9. مرداد 1395 - 8:53   |   کد مطلب: 11480
فال روزانه به همراه فال حافظ با تعبیر فال حافظ
به گزارش شبنم همدان به نقل از آکاایران:
 
 

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین فروردین:

شما بیشتر تمایل دارید که تابع شخص دیگری باشید و هیچ مسئولیتی را در زندگی بر دوش نداشته باشید. اما امروز دیگر زمان آن فرا رسیده است که شما نیز وارد صحنه اجتماعی شوید و برای پیشرفت تان، به تنهایی و بدون اتکا بودن به شخصی گام بردارید، حتی اگر کارها را اشتباه انجام دهید. مهم ترین مسئله این موضوع است که یاد بگیرید مشکلات تان را خودتان به تنهایی حل کنید.

فال حافظ امروز متولدین فروردین :

که برد به نزد شاهان ز من گدا پیامی***که به کوی می فروشان دو هزار جم به جامی

شده ام خراب و بدنام و هنوز امیدوارم***که به همت عزیزان برسم به نیک نامی 

تعبیر: از رسم روزگار بسیار گله مند هستید مدام در پی برآورده شدن حاجتتان می باشید. به زودی خبری به شما می رسانند که باعث حل شدن مشکلاتتان می شود. بسیار سخت و دشوار به مرادتان خواهید رسید طوری که در این راه پخته می شوید و تجربه های فراوان به دست می آورید.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین اردیبهشت:

در حالی که یک نفر سعی می کند جلوی رسیدن به اهدافتان را بگیرد، ناامیدی شما نیز بیشتر می شود. اما دلیلش فقط این است که امروز پایداری و استقامت شما بیشتر شده است و این سخن به معنی این نیست که شما به راحتی تن به شکست خوردن می دهید. آماده مبارزه کردن برای چیزهایی باشید که می خواهید بهشان برسید؛ اگر الان پافشاری کنید بعدها از نتایح آن شگفت زده خواهید شد.

فال حافظ امروز متولدین اردیبهشت :

ساقی به نور باده برافروز جام ما***مطرب بگو که کار جهان شد به کام ما

ما در پیاله عکس رخ یار دیده ایم***ای بی خبر ز لذت شرب مدام ما 

تعبیر: راهی را که می روید درست است از تدبیر و اندیشه ی خودتان استفاده کنید. به زیارت کعبه مشرف می شوید. به زودی در جمعی حاضر می شوید که تقدیر و اینده ی شما در آنجا رقم زده می شود و به نشانه هایی دست پیدا می کنید که بسیار خوب است. پرهیزگار باشید تا از تیر بلا در امان بمانید

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین خرداد:

ممکن است شما به خاطر اینکه چیز مهمی را از دست داده اید، احساس خوبی نداشته باشید. هنوز هم نظریه کند و کاو کردن یک مشکل برای فهمیدن اینکه چه کاری لازم است انجام شود، نظریه خوبی است. شما باید جنبه خوب هر چیزی را تشخیص بدهید. اما اگر اشتباهی رخ داد اگر همین الان با آن موضوع برخورد کنید بهتر از این است که آن را به آینده موکول کنید.

فال حافظ امروز متولدین خرداد :

صلاح کار کجا و من خراب کجا***ببین تفاوت ره کز کجاست تا به کجا

دلم ز صومعه بگرفت و خرقه سالوس***کجاست دیر مغان و شراب ناب کجا 

تعبیر:مشکلاتتان بزودی حل خواهد شد و شما به نیت خودتان خواهید رسید. بعد از تاریکی و غم، روشنایی در انتظار شماست. خودتان را برای کاری که می خواهید انجام دهید آماده سازید. با توکل به حق و راه و رسم دینداری به کام دلتان می رسید. راز خودتان را به کسی نگوئید

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین تیر:

امروز ریزه کاری های اخلاقی دیگران از همیشه برای آزار دهنده تر خواهد بود، حتی عادت های کوچکی که با آنها کنار آمده اید و کمی بیش از آنچه که باید دلتان می خواهد نسبت به این چیزها عکس العمل نشان دهید. دنبال دعوا می گردید به ویژه اگر موضوع مورد بحث از آن موضوعاتی باشد که نسبت به آنها حساس هستید. اما دست نگه دارید، آرام باشید، به خودتان مسلط باشید و بحث در این مورد را به روز آرامتری انتقال دهید. تحت تأثیر ماه کامل سرشار از انرژی رهبری و مدیریت هستید و دلتان می خواهد بدرخشید و پیش بروید. این روزها با مهربانی و سرزندگی در کنار عشقتان باشید و نسبت به او سخاوتمند باشید. و یادتان باشد که خودتان را حتما جدی بگیرید. اگر احساس می کنید همسرتان شما را مثل قبل دوست ندارد سخت در اشتباهید.

فال حافظ امروز متولدین تیر :

دل می رود ز دستم صاحب دلان خدا را***دردا که راز پنهان خواهد شد آشکارا

کشتی شکستگانیم ای باد شرطه برخیز***باشد که بازبینیم دیدار آشنا را 

تعبیر:  به لطف و عنایت خداوند و با همت بلند به آرزوی دیرین خودتان خواهید رسید. غرور را کنار بگذارید و پیشنهاد خودتان را عنوان کنید. در کارتان مشورت نمائید و امیدتان را از دست ندهید. تکیه بر ظواهر ننمائید. دست به دعا بردارید. با توکل به حق هر کار غیرممکن ممکن می شود.

فال روزانه,فال,فال تصویری

 فال روز متولدین مرداد:

دوستان، شرکا و اعضای خانواده امروز توجه بسیاری به شما نشان می دهند. خورشید در طالع شما نشسته است و به همین دلیل، ارتباط های شما بسیار خوب خواهد بود. امروز خیلی خوب بقیه را درک می کنید و می توانید خواسته های آنها را برآورده کنید. این مساله موجب می شود تا محبوبیت بیشتری هم میان آنها پیدا کنید. امروز فرصت خوبی برای به روزرسانی ارتباط خود با اطرافیان است.

فال حافظ امروز متولدین مرداد :

سینه از آتش دل در غم جانانه بسوخت***آتشی بود در این خانه که کاشانه بسوخت

تنم از واسطه دوری دلبر بگداخت***جانم از آتش مهر رخ جانانه بسوخت 

تعبیر: هوشیار باش رقیبان می خواهند تو را خوار کنند و از در الفت وارد شده اند و طرح محبت با تو خواهند ریخت. فریب آنها را نخور. خودت گره ها را باز کن. از چیزی خجالت نکش به سفری کوتاه می روی و در این سفر گشایشی در کارت می شود و تو به کام دل خود می رسی و در آن زمان بندگی خداوند را فراموش نکن.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین شهریور:

قلب شما مثل یک کشتی شناور در دریای وسیع طوفانی است. شما عاشق خطر کردن هستید، اما آرامش داشتن را نیز دوست دارید، بنابراین می توانید در طول سفر استراحت کرده و از زیبایی های آن لذت ببرید. زمانیکه شدت احساسات به اوج خود می رسند شما مجبورید در زمان حال زندگی کنید. نگران نباشید به تدریج همه چیز آرام تر می شود.

فال حافظ امروز متولدین شهریور :

صبح است و ژاله می چکد از ابر بهمنی***برگ صبوح ساز و بده جام یک منی

در بحر مایی و منی افتاده ام بیار***می تا خلاص بخشدم از مایی و منی 

تعبیر: در راهی قدم نهاده اید که باید ثابت قدم بوده و گاهی مثل سنگ سخت و گاهی نرم مثل جوی روان باشید یا اینکه از خودتان بگذرید تا دیگران را نجات بخشید. دلتان روشن است و می دانید کاری را که شروع کرده اید حتما" به سرانجام می رسانید. اگر امید به خدا داشته باشید غم از دلتان ریشه کن می شود یا علی بگویید که رسیدن به مراد محال نیست

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین مهر:

شما درگیری لفظی بزرگی با شخصی داشته اید که بر اثر این گفتگو هنوز ذهن تان مشغول است. به مرحله ای رسیده اید که دلتان می خواهد از زندگی فرار کنید اما خوشبختانه دوره ای را که سپری می کنید به مانند یک امتحان می باشد که برای رفتن به دوره بعدی صبر و استقامت بیشتری داشته باشید پس شجاع باشید زیرا خداوند تقدیر خوبی را برای تان رقم زده است، در آینده از تمام این موهبات لذت خواهید برد، شکر گذار خداوند خواهید بود.

فال حافظ امروز متولدین مهر :

سحرم هاتف میخانه به دولتخواهی***گفت بازآی که دیرینه این درگاهی

همچو جم جرعه ما کش که ز سر دو جهان***پرتو جام جهان بین دهدت آگاهی 

تعبیر: تو که خودت بی تجربه ای چگونه به دیگران امر و نهی می کنی. تو که از عشق بویی نبرده ای چطوری صحبت از عشق می کنی و به راه راست دعوت می کنی. ائل خودت را بسارز و روزگار را تجربه کن. وقتی که حس کردی نور خدا دلت را روشن کرده آن وقت حق رهبری داری و روزگارت تغییر می کند و اگر حاجتی داری باید با خدا باشی

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین آبان:

شاید از این که مورد بی توجه ای دیگران قرار گرفته اید، ناراحت باشید یا حتی احساس کنید به شما خیانت شده. شما فردی هستید که هر چه بی مهری بیشتری ببینید، دیگران را از خود دورتر می کنید. اما بهتر است به جای نشستن و غصه خوردن، به دنبال لذت و شادی های زندگی خود بروید. در این صورت خواهید دید که روز شما چگونه به بهترین شکل تغییر خواهد کرد. آخر هفته خوبی در پیش دارید طوری که انرژی کافی برای انجام کارها را پیدا خواهید کرد. بهتر است وقت خود را صرف کارهای عقب مانده نکنید، به جای آن بر کارهایی که به آنها واقعا علاقه دارید تمرکز کنید. احتمالا فرد خاصی را ملاقات خواهید کرد. بنابراین زمانی که بیرون از خانه هستید، بهترین لباس خود را به تن کنید.

فال حافظ امروز متولدین آبان :

می دمد صبح و کله بست سحاب***الصبوح الصبوح یا اصحاب

می چکد ژاله بر رخ لاله***المدام المدام یا احباب 

تعبیر: بخت و اقبال بیدار شده است. خشونت و غضب را از خودتان دور کنید. عده ای به شما کمک می کنند دست آنها را پس نزنید. عاقبت خودتان را به زر نفروشید. ناامیدی باعث پریشانی تان شده است. این گوی و این میدان همت طلب کنید تا خداوند نیز شما را یاری فرماید.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین آذر:

امروز حس و حال خوبی دارید و دیگران دوست دارند با شما درددل کنند. شانه ای برای گریستن آنها باشید. سنگ صبور باشید و دست یاری به طرف افرادی که نیازمند هستند، دراز کنید. اگر مساله ای ناراحتتان می کند، به جای تدافعی رفتار کردن، نفس عمیق بکشید. آب بنوشید و آرام باشید. امروز بهتر است شنونده باشید. امروز یکی از دوستان بیش از همیشه به شما و کمک شما نیاز دارد او را ناامید نکنید.

فال حافظ امروز متولدین آذر :

سلام الله ما کر اللیالی***و جاوبت المثانی و المثالی

علی وادی الاراک و من علیها***و دار باللوی فوق الرمال

تعبیر: خودتان را با خیال و رویا گول نزنید و به واقعیات فکر کنید. ناامیدی را کنار بگذارید، خداوند توبه و بازگشت تان را می پذیرد و شما را از سر در گمی نجات می دهد. چهار چیز باعث نجاتتان می شود: خداوند، نماز، ایمان، قرآن. با این چهار چیز روزگارتان تغییر می کند و به شکوه و شوکت می رسید.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین دی:

امروز از یک طرف شما وسوسه شده اید از زیر کار فرار کنید و یا اینکه حداقل تا جایی که امکان دارد کار کمتری انجام دهید. البته این سخن به معنی این نیست که شما می خواهید کسی را گول بزنید؛ بلکه معنی این حرف این است که شما وسوسه شده اید به جای انجام دادن وظایف شغلی کاری لذت بخش تر انجام بدهید. اما شما خودتان هم می دانید که جیم شدن از سر کار برایتان دردسرهایی به همراه دارد. پس به کارتان ادامه داده و از زندگی تان لذت ببرید، اما در این راه کسی را ناراحت نکنید.

فال حافظ امروز متولدین دی :

به جان خواجه و حق قدیم و عهد درست***که مونس دم صبحم دعای دولت توست

سرشک من که ز طوفان نوح دست برد***ز لوح سینه نیارست نقش مهر تو شست

تعبیر: از خواب غفلت بیدار شو. دوباره شروع کن و ناامید نباش. دلت را با یاد خدا جلا بده تا شیطان از تو دور شود. کاری را می خواهی انجام بدهی که نتیجه ی بسیار خوبی دارد. لطف دیگران شامل حالت می شود و ابرهای تیره را از آسمان دلت کنار می زند

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین بهمن:

امروز چیز با ارزشی را در خانه گم کرده اید و هر چقدر و هر کجا را که می گردید آن را پیدا نمی کنید. اما شما کوتاه نخواهید آمد و ساعت ها را به جست و جو برای آن خواهید پرداخت. نگران نباشید، چیزی که به دنبالش می گردید در خانه است، اما در جایی که حتی فکرش را هم نمی کنید و اصلا در آنجا به دنبالش نمی گردید، شاید در پیش افتاده ترین جای ممکن مثلا در اتاق نشیمن باشد. اشکالی ندارد، به این بهانه می توانید خانه را کمی مرتب کرده و کمد های بهم ریخته را سر و سامان دهید. امروز زندگی عاطفی خود را به چالش می کشید و به این که رابطه شما به کدام سو پیش می رود و اینکه آیا از شریک زندگی خود راضی هستید و نیازهای شما آنگونه که باید برآورده می شود یا خیر فکر خواهید کرد.

فال حافظ امروز متولدین بهمن :

گفتم ای سلطان خوبان رحم کن بر این غریب***گفت در دنبال دل ره گم کند مسکین غریب

گفتمش مگذر زمانی گفت معذورم بدار***خانه پروردی چه تاب آرد غم چندین غریب

تعبیر: در کارت عجله نداشته باش و اصرار نکن. اگر می خواهی به مقصود برسی باید مشکلات زیادی را پشت سر بگذاری. این در بسته وقتی باز می شود که حقوق دیگران را رعایت کنی. غم خوردن سودی ندارد. با گذشت زمان به مراد خود خواهی رسید

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین اسفند:

اگر تنها کسی باشید که مسئولیت های افراد دیگر را بهشان یادآوری می کنید اعصابتان به هم می ریزد!! شما امروز می خواهید به اندازه هر فرد دیگری تفریح و سرگرمی داشته باشید، بنابراین دوست ندارید در موضع قدرت واقع شوید. اگرچه وسوسه شده بودید که قاطعانه دست به عمل بزنید، اما احتمالا رنجش و ناراحتی تان را بروز نداده و همانطوری که ازتان انتظار می رفت رفتار می کنید. دلسرد نشوید؛ شما بعدا در طول هفته برای تفریح کردن هم وقت خواهید داشت.

فال حافظ امروز متولدین اسفند :

تو مگر بر لب آبی به هوس بنشینی***ور نه هر فتنه که بینی همه از خود بینی

به خدایی که تویی بنده بگزیده او***که بر این چاکر دیرینه کسی نگزینی 

تعبیر: معمایی برایتان پیش آمده که لاینحل است برای حل آن به افراد ناباب مراجعه نکنید چراغ امیدتان روشن می شود و شما به جواب معمای خودتان می رسید. فعلاگ با غم هایتان سازش کنید با مشورت به آنچه که می خواهید می رسید. کمی تحمل کنید جواب این معما آنقدر با ارزش هست که به خاطر آن زحمت بکشید.

دیدگاه شما

آخرین اخبار