13. مرداد 1395 - 8:11   |   کد مطلب: 11562
دامن کشان رفتی، دلم زیر و رو شد...
چند ساعت بعد از انفجار و جای خالی یک پدر
فقط چند ساعت از یک انفجار که باعث شهادت محمود شد، می‌گذرد و حالا پیکرش در معراج شهداست. اما تابوت او را باز نمی‌کنند. و دلیل آن هم ارباً اربا شدن بدن این شهید ۲۹ ساله است که در انفجار مواد منفجره در حما به شهادت رسیده است.

به گزارش شبنم همدان به نقل از تسنیم : جماعتی در معراج گرد هم آمده‌اند که به گفته خودشان سال‌هاست برای شنیدن خبر شهادت جگر گوشه‌شان آماده‌اند و همگی متفق القول معتقدند می‌دانستند این شهادت برای محمود اتفاق می‌افتد. فقط چند ساعت از یک انفجار که باعث شهادت محمود شد، می‌گذرد و حالا پیکرش در معراج شهداست. اما تابوت او را باز نمی‌کنند. و دلیل آن هم ارباً اربا شدن بدن این شهید 29 ساله است که در انفجار مواد منفجره در حما به شهادت رسیده است. گویی خودش هم از این اتفاق خبر داشته است که در آخرین پیامش به دوست صمیمی خود نوشته است: «بگو در مراسم تشییع جنازه‌ام روضه حضرت عباس(ع) را بخوانند.» و حالا مداحان اهل بیت(ع) در معراج گرد تابوت شهیدی که همانند حضرت اباالفضل العباس(ع) دو دست در بدن ندارد، روضه قمر بنی‌هاشم(ع) را می‌خوانند: دامن کشان رفتی، دلم زیر و رو شد...چشم حرامی با، حرم روبرو شد...

تنها فرزند شهید محمود نریمانی، محمد هادی نزدیک به سه سال سن دارد. او نمی‌داند آنکه در تابوت خوابیده است همان پدریست که هر روز و هر شب به عشق او بیدار می‌ماند و با او بازی می‌کرد. محمد هادی خردسال حالا لباس مدافعان حرم را بر تن کرده است و متعجبانه به فلاش دوربین‌هایی که او را هدف گرفته‌اند نگاه می‌کند. بالای تابوت می‌نشیند و تابوت را در بغل می‌گیرد. همین روزها می‌بایست جای خالی این مرد بزرگ را در زندگی‌اش درک کند.

پاسدار محمود نریمانی متولد 1366 و ساکن کرج است که چندی پیش برای دفاع از حریم اهل بیت عصمت و طهارت(ع) به عنوان مستشار نظامی داوطلبانه راهی سوریه شده بود روز یکشنبه طی انفجار مواد منفجره در حما به شهادت رسید. از او یک پسر سه ساله به نام محمدهادی به یادگار مانده است. مراسم وداع با پیکر مطهر او با حضور اعضای خانواده و دوستان و بستگانش در روز دوشنبه 11 مرداد ماه 95 در معراج شهدای تهران برگزار شد.

 

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار