به سلامتی دست صاحبش برسانید. شایسته تر از آن هستید که بخواهید با افراد پست معاشرت کنید. فعلا" جز صبر در پیش رقیب چاره ی دیگری ندارید. شما که انسانی پاکدل هستید حیف است که سرکشی کنید.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین آذر:

شما توانسته اید چند روز گذشته را بی آنکه مشکلی جدی به وجود بیابد پشت سر بگذارید و عملکردتان قابل توجه بوده است. حالا هم به جای حرف زدن عمل کنید. از بیان کردن ایده هایتان و امنحان کردن شانستان نهراسید، دیگران اعتماد به نفسی که شما دارید را دوست دارند، شما هم خودتان را باور داشته باشید اما خودنمایی نکنید، بگذارید نتایج کارتان بجای شما حرف بزنند. این آخر هفته بد نیست سری به بزرگترهایتان بزنید، پدر و مادر و پدر بزرگ و مادربرزگتان در انتظار شما هستند، در برخورد با آنها صبور باشید، این برای آنها خیلی ارزشمند است. برای متأهل ها روز تعطیل خوبی می تواند باشد، اما برای مجرد ها روز ایده آلی برای پیدا کردن نیمه گمشده شان نخواهد بود.

فال حافظ امروز متولدین آذر :

زلف بر باد مده تا ندهی بر بادم***ناز بنیاد مکن تا نکنی بنیادم

می مخور با همه کس تا نخورم خون جگر***سر مکش تا نکشد سر به فلک فریادم

تعبیر: به سهولت و راحتی به مقام و مادیات نخواهی رسید. همه چیزت باید در حد کمال باشد. باطن خوب، کار حلال، هوشیاری و تقوی، در این صورت است که به هدف خواهی رسید و به هر مقام و منزلتی که رسیدی سر تعظیم در برابر خداوند فرود آر وگرنه باز همه چیز را از دست خواهی داد.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین دی:

شما انسان بلندپروازی هستید و از کار سخت و زیادهم هیچ هراسی ندارید. این توانایی بسیار خوب است. به ویژه امروز که می توانید از زیبایی های لذت ببرید برای کارهای بهتر با درآمد بالاتر برنامه ریزی کنید. شما امروز بسیار اجتماعی هستید. خیلی خوب حرف های دیگران را گوش می کنید و احترامی که به آنها می گذارید باعث می شود تا آنها نیز توجه ویژه ای به شما داشته باشند. این را بدانید که تنهایی از عهده همه کارها بر نخواهید آمد.

فال حافظ امروز متولدین دی :

ساقی به نور باده برافروز جام ما***مطرب بگو که کار جهان شد به کام ما

ما در پیاله عکس رخ یار دیده ایم***ای بی خبر ز لذت شرب مدام ما

تعبیر: راهی را که می روید درست است از تدبیر و اندیشه ی خودتان استفاده کنید. به زیارت کعبه مشرف می شوید. به زودی در جمعی حاضر می شوید که تقدیر و اینده ی شما در آنجا رقم زده می شود و به نشانه هایی دست پیدا می کنید که بسیار خوب است. پرهیزگار باشید تا از تیر بلا در امان بمانید.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین بهمن:

امروز سرشار از شور و هیجان هستید. زمانی که باید حواستان را به کارتان بدهید می بینید که مشغول بازیگوشی هستید و کارها را پشت گوش می اندازید. شما معمولا آدمی نیستید که تصمیمات ناگهانی بگیرید و یا بی احتیاط عمل کنید، اما اگر امروز این احساس را دارید خودتان را آزاد بگذارید و از منطقه امن خود خارج شوید، به شرطی که حواستان باشد تصمیماتی که اثری دائمی دارند نگیرید. اگر مجرد و در جستجوی عشق هستید جسور باشید و خواسته هایتان را بیان کنید. ممکن است در رسانه های اجتماعی با شخص جدیدی آشنا شوید و یا به دوست یکی از دوستانتان معرفی شوید. این فرصت را از خودتان دریغ نکنید

فال حافظ امروز متولدین بهمن :

سحرگه ره روی در سرزمینی***همی گفت این معما با قرینی

که ای صوفی شراب آن گه شود صاف***که در شیشه برآرد اربعینی

تعبیر: همه چیز مهیاست ولی کاری انجام نمی دهی. تعلل جایز نیست وگرنه همه چیز و همه کس را از دست می دهی و در بوستان زندگی خاری هم نصیبت نمی شود.، دوراندیشی نمی کنی فرصتها را از دست می دهی برای همین است که درخت ارزوهایت به ثمر نمی نشیند.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین اسفند:

امروز روزی نیست که کاملاً بدون مشکل باشد، اما باز هم روزی ملایم و آرام است. وقتی شما با مشکلی مواجه می شوید نگرش “من نمی توانم از پس این مشکل بربیایم” بهترین اسلحه تان است. عجیب اینکه بزرگترین توانایی های شما می تواند برایتان خطرساز باشد. اگر شما در قبول کردن محدودیتهایتان ناتوان هستید، اطمینان بیش از حد شما به خودتان می تواند مشکلی بزرگ برایتان به وجود آورد.با این که در تصمیم گیری بسیار مصمم به نظر می رسید، اما واقعیت این است که اکنون در وضعیت دشواری گیر افتاده اید. فکر می کنید که می دانید دقیقاً به دنبال چه چیزی هستید و آن چه می خواهید چندان هم پیچیده نیست، اما در واقع افکارتان آشفته اند و اولویت های تان را گم گرده اید. احساس رضایتمندی به این سادگی ها به دست نمی آید، زیرا اهدافی که شما در سر دارید با چیزی که دیگران توانایی عرضه ی اش را دارند زمین تا آسمان فرق می کند. شادی اکنون شما به این بستگی دارد که اهداف تان را اصلاح کنید و آن چه را ممکن و شدنی است در پیش بگیرید.

فال حافظ امروز متولدین اسفند :

الا یا ایها الساقی ادر کاسا و ناولها***که عشق آسان نمود اول ولی افتاد مشکل ها

به بوی نافه ای کاخر صبا زان طره بگشاید***ز تاب جعد مشکینش چه خون افتاد در دل ها 

تعبیر: کاری نکن که بعدها از کرده ی خویش هم خودت و هم دیگران ناراحت باشند. با همه کس نرد عشق مباز. کاری کن که دائم مثل گل همیشه بهار با طراوت بای و سرت همه جا بالا باشد. خداوند در همه حال و همه جا به فریادت رسیده و نجاتت داده است و باز هم با توست.

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار