30. مرداد 1395 - 8:26   |   کد مطلب: 11899
پانزدهمین مجمع عمومی موسسه توسعه رادیو و تلویزیون های آسیا-اقیانوسیه که چهل و دومین نشست سالانه این اتحادیه نیز محسوب می شود به میزبانی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران 4 الی 6 شهریور ماه در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار می شود.

به گزارش شبنم همدان ، جام جم به نقل از روابط عمومی سازمان صدا و سیما نوشت : این نشست که با حضور نمایندگان رادیو و تلویزیون 17 کشور عضو در تهران برگزار می شود فرصت مغتنمی برای رسانه ملی است تا هم توانمندی ها و ظرفیت های فنی و انسانی خود را عرضه و اثبات کند و هم بستر و شرایط لازم برای همکاری های بین الملی و تولیدات مشترک فراهم شود.
بر اساس این گزارش در این مراسم دو نشست مهم،یکی نشست کمیته استراتژیک یا برنامه های راهبردی و دیگری نشست اعضای شورای اجرایی برگزار خواهد شد.

همچنین مراسم معرفی آثار برگزیده یک مسابقه رادیو وتلویزیونی که اتحادیه از قبل برگزار کرده صورت می گیرد که با اهدای جوایز به برگزیدگان همراه خواهد بود.
همچنین مسئولان برگزاری این نشست، یک تور تهران گردی برای اعضای این اتحادیه در نظر گرفته اند تا مدعوین از نزدیک با فرهنگ و زندگی روزمره در ایران آشنا شوند.

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار