19. مرداد 1395 - 15:48   |   کد مطلب: 11691
فال روزانه به همراه فال حافظ با تعبیر فال حافظ

به گزارش شبنم همدان به نقل از آکاایران :

 

 

انواع فال,فال تاروت,فال چینی

فال روز متولدین فروردین:

برای شما خیلی سخت است که عشقتان را به فردی که با شما احساس راحتی می کند ابراز کنید. شاید دیگران توانایی درک میزان عشق شما را نداشته باشند و همچنین ترسها و نگرانی های آنها اصلاً شبیه ترسها و نگرانی های شما نیست. فراموش نکنید که میزان حساسیت افراد دیگر به اندازه شما نیست.

فال حافظ امروز متولدین فروردین :

متن کامل فال حافظ با صوت و معنی به جان خواجه و حق قدیم و عهد درست***که مونس دم صبحم دعای دولت توست

سرشک من که ز طوفان نوح دست برد***ز لوح سینه نیارست نقش مهر تو شست 

تعبیر: از خواب غفلت بیدار شو. دوباره شروع کن و ناامید نباش. دلت را با یاد خدا جلا بده تا شیطان از تو دور شود. کاری را می خواهی انجام بدهی که نتیجه ی بسیار خوبی دارد. لطف دیگران شامل حالت می شود و ابرهای تیره را از آسمان دلت کنار می زند.

انواع فال,فال تاروت,فال چینی

فال روز متولدین اردیبهشت:

حالا که به نقطه ی حساس یک رابطه نزدیک شده اید، به نظر می رسد که احساسات حاکم بر این رابطه به تدریج رنگ می بازند. ممکن است افکار منفی ناگهان هجوم بیاورند و بعد فروکش کنند، اما سکوتی که حس می کنید به این معنی نیست که همه چیز خوب پیش می رود. جلوی خشم تان را بگیرید تا چیزی نگویید که بعد پشیمان شوید. تا زمانی که بر خودتان مسلط نشده اید باید این انرژی های پر جوش و خروش را از اطراف تان دور کنید. راه حلی که به شما توصیه می شود بسیار ساده است، فقط این که رویکردتان را تغییر دهید و به صدای قب تان گوش کنید.

فال حافظ امروز متولدین اردیبهشت :

متن کامل فال حافظ با صوت و معنی دوش از مسجد سوی میخانه آمد پیر ما***چیست یاران طریقت بعد از این تدبیر ما

ما مریدان روی سوی قبله چون آریم چون***روی سوی خانه خمار دارد پیر ما 

تعبیر: قدر جوانی را بدانید. منتظر خبری خوش باشید که برای آن دست به دعا برداشته اید. از چیزی نترسید، ایمانتان شما را از هر طوفانی نجات می بخشد. به بازوی خودتان متکی باشید. خودتان را از بند مادی رها کنید و به قران توسل جوئید.

انواع فال,فال تاروت,فال چینی

فال روز متولدین خرداد:

امروز در کنترل خودتان مشکلی نخواهید داشت و محافظه کارانه عمل خواهید کرد. یک خوش بینی همراه با منطق و احتیاط برای شما بسیار مفید خواهد بود. برای کارهایتان یک برنامه ریزی دقیق و حساب شده داشته باشید و به آنها خوب فکر کنید و عاقلانه قدم بردارید. وقت آن رسیده که تنبلی و کم کاری دیروز را جبران کنید و به کارهای عقب افتاده تان برسید. اگر حجم کارتان زیاد است به همسرتان توضیح بدهید و از او بخواهید تفریح را برای روزهای دیگر بگذارد. بدون احساس گناه به وظایفتان برسید، روزهای آینده وقت برای جبران امروز خواهید داشت. البته حواستان را جمع کنید که مبادا دل او را بشکنید.

فال حافظ امروز متولدین خرداد :

متن کامل فال حافظ با صوت و معنی ای دل گر از آن چاه زنخدان به درآیی***هر جا که روی زود پشیمان به درآیی

هش دار که گر وسوسه عقل کنی گوش***آدم صفت از روضه رضوان به درآیی 

تعبیر: ای که از خوبی زبانزد هستی حال وقت انجام کار ثواب است آن را پس نزن. همیشه از این فرصت ها به دست نمی آید. به زیردستان خود بیشتر توجه کن. حریفانت دارند از تو پیشی می گیرند پس تو هم باید مثل باد راه را صی کن تا درد تو درمان شود، به کام دل می رسی ئ تسلیم قسمت باش چون لطف خدا شاملت می شود. به وصال می رسی. شاد باش.

انواع فال,فال تاروت,فال چینی

فال روز متولدین تیر:

امروز، روز خوبی برای سرو سامان دادن به کارهایتان است. شما در اوج خود به سر می برید بنابراین از این فرصت نهایت استفاده را بکنید. به حرف هایی که اطرافیانتان درباره شما می زنند، گوش ندهید و نگذارید دیگران با حرف هایشان خوشی شما را نابود کنند. کلام تان متفاوت از حرف تان است. مدتی است می خواهید با فرد مورد علاقه زندگی تان گفتگو کنید اما نمی توانید. این را بدانید، پنهان کردن احساسات تنها مسائل را پیچیده و دشوارتر می کند. برای بهبود حال تان کمی به موسیقی گوش دهید و شعر بخوانید. اگر امروز بحث درباره موضوعی برایتان دشوار است، آن را به روز دیگری موکول کنید.

فال حافظ امروز متولدین تیر :

آن شب قدری که گویند اهل خلوت امشب است***یا رب این تاثیر دولت در کدامین کوکب است

تا به گیسوی تو دست ناسزایان کم رسد***هر دلی از حلقه ای در ذکر یارب یارب است 

تعبیر:  چرا ناامید شده ای هزاران راه چاره وجود دارد. برای رسیدن به آرزویت تلاش کن. مبنای عشق را هوس نگذار چه بسا که شیطان راهبر تو باشد. اگر برای رسیدن به معشوق عاشق نباشی و با جمال ظاهر وصال طلبی جز دردسر عایدت نخواهد شد.

انواع فال,فال تاروت,فال چینی

 فال روز متولدین مرداد:

امروز جسارت و انگیزه شما به نهایت می رسد، خلاقیت تان گل و ایده های کاری جدیدی به ذهن تان خطور می کند. برای رسیدن به موفقیت، دوستان تان می توانند به شما کمک کنند. اما حواستان باشد که با احتیاط قدم بردارید. دوستی دارید که نگران حال شما است، بهتر است او را ملاقات کنید و در جریان احوالات خود قرار دهید. او دوست دارد شادی شما را ببیند. اگر مجرد هستید، با دوستان صمیمی تان تماس بگیرید و به گشت وگذار بیرون از خانه بروید. اگر آنها خواستند افراد دیگری را به همراه خود بیاورند، از این کار استقبال کنید، شاید نیمه گمشده شما یکی از آنها باشد. اگر در مسائلی به مشکل برخوردید، با فردی باتجربه به گفتگو بنشینید، او زاویه دید شما را تغییر خواهد داد و در حل مشکل شما موثر خواهد بود.

فال حافظ امروز متولدین مرداد :

متن کامل فال حافظ با صوت و معنی این خرقه که من دارم در رهن شراب اولی***وین دفتر بی معنی غرق می ناب اولی

چون عمر تبه کردم چندان که نگه کردم***در کنج خراباتی افتاده خراب اولی 

تعبیر: هر کاری را که می خواهید انجام دهید در موردش کمی فکر و تامل کنید اگر عجله کنید باعث پشیمانی تان می شود پس از فضل و عقل خودتان استفاده کنید. کمی هم صبر کنید به آنچه که اراده کرده اید می رسید. در این راه سختی و ضرر زیادی می کشید ولی می ارزد. امید داشته باشید و روزگارتان تغییر می کند.

انواع فال,فال تاروت,فال چینی

فال روز متولدین شهریور:

درست است که امروز شانس با شما یار است، اما اگر به جای عقل و منطق بخواهید احساسی و حساب نشده اقدام کنید اصلا نتیجه خوبی به دست نخواهید آورد. این که رابطه تان با کسی که دوست دارید به اینجا کشیده شده است خجالت آور است. به این که چه کسی هستید و چه چیزهایی برای شما ارزش هستند به خوبی فکر کنید و خیلی زود خواهید فهمید برای حل این مشکل چه کارهایی لازم است انجام دهید. تلفنتان را خاموش کرده و بدون هیچ مزاحمی با عشقتان به صحبت بپردازید تا به درکی متقابل برسید، این جور مواقع هیچ چیز بدتر از یک مزاحم نیست. یادتان باشد حتما به او بگویید که دوستش دارید.

فال حافظ امروز متولدین شهریور :

متن کامل فال حافظ با صوت و معنی رفتم به باغ صبحدمی تا چنم گلی***آمد به گوش ناگهم آواز بلبلی

مسکین چو من به عشق گلی گشته مبتلا***و اندر چمن فکنده ز فریاد غلغلی

تعبیر: به مرادتان رسیده اید ولی می ترسد انچه را که سخت به دستآورده اید از دست بدهید، مطمئن باشید که همه ی آنها ماندنی است. اتفاقی می افتد که حتی تصورش هم مایه ی تعجب است و برای شما فرصتی بسیار عالی به شمار می آید. قدر آنچه را که دارید بدانید و دست از گله و شکایت بردارید و ناشکر نباشید که خدای ناکرده باز همه را از دست می دهید.

انواع فال,فال تاروت,فال چینی

فال روز متولدین مهر:

اگرچه ممکن است در اوایل روز احساس پریشانی و آشفتگی داشته باشید اما متمرکز شدن روی کارهای روزمره می تواند برای فراموش کردن استرس و نگرانی مفید باشد و به شما کمک کند تا درطول روز فکرتان مشغول باشد. اما این کار اکنون برای شما آسان نیست چرا که می توانید فرصت هایی را که در اختیار دارید ببینید و مجبور به پذیرش بعضی از تغییرات غیر قابل اجتناب باشید. افکارتان را به لحظه حال برگردانید چرا که اینجاست که اتفاقات واقعی رخ می دهد. آینده به وقت خودش خواهد آمد.

فال حافظ امروز متولدین مهر :

متن کامل فال حافظ با صوت و معنی صبا به لطف بگو آن غزال رعنا را***که سر به کوه و بیابان تو داده ای ما را

شکرفروش که عمرش دراز باد چرا***تفقدی نکند طوطی شکرخا را 

تعبیر: به قولی که داده ای عمل کن. کار ناتمامت را تمام کن ولی پایت را از گلیمت درازتر نکن چون باعث رسوایی ات می شود. در حق کسی بدی نکن چون نتیجه اش دامنت را می گیرد. نصیحت این پیر دانا را گوش کن تا سعادتمند شوی و گره ی کار تو باز شود. اقبال و ستاره ی تو چون خوشه ی پروین است.

انواع فال,فال تاروت,فال چینی

فال روز متولدین آبان:

ممکن است امروز در محل کارتان شخصی زیاد با شما خوب رفتار نکند اما با این حال روز خوبی است و شما انرژی زیادی دارید که کارهایتان را به خوبی انجام دهید. نیازی نیست که یک جاسوس باشید. حقیقت سرانجام آشکارخواهد شد خواه شما در پی آن باشید یا نه! اما اگر تصمیم داشته باشید که بوسیله آشکار کردن رفتار نامناسب شخصی به پیشرفت این جریان کمک کنید این جریان را بهانه ای برای توجیه اشتباهات تان در کارها قرار ندهید. به هر حال کلمات درست موثر و التیام بخش هستند.

فال حافظ امروز متولدین آبان :

متن کامل فال حافظ با صوت و معنی ای در رخ تو پیدا انوار پادشاهی***در فکرت تو پنهان صد حکمت الهی

کلک تو بارک الله بر ملک و دین گشاده***صد چشمه آب حیوان از قطره سیاهی 

تعبیر: باز هم راه برگشت برایت باز است و خداوند توبه ی تو را می پذیرد. سرت را به درگاه حق پائین انداز و تقصیر کارهایت را به گردن روزگار نیانداز از خدا کمک بگیر، راهی را پیش گرفته ای که بسیار تاریک و پرخطر است. توقع خود را کم کن چه کاری کرده ای که حالا توقع بهشت داری.

انواع فال,فال تاروت,فال چینی

فال روز متولدین آذر:

امروز توجه ها به شما جلب خواهد شد و در هر جمعی که حاضر شوید همه چشم ها به شما خواهد بود. باید روی ارتباط های خود کار کنید. به صحبت های کوتاه اکتفا نکنید. موضوعات جالب و ارزشمندی پیدا کنید و در مورد آنها بحث و مکالمه داشته باشید تا حسابی خودتان را در دل شنونده ها خودتان را جا کنید. لبخند را فراموش نکنید. با عشقتان نیز گفت وگوهای مهربانانه و همراه با لبخند داشته باشید.

فال حافظ امروز متولدین آذر :

متن کامل فال حافظ با صوت و معنی زان می عشق کز او پخته شود هر خامی***گر چه ماه رمضان است بیاور جامی

روزها رفت که دست من مسکین نگرفت***زلف شمشادقدی ساعد سیم اندامی

تعبیر: مرحبا بر شما هر آنچه دارید از حق تعالی می دانید حتی نعمت سلامتی را. وقتی به گذشته تان فکر می کنید می بینید چندان کار مفیدی انجام نداده اید. در حال حاضر مصلحت در این است که خاموش باشید. رازتان را با خدایتان در میان بگذارید وگرنه اگر فاش کنید دشمنانتان شکست سختی به شما می دهند، تحمل کنید، خداوند با صابران است.

انواع فال,فال تاروت,فال چینی

فال روز متولدین دی:

شما امروز وقتی به خرج و مخارجتان نگاه می کنید با واقعیت تلخی مواجه می شوید، برای اینکه فراموش کرده اید که بین درآمدتان و صورت حسابهاتان تعادل ایجاد کنید. اما شما می توانید با تمرکز داشتن این شرایط را اصلاح کنید. اما اگر نسبت به این موضوع بی توجه باشید امکان دارد این اتفاق ساده تبدیل به یک مشکل واقعی شود.

فال حافظ امروز متولدین دی :

متن کامل فال حافظ با صوت و معنی صلاح کار کجا و من خراب کجا***ببین تفاوت ره کز کجاست تا به کجا

دلم ز صومعه بگرفت و خرقه سالوس***کجاست دیر مغان و شراب ناب کجا

تعبیر: مشکلاتتان بزودی حل خواهد شد و شما به نیت خودتان خواهید رسید. بعد از تاریکی و غم، روشنایی در انتظار شماست. خودتان را برای کاری که می خواهید انجام دهید آماده سازید. با توکل به حق و راه و رسم دینداری به کام دلتان می رسید. راز خودتان را به کسی نگوئید.

انواع فال,فال تاروت,فال چینی

فال روز متولدین بهمن:

وقتی که احساس گیجی و پریشانی می کنید واقعا دست پاچه و نگران می شوید در حالیکه دیگران شما را به عنوان شخصی می بینند که گام هایتان را استوار و مطمئن بر زمین می گذارد. با وجود اینکه ماه نشان شما هنوز تحت تاثیر زحل تاریک و محزون است و در اولین خانه از شخصیت شما قرار دارد، افکارتان در ابرها شناور هستند. سیاره حاکم شما عطارد اکنون مقصر است چرا که به نپتون رویایی می پیوندد تا شما را به یک سفر جادویی و مرموز بفرستد. ممکن است زمانیکه از دنیای خیال به زمین برمی گردید بین حقیقت و خیال غوطه ور باشید..

فال حافظ امروز متولدین بهمن :

متن کامل فال حافظ با صوت و معنی گفتم ای سلطان خوبان رحم کن بر این غریب***گفت در دنبال دل ره گم کند مسکین غریب

گفتمش مگذر زمانی گفت معذورم بدار***خانه پروردی چه تاب آرد غم چندین غریب

تعبیر: در کارت عجله نداشته باش و اصرار نکن. اگر می خواهی به مقصود برسی باید مشکلات زیادی را پشت سر بگذاری. این در بسته وقتی باز می شود که حقوق دیگران را رعایت کنی. غم خوردن سودی ندارد. با گذشت زمان به مراد خود خواهی رسید.

انواع فال,فال تاروت,فال چینی

فال روز متولدین اسفند:

دیده شدن خلاقیت و توانایی هایتان توسط کسی که می تواند در پیشرفتتان به شما کمک کند باعث شادی بسیار شما خواهد شد. هرچقدر تأثیر بیشتری بتوانید روی این فرد بگذارید زندگیتان به همان نسبت بهتر خواهد شد. در مورد مذاکرات اقتصادی خیلی کوتاه نیایید، اما انعطاف پذیر هم باشید. اهمیت رسیدگی به خودتان را فراموش نکنید و حتما برنامه رسیدن به خود و پختن غذاهای خانگی برای خودتان را در نظر داشته باشید. در بهترین زمان ممکن برای شروع های تازه و همچنین تقویت روابط خانوادگی به سر می برید. گاهی لازم است در خانه بمانید و هیچ کاری نکنید و تنها از بودن در کنار همسرتان لذت ببرید و به زندگی خصوصیتان برسید.

فال حافظ امروز متولدین اسفند :

متن کامل فال حافظ با صوت و معنی به ملازمان سلطان که رساند این دعا را***که به شکر پادشاهی ز نظر مران گدا را

ز رقیب دیوسیرت به خدای خود پناهم***مگر آن شهاب ثاقب مددی دهد خدا را 

تعبیر: کاری را که می خواهید انجام بدهید پنهان کنید. کار را هر چند کوچک است بزرگ بدانید، خیال پردازی را کنار بگذارید و وقت را غنیمت شمارید تا صاحب مقام و منزلت شوید. روزگار تنگدستی به پایان رسیده و زمان آسایش است. عمرتان طولانی است وضعیت فعلی تان تغییر می کند.

 

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار