29. مرداد 1395 - 14:26   |   کد مطلب: 11886
تصادف اتوبوس‌ها در اتوبان تهران/3 نفر کشته و 30 نفر راهی بیمارستان شدند/خواب آلودگی علت حادثه
به گزارش شبنم همدان به نقل از باشگاه خبرنگاران : پیر حسین کولیوند، رئیس اورژانس کشور گفت: به دنبال تصادف صبحگاهی دو اتوبوس در محدوده پیکان شهر اتوبان تهران - کرج به همکاری اورژانس تعدادی آمبولانس، اتوبوس آمبولانس و بالگرد راهی محل حادثه شدند.
 
رئیس اورژانس کشور ادامه داد: در پی این حادثه 13 مصدوم از طریق بالگرد به بیمارستان امام خمینی (ره) ، 29 مصدوم توسط اتوبوس آمبولانس به بیمارستان شریعتی و دو مصدوم دیگر که یکی از آنان از اتباع کشور فرانسه بود به بیمارستان لقمان منتقل شدند.
 
وی با اشاره به بازدید از 3 بیمارستان مذکور اظهار داشت: خدمات رسانی مطلوبی در هر 3 بیمارستان به مجروحان ارائه شده بود به طوریکه از 29 مصدوم در بیمارستان شریعتی تنها 3 مصدوم بدحال جهت روند رسیدگی های درمانی در بیمارستان بستری خواهند ماند و الباقی تا غروب امروز مرخص می شوند.
 
کولیوند با اشاره به اینکه دو مصدوم بیمارستان لقمان نیز قبل از ظهر امروز از بیمارستان ترخیص شده‌اند، گفت: از میان مجروحان بیمارستان امام خمینی (ره) یک مصدوم به دلیل شدت جراحات به احتمال زیاد پای راستش قطع می شود و دو تن دیگر که دچار شکستگی از ناحیه دست و پا شده‌اند در بیمارستان بستری خواهند ماند و الباقی به زودی مرخص می‌شوند.
 
گفتنی است، در این حادثه خونین یک مادر و نوزاد و یک آقا نیز در صحنه حادثه جان خود را از دست دادند و عوامل پلیس راهور علت حادثه را خواب آلودگی راننده اعلام کردند.
 
 
انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار