30. مرداد 1395 - 0:27   |   کد مطلب: 11897
مهدی حب درویش رکورددار روپایی با حرکات ورزشی و نمایش روپایی باعث خوشحالی کودکان بستری شده در بخش سرطانی بیمارستان بعثت همدان شد.

به گزارش شبنم همدان به نقل از فارس،

بعد از یک ماه تبلیغات رسانه‌ای، تیم ملی هنرمندان ایران به پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین سفر کرد تا در یک بازی دوستانه و خیرخواهانه برابر تیم هنرمندان استان همدان به نفع کودکان سرطانی و لاعلاج به میدان برود.

اعضای تیم ملی هنرمندان ایران عصر دیروز از تهران حرکت کرده و قبل از ورود به همدان از غار زیبای علیصدر و همچنین موزه شهر شیرین‌سو بازدید و سپس به همدان رسیدند.

دهکده فرهنگی، ورزشی، توریستی گنج‌نامه میزبان تیم ملی هنرمندان بود که شب گذشته در ضیافت شامی از تیم ملی هنرمندان ایران پذیرایی کرد.

اعضای تیم ملی هنرمندان صبح جمعه با هماهنگی قبلی به بیمارستان بعثت رفتند تا از نزدیک از کودکان سرطانی بستری در بخش پاتولوژی این بیمارستان عیادت و دلجویی کنند.

حمید کیانی رئیس جدید بیمارستان بعثت و حسین اصفهانی مدیر بخش پاتولوژی این بیمارستان توضیحاتی در مورد وضعیت کلی بیمارستان و همچنین امکانات موجود برای کودکان سرطانی ارائه کردند.

تیم ملی هنرمندان با شاخه‌ گل و هدایای کودکانه که توسط بهاره سرایوند مدیر روابط عمومی دهکده فرهنگی، ورزشی، توریستی گنج‌نامه همدان تدارک دیده شده بود در بین کودکان سرطانی حضور پیدا کرده و از آنها و خانواده‌هایشان دلجویی و عیادت کردند.

یکی از برنامه‌های جذاب این عیادت روپایی زدن مهدی حب درویش رکورددار روپایی بود که با حرکات ورزشی و نمایش روپایی باعث خوشحالی کودکان بستری شده در بخش سرطانی شد.

کری استقلال و پرسپولیسی‌ها هم به واسطه محمد نوازی بازیکن اسبق تیم استقلال تهران در بین کودکان بیمار وجود داشت که این بازیکن ارزنده و بااخلاق فوتبال کشورمان با مهربانی به ابراز احساسات کودکان پاسخ می‌داد.

تقریباً در جمع 40 نفری تیم ملی هنرمندان کمتر کسی بود که با دیدن این کودکان که با موهای تراشیده شده طول درمان خود را طی می‌کردند چشمش بارانی نشود.

حسن رمضانی سرپرست تیم هنرمندان استان نیز زحمات زیادی را برای برگزاری این مسابقه متقبل شد و با همکارانش درصدد فراهم کردن شرایط مطلوبی برای پذیرایی تیم ملی هنرمندان برآمد.

گفتنی است؛ مسابقه خیرخواهانه فوتبال به مناسبت روز همدان بین تیم ملی هنرمندان ایران و تیم هنرمندان استان همدان عصر روز جمعه 29 مرداد از ساعت 18 در ورزشگاه شهید حاجی‌بابایی مریانج برگزار خواهد شد که عواید این مسابقه دوستانه به نفع کودکان سرطانی و صعب‌العلاج اهدا خواهد شد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار