4. شهريور 1395 - 12:04   |   کد مطلب: 12022
فال روزانه به همراه فال حافظ با تعبیر فال حافظ

به گزارش شبنم همدان به نقل از آکاایران :

 

 

 

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین فروردین:

امروز شاید دیگران فکر کنند شما در کارتان ناشی و دست و پا چلفتی هستید!! در حالیکه شما کاملاً به رفتار خود مسلط هستید و اصلاً لازم نیست چیزی را تغییر دهید. حالا که خورشید و بهرام در نشانه شما به هم ملحق شده اند شما باید بدانیدکه قدرت استفاده کردن از توانایی هایتان را دارا هستید و می توانید به طور موثری روی اهداف آینده خود تمرکز کنید.

فال حافظ امروز متولدین فروردین :

متن کامل فال حافظ با صوت و معنی نوش کن جام شراب یک منی***تا بدان بیخ غم از دل برکنی

دل گشاده دار چون جام شراب***سر گرفته چند چون خم دنی 

تعبیر: مقام و منزلتی در درگاه خداوند دارید که حاضر نیستید آن را هیج وجه به مقام دنیوی بفروشید. در مسائل دنیوی هم موفقید و رمز موفقیت تان قناعت است و شکرگزاری خدا. دست فلک و تندباد حوادث شما را بسیار امتحان نموده اما در همه حال صابر بوده و حق را رها نکرده اید. بسیار مواظب باشید تا به دام شیطان نیافتید. فکر حکیمانه ی شما روزگار را سخت شکست داده است

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین اردیبهشت:

امروز شما وقتی که دیگران با شما مثل قبل رفتار می کنند احساس می کنید که تحت فشار قرار گرفته اید، گویی که یه این دلیل یک چنین اتفاقی می افتد که آنها با بی رحمی نمی خواهند تغییری در چشم انداز خود بدهند. خیلی متکبر نشوید، شما هنوز هم از این مخمصه رها نشده اید. خوشبختانه شما زمان اضافی دارید که تا قبل از اینکه با تغییراتی که در آینده به وجود می آید روبرو شوید، بتوانید کارهای را که جدیداً شروع کرده اید را تکمیل کنید.

فال حافظ امروز متولدین اردیبهشت :

متن کامل فال حافظ با صوت و معنی ای دل گر از آن چاه زنخدان به درآیی***هر جا که روی زود پشیمان به درآیی

هش دار که گر وسوسه عقل کنی گوش***آدم صفت از روضه رضوان به درآیی 

تعبیر: ای که از خوبی زبانزد هستی حال وقت انجام کار ثواب است آن را پس نزن. همیشه از این فرصت ها به دست نمی آید. به زیردستان خود بیشتر توجه کن. حریفانت دارند از تو پیشی می گیرند پس تو هم باید مثل باد راه را صی کن تا درد تو درمان شود، به کام دل می رسی ئ تسلیم قسمت باش چون لطف خدا شاملت می شود. به وصال می رسی. شاد باش

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین خرداد:

تقویم خودتان را با رویدادهای اجتماعی پر کنید. از امروز تا آخر هفته از اینکه در کنار دیگران باشید لذت خواهید برد. اگر دوستانی دارید که مدت هاست آنها را ندیده اید، امروز فرصت خوبی برای دیدار است. به طور کلی، حرف زدن و بودن در میان دوستان و اطرافیان حس خیلی خوبی به شما می دهد. با همکاران در مورد مشارکت صحبت کنید. در مورد راه اندازی کارهای تازه و با هم همفکری کنید. ذهن و قلبتان باید باز باشد.

فال حافظ امروز متولدین خرداد :

متن کامل فال حافظ با صوت و معنی مطلب طاعت و پیمان و صلاح از من مست***که به پیمانه کشی شهره شدم روز الست

من همان دم که وضو ساختم از چشمه عشق***چارتکبیر زدم یک سره بر هر چه که هست

تعبیر: با خیال او زندگی می کنی. مدعی هستی که عاشق شده ای اما می دانی که برای رسیدن به وصال یار باید صبر داشته باشی. با گوشه نشینی کار به جایی نمی بری. تلاش کن، هر چند که سال ها طول بکشد. ولی عاقبت به مراد خودت می رسی

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین تیر:

شما باید مباحث و گفتگوهای جدیدی را با افراد تازه ای آغاز کنید زیرا این گفتگوها شما را در راهی که به تازگی در آن قدم گذاشته اید یاری می دهد. در مورد رفتارهای دیگران زود قضاوت نکنید اجازه دهید، فقط رفتارها و گفته های دیگران را در ذهن تان نگه دارید و بعد راجع به آنها نتیجه گیری کنید. زیرا همیشه برای داشتن نتیجه ای صحیح تر وقت بیشتری را باید هزینه کرد.

فال حافظ امروز متولدین تیر :

متن کامل فال حافظ با صوت و معنی صوفی بیا که آینه صافیست جام را***تا بنگری صفای می لعل فام را

راز درون پرده ز رندان مست پرس***کاین حال نیست زاهد عالی مقام را 

تعبیر:  در همه حال شکر خدا را به جا آورید. در این کار رقیبی دارید که باید او را از میدان به در کنید تا به دلربای خودتان برسید. نماز صبح را بجا آورید و دست به دعا بردارید. فکرهای شیطانی را برای رسیدن به مقصود فراموش کنید.

فال روزانه,فال,فال تصویری

 فال روز متولدین مرداد:

خیلی مغرور نباشید اما اعتماد به نفس داشته باشید و بدانید که هر کاری که دوستش دارید را خیلی خوب می توانید انجام دهید. از اینکه در اجتماعات و گروه های کاری یا دوستانه شرکت کنید، سرباز نزنید. اتفاقا در میان جمع باشید زیرا امروز هم ذهنتان کاملا باز است و هم روی گشاده شما باعث می شود تا افراد بیشتری شما را دوست داشته باشند. از این انرژی خوبی که امروز کائنات برایتان در نظر گرفته استفاده کنید. شاید حتی یک سفر یک روزه با دوستان هم داشته باشید.

فال حافظ امروز متولدین مرداد :

متن کامل فال حافظ با صوت و معنی سینه از آتش دل در غم جانانه بسوخت***آتشی بود در این خانه که کاشانه بسوخت

تنم از واسطه دوری دلبر بگداخت***جانم از آتش مهر رخ جانانه بسوخت 

تعبیر: هوشیار باش رقیبان می خواهند تو را خوار کنند و از در الفت وارد شده اند و طرح محبت با تو خواهند ریخت. فریب آنها را نخور. خودت گره ها را باز کن. از چیزی خجالت نکش به سفری کوتاه می روی و در این سفر گشایشی در کارت می شود و تو به کام دل خود می رسی و در آن زمان بندگی خداوند را فراموش نکن

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین شهریور:

شما معمولا عادت دارید کارهایتان را خودتان به تنهایی انجام دهید، اما این هفته کار گروهی برای شما معجزه خواهد کرد. یادتان باشد که زمانی که لشکری با خود همراه داشته باشید شکست ناپذیر خواهید شد. کارهایی که امروز می کنید و تصمیماتی که می گیرید هم برای شما و هم دیگران سودمند خواهند بود. به حرف های دیگران خوب گوش کنید چرا که ممکن است موقعیت های خوبی در میان سخنان آنان برای شما نهفته باشد. اگر رازی دارید که دلتان می خواهد با کسی در میان بگذارید بهتر است دست نگه دارید و جلوی دهانتان را بگیرید. از امروز تا سه هفته بهتر است برای شروع روابط عاطفی جدید اقدام نکنید و اگر چنین قصدی دارید قبل از انجام هر کاری خوب در مورد طرف مقابل تحقیق کنید.

فال حافظ امروز متولدین شهریور :

متن کامل فال حافظ با صوت و معنی می خواه و گل افشان کن از دهر چه می جویی***این گفت سحرگه گل بلبل تو چه می گویی

مسند به گلستان بر تا شاهد و ساقی را***لب گیری و رخ بوسی می نوشی و گل بویی 

تعبیر: دچار وسوسه شده ای بر سر دو راهی مانده ای کاری کن که سر از بهشت در بیاوری نه جهنم. درست است که تشنه هستی ولی نداری و تشنگی بهتر از گناه کردن است. خدا پاداش صبر واجر ثواب تو را می دهد و سربلند از راهی که انتخاب کرده ای در می آیی زیرا فکر درست و راه راست را طی کردی تا خانه ی محزون تو شاد شود.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین مهر:

درست است که از وقت گذراندن با دوستان و کسانی که طرز فکری شبیه به شما دارند لذت می برید، اما مواظب باشید که از وقت کار و یا خانواده برای همراهی با دوستانتان چیزی کم نکنید. شاید این راه خوبی برای فرار کردن از مشکلاتی که الان دارید و مسئولیت هایتان باشد، اما راه حل آنها نمی تواند باشد. یادتان باشد که در همه کار تعادل را رعایت کنید. شما به عملگرا بودن و توانایی در استفاده از استعدادهایتان شهرت دارید و این هفته فرصتی مناسب برای پیشرفت و موفقیت شما خواهد بود، پس نگذارید هیچ کس و هیچ چیز جلوی راهتان قرار بگیرد. ستاره ها نیز با شما یار خواهند بود و با هر شخص مهمی می توانید به راحتی قرار ملاقات بگذارید.

فال حافظ امروز متولدین مهر :

متن کامل فال حافظ با صوت و معنی ای در رخ تو پیدا انوار پادشاهی***در فکرت تو پنهان صد حکمت الهی

کلک تو بارک الله بر ملک و دین گشاده***صد چشمه آب حیوان از قطره سیاهی 

تعبیر: باز هم راه برگشت برایت باز است و خداوند توبه ی تو را می پذیرد. سرت را به درگاه حق پائین انداز و تقصیر کارهایت را به گردن روزگار نیانداز از خدا کمک بگیر، راهی را پیش گرفته ای که بسیار تاریک و پرخطر است. توقع خود را کم کن چه کاری کرده ای که حالا توقع بهشت داری.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین آبان:

شما با حجمی از اطلاعات روبرو هستید که برای تان سخت است که بخواهید همه آنها را جمع و جور کنید و سر و سامان دهید. فقط زمانی که فکر می کنید چه باید بکنید، می توانید چیزهای دیگری یاد بگیرید که راه متفاوتی را پیش پایتان بگذارد. تصمیمات لجوجانه نگیرید. به خاطر اینکه مجبور می شوید که به محض اینکه خواستید کارتان را شروع کنید افکارتان را تغییر دهید. بهتر است که کمی این احساس تعهدتان را کنار بگذارید و راهی برای خود باز نگه دارید.

فال حافظ امروز متولدین آبان :

متن کامل فال حافظ با صوت و معنی دوش از مسجد سوی میخانه آمد پیر ما***چیست یاران طریقت بعد از این تدبیر ما

ما مریدان روی سوی قبله چون آریم چون***روی سوی خانه خمار دارد پیر ما 

تعبیر: قدر جوانی را بدانید. منتظر خبری خوش باشید که برای آن دست به دعا برداشته اید. از چیزی نترسید، ایمانتان شما را از هر طوفانی نجات می بخشد. به بازوی خودتان متکی باشید. خودتان را از بند مادی رها کنید و به قران توسل جوئید

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین آذر:

زمانی که دیگران از شما توقعی ندارند تصمیم درست گرفتن برایتان کار آسانتری می شود. خوشبختانه امروز شما نیاز ندارید که به خاطر راضی کردن یک شخص دیگر مسئولیتهایی را قبول کنید. اگر شما چیزی برای قسمت کردن با دیگران دارید با رضایت کامل این کار را انجام بدهید. اما خارج از وظایف شخصی کاری را برای فردی انجام دادن همان قدر که برای دیگران دشوار است برای شما نیز هست.

فال حافظ امروز متولدین آذر :

متن کامل فال حافظ با صوت و معنی ز دلبرم که رساند نوازش قلمی***کجاست پیک صبا گر همی کند کرمی

قیاس کردم و تدبیر عقل در ره عشق***چو شبنمی است که بر بحر می کشد رقمی

تعبیر: بسیار پریشان حال و دلتنگ هستید. تاب و تحمل ندارید فکر می کنید دیگر قدرت جنگیدن با مشکلات را ندارید و به دنبال کسی می گردید تا در این راهی که قدم گذاشته اید یاریتان کند ولی بدانید کسی کمکتان نمی کند فقط به درگاه خدا التماس کنید. نسیم دولت و مراد می وزد. کارها را برای خودتان سخت نکنید. هر چه آسان بگیرید آسانتر می گذرد.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین دی:

برای اینکه بتوانید برای آینده خود برنامه درستی ترتیب دهید، باید خواسته های خود را کشف کنید. باید بدانید چه می خواهید! و اینکه تا اکنون تا چه اندازه برای دل خود تلاش کرده اید؟ امروز بهتر است بیشتر فکر کنید. نه حرف بزنید. نه کاری را اجرایی کنید. البته ساکت هم باشید. حرف زدن برایتان می تواند دردسر درست کند. امروز مستعد شایعه درست کردن هستید. در جمع هایی که حاضر هستید، فقط شنونده باشید. البته همکار خوبی هم خواهید بود و نشان خواهید داد اصول کار گروهی را به خوبی می دانید

فال حافظ امروز متولدین دی :

متن کامل فال حافظ با صوت و معنی سحرم هاتف میخانه به دولتخواهی***گفت بازآی که دیرینه این درگاهی

همچو جم جرعه ما کش که ز سر دو جهان***پرتو جام جهان بین دهدت آگاهی

تعبیر: تو که خودت بی تجربه ای چگونه به دیگران امر و نهی می کنی. تو که از عشق بویی نبرده ای چطوری صحبت از عشق می کنی و به راه راست دعوت می کنی. ائل خودت را بسارز و روزگار را تجربه کن. وقتی که حس کردی نور خدا دلت را روشن کرده آن وقت حق رهبری داری و روزگارت تغییر می کند و اگر حاجتی داری باید با خدا باشی.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین بهمن:

بودن بین بقیه چیزی است که امروز بهش نیاز دارید. حتی اگر ظرفیت این را داشته باشید که تنهایی کار کنید، بودن در میان یک گروه می تواند به حس امنیت و آرامش شما بیفزاید. شما در این فکر هستید که آیا نظراتتان را با افراد هم فکر در میان بگذارید و یا اینکه همکارانتان را در اهداف مشترک سهیم کنید یا نه؟! ملحق شدن به تلاشهای گروهی امری ستودنی و قابل احترام است، اما مسیر پیشرفت خود را از دست ندهید.

فال حافظ امروز متولدین بهمن :

می دمد صبح و کله بست سحاب***الصبوح الصبوح یا اصحاب

می چکد ژاله بر رخ لاله***المدام المدام یا احباب

تعبیر: بخت و اقبال بیدار شده است. خشونت و غضب را از خودتان دور کنید. عده ای به شما کمک می کنند دست آنها را پس نزنید. عاقبت خودتان را به زر نفروشید. ناامیدی باعث پریشانی تان شده است. این گوی و این میدان همت طلب کنید تا خداوند نیز شما را یاری فرماید.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین اسفند:

امروز بهترین راه برای شما شاد بودن است و باید بخشی از انرژی هایتان را برای تفریح کردن ذخیره کنید. فکر نکنید که این سخن بدین معنی است که شما باید از انجام دادن وظایفتان اجتناب کنید، اما باید آن را برای مدتی از ذهنتان دور کنید. اگر شما در تفریحات لذت بخش شرکت کنید، می توانید بهتر روی وظایف شغلی که باید حتماً انجامشان دهید تمرکز کنید.

فال حافظ امروز متولدین اسفند :

متن کامل فال حافظ با صوت و معنی رفتم به باغ صبحدمی تا چنم گلی***آمد به گوش ناگهم آواز بلبلی

مسکین چو من به عشق گلی گشته مبتلا***و اندر چمن فکنده ز فریاد غلغلی 

تعبیر: به مرادتان رسیده اید ولی می ترسد انچه را که سخت به دستآورده اید از دست بدهید، مطمئن باشید که همه ی آنها ماندنی است. اتفاقی می افتد که حتی تصورش هم مایه ی تعجب است و برای شما فرصتی بسیار عالی به شمار می آید. قدر آنچه را که دارید بدانید و دست از گله و شکایت بردارید و ناشکر نباشید که خدای ناکرده باز همه را از دست می دهید.

 

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار