19. مرداد 1395 - 12:35   |   کد مطلب: 11685
تیم کوهنوردی کارکنان آموزش فنی و حرفه ای استان در راستای برنامه ها و اهداف خود و همچنین ایجاد نشاط ، شادابی و گسترش دامنه ورزش در بین کارکنان برنامه های وسیعی را برای کوهپیمایی کارکنان تدارک دیده است.

به گزارش شبنم همدان ، طبق خبر ارسالی از 

روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان، به مناسبت گرامیداشت هفته مهارت و ترویج آموزش های فنی و حرفه ای جمعی از کارکنان اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان به همراه گروه کوهنوردی به قله دماوند صعود کردند.   

 

مسئول ورزش اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان با اشاره به فعالیت مستمر تیم کوهنوردی کارکنان این اداره کل افزود: تیم کوهنوردی کارکنان آموزش فنی و حرفه ای استان در راستای برنامه ها و اهداف خود و همچنین  ایجاد نشاط ، شادابی و  گسترش دامنه  ورزش در بین کارکنان برنامه های وسیعی را  برای کوهپیمایی کارکنان تدارک دیده است.

کامبیز همتی با اشاره به اینکه این برنامه با حضور 4 نفر از همکاران صورت گرفت افزود : پس از دو روز تلاش بی وقفه و طاقت فرسا با حضور علی همتی، شهرام حمیدی محب، نبی اله علیدوستی و مصطفی وزینی افشار موفق به صعود بلندترین قله ایران دماوند به ارتفاع 5671 متر شدند.

همتی در پایان ضمن تبریک و تقدیر از کارکنان تیم کوهنوردی این اداره کل از مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان در حمایت از امور ورزشی و رفاهی همکاران تقدیر و تشکرکرد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار