24. مرداد 1395 - 18:54   |   کد مطلب: 11801
اصحاب رسانه فردا ۲۵ مرداد به فرهنگسرای «رسانه و شبکه‌های اجتماعی» می‌آیند تا در حضور همیشگی‎شان در صف اول ایثار، خون خود را برای احیای یک زندگی هدیه کنند.

به گزارش شبنم همدان به نقل از تسنیم : تیمورپور سرپرست فرهنگسرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی در رابطه با این خبر افزود: مراسم اهدای خون اصحاب رسانه به مناسبت هفته انتقال خون و روز خبرنگار با شعار «با اهدای خون زندگی را به اشتراک بگذاریم» فردا دوشنبه 25 مرداد ساعت 9 تا 12 با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه در فرهنگسرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: این برنامه به همت فرهنگسرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی و با مشارکت سازمان انتقال خون و اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و با هدف توسعه فرهنگ ایثار نزد شهروندان، ترویج «آیین دوستی» و اعتلای فرهنگ سلامت برگزار خواهد شد.

بر اساس گزارش شهرنوشت، سرپرست فرهنگسرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی با دعوت از همه خانواده رسانه برای حضور در این برنامه گفت: اینک که هر خبرنگار خود یک رسانه است، اهدای خون اصحاب رسانه نیز امواج بزرگی را در این امر خیر و انسان دوستانه مرتعش خواهد کرد.

اصحاب رسانه برای شرکت در این برنامه می‌توانند به نشانی خیابان پاسداران، خیابان شهید گل نبی، خیابان شهید ناطق نوری، میدان قبا مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن  3 -22888681 تماس بگیرند.

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار