19. مرداد 1395 - 15:15   |   کد مطلب: 11687
روز سوم از مسابقات شنای زنان در چارچوب رقابت‌های المپیک 2016 ریو در حالی پیگیری شد که کاتینکا هوسزو از مجارستان دومین مدال طلای خود را هم به گردن آویخت.

به گزارش شبنم همدان به نقل از سایت ورزش بانوان : روز گذشته ۱۸ مرداد ماه ( هشتم اوت )  هم رقابت‌های شنا زنان در چارچوب مسابقات المپیک ۲۰۱۶ ریو پیگیری شد. زنان در این روز در ماده‌های کرال پشت، ۱۰۰ متر قورباغه، ۲۰۰ متر مختلط انفرادی و ۲۰۰ متر آزاد به مصاف رقبای المپیکی خود رفتند که نتایج آن به شرح زیر است:

مسابقات شنا کرال پشت زنان

مسابقات شنای زنان در المپیک ریو

مسابقات شنای زنان در المپیک ریو

کاتینکا هوسزو شناگر مجارستانی

مسابقات شنای زنان در المپیک ریو

مدال برنز کایلی مس از کانادا و فون یونهای از چین

روز گذشته فینال این مسابقات در چارچوب رقابت‌های المپیک ۲۰۱۶ ریو برگزار شد. در این مسابقات کاتینکا هوسزو از مجارستان با ثبت رکورد ۵۸٫۴۵ به مدال طلا دست یافت. این دومین مدال طلای هوسزو در ریودوژانیروی برزیل است. او پیش از این در ماده شنا ۴۰۰ متر مختلط زنان هم به نشان طلا دست یافته بود.
کاتلین بیکر نیز با ثبت زمان ۵۸٫۷۵ ثانیه نایب قهرمان شد و کایلی مس از کانادا و فون یونهای از چین به طور مشترک با ثبت زمان یکسان ۵۸٫۷۶ ثانیه به مدال برنز این ماده از رقابت‌های شنای زنان دست یافتند.

شنا ۱۰۰ متر قورباغه زنان

مسابقات شنای زنان در المپیک ریو

همچون مورد قبلی روز گذشته مسابقات فینال این ماده نیز پیگیری شد و طی آن لیلی کینگ از آمریکا با زمان ۱:۰۴٫۹۳ مدال طلای این ماده را به نام خود ثبت کرد. یولیا افیموا از روسیه با زمان ۱:۰۵٫۵۰ نایب قهرمان شد و کتی میلی از آمریکا نیز رکورد ۱:۰۵٫۶۹ را به نام خود ثبت کرد و به مدال برنز دست یافت.

شنا ۲۰۰ متر مختلط انفرادی زنان

این ماده از مسابقات شنای زنان تا مرحله نیمه‌نهایی پیش رفته و فینال این ماده روز چهارشنبه ۲۰ مرداد ( ۱۰ اوت ) ساعت ۷ صبح به وقت ایران برگزار خواهد شد.

در زیر نام زنان شناگر المپیکی که به فینال این مسابقات راه یافته‌اند را مشاهده می‌کنید:

۱) سیدنی پیکرم از کانادا ۲) ملانی مارگاریس از آمریکا ۳) مادلین دیرادو از آمریکا ۴) سیبوهان ماری اوکانر از بریتانیا ۵) کاتینا هوسزو از مجارستان ۶) یه شین از چین ۷) ویکتوریا آندریوا از روسیه ۸) الیشا کاتس از استرالیا ۹) میهو ترامورا از ژاپن ۱۰) سوزسانا جاکابوس از مجارستان

شنا آزاد ۲۰۰ متر زنان

همچون مورد قبلی این رشته از مسابقات شنا زنان در چارچوب بازی‌های المپیک ۲۰۱۶ روز گذشته پیگیری شد و نام شناگران فینالیست آن به شرح زیر مشخص شد:

۱) کیتی لدکی از آمریکا ۲) اما مک کئون از استرالیا ۳) سارا سیوستروم از سوئد ۴) شارلوت بانت از فرانسه ۵) فدریکا پلگرینی از ایتالیا ۶) شن دو از چین ۷) برونته بارات از استرالیا ۸) ورونیکا پوپوا از روسیه ۹) میشل کلمن از سوئد  ۱۰) بریتنی مک لین از کانادا

فینال این مسابقات روز چهارشنبه ۲۰ مرداد ( ۱۰ اوت ) ساعت ۵:۵۰ به وقت ایران برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار