6. شهريور 1395 - 8:59   |   کد مطلب: 12043
فال روزانه به همراه فال حافظ با تعبیر فال حافظ

به گزارش شبنم همدان به نقل از آکاایران :

 

 

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین فروردین:

تصمیم گرفته اید خودتان را از تمام محدودیت هایی که برای خودتان ساخته اید رها کنید و از هر موقعیتی که در شما احساس محدودیت بوجود بیاورد دوری کنید. در این راستا بد نیست یک سفر کوتاه آخر هفته و یا اگر وقت و پول کافی برای این کار را دارید سفری نسبتا طولانی مدت را در برنامه خود قرار دهید، حتی بد نیست همین امروز برای خریدن چیزهایی که در سفر لازم خواهید داشت اقدام کنید. اخبار خوبی در رابطه با مسائل مالی و اقتصادی در راه هستند. مواظب باشید ترکش انفجار عصبی یکی از اعضای خانواده به شما نخورد و برای کاری که نکرده اید مواخذه نشوید. بهتر است تا سه هفته آینده جابجایی منزلتان را در برنامه تان قرار ندهید. در مکالمه با عشقتان مواظب طرز حرف زدنتان باشید تا مبادا دعوایی سر بگیرد.

فال حافظ امروز متولدین فروردین :

 مطلب طاعت و پیمان و صلاح از من مست***که به پیمانه کشی شهره شدم روز الست

من همان دم که وضو ساختم از چشمه عشق***چارتکبیر زدم یک سره بر هر چه که هست 

تعبیر: با خیال او زندگی می کنی. مدعی هستی که عاشق شده ای اما می دانی که برای رسیدن به وصال یار باید صبر داشته باشی. با گوشه نشینی کار به جایی نمی بری. تلاش کن، هر چند که سال ها طول بکشد. ولی عاقبت به مراد خودت می رسی

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین اردیبهشت:

امروز نباید سعی کنید احساسات خود را کنترل کنید، فقط آنها را همانگونه که هستند ابراز کنید. از طرف دیگر فراموش نکنید که درست نیست هر چیزی که در ذهنتان دارید را بیان کنید. بعضی از حس ها در انسان وجود دارند که نباید در موردشان با کسی صحبت کرد. اگر قبل از اینکه به نتایج کارهایتان فکر کنید، در مورد تمام نیازها و خواسته هایتان با دیگران حرف بزنید، مطمئناً به دردسر خواهید افتاد.

فال حافظ امروز متولدین اردیبهشت :

 رفتم به باغ صبحدمی تا چنم گلی***آمد به گوش ناگهم آواز بلبلی

مسکین چو من به عشق گلی گشته مبتلا***و اندر چمن فکنده ز فریاد غلغلی 

تعبیر: به مرادتان رسیده اید ولی می ترسد انچه را که سخت به دستآورده اید از دست بدهید، مطمئن باشید که همه ی آنها ماندنی است. اتفاقی می افتد که حتی تصورش هم مایه ی تعجب است و برای شما فرصتی بسیار عالی به شمار می آید. قدر آنچه را که دارید بدانید و دست از گله و شکایت بردارید و ناشکر نباشید که خدای ناکرده باز همه را از دست می دهید

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین خرداد:

اگرچه ممکن است که شما چراغهای سبز را در پیش روی خود بینید، زیرکانه است که شما هنگامی که چراغهای زرد اخطار روشن شدند فعالیت خود را شروع کنید. اگر شما خیلی سریع به سمت جلو حرکت کنید، خواهید توانست به مقاصد نادرست پایان دهید. حتی اگر شما بخواهید با قبول کردن یک پروژه کارتان را شروع کنید و به هرجهت زمانتان را برای آن نیز بگذارید باز هم شما نمی توانید معجزه کنید.

فال حافظ امروز متولدین خرداد :

 صبا به لطف بگو آن غزال رعنا را***که سر به کوه و بیابان تو داده ای ما را

شکرفروش که عمرش دراز باد چرا***تفقدی نکند طوطی شکرخا را 

تعبیر: به قولی که داده ای عمل کن. کار ناتمامت را تمام کن ولی پایت را از گلیمت درازتر نکن چون باعث رسوایی ات می شود. در حق کسی بدی نکن چون نتیجه اش دامنت را می گیرد. نصیحت این پیر دانا را گوش کن تا سعادتمند شوی و گره ی کار تو باز شود. اقبال و ستاره ی تو چون خوشه ی پروین است.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین تیر:

زمانی که سیاره عطارد توقف می کند تا مسیر روشنش را تغییر بدهد، آرامشی غیر عادی در محیط وجود به وجود خواهد آمد، شما می توانید تغییرات علائم و قراین حس کنید. به جای اینکه از مقابل بهترین نظریه تان با شتاب بگذرید، آنچه را یاد گرفته اید تمام کنید و سپس شروع کنید که بینش جدیدتان را در طول چند روز آینده به کار ببندید.

فال حافظ امروز متولدین تیر :

 گفتم ای سلطان خوبان رحم کن بر این غریب***گفت در دنبال دل ره گم کند مسکین غریب

گفتمش مگذر زمانی گفت معذورم بدار***خانه پروردی چه تاب آرد غم چندین غریب 

تعبیر:  در کارت عجله نداشته باش و اصرار نکن. اگر می خواهی به مقصود برسی باید مشکلات زیادی را پشت سر بگذاری. این در بسته وقتی باز می شود که حقوق دیگران را رعایت کنی. غم خوردن سودی ندارد. با گذشت زمان به مراد خود خواهی رسید.

فال روزانه,فال,فال تصویری

 فال روز متولدین مرداد:

اگر با آتش بازی کنید دست خود را خواهید سوزاند. به خط قرمزها توجه کنید. امروز زیاد کنترل رفتار خود را در دست ندارید، حتی اگر قلبتان به شما می گوید کاری را انجام دهید بهتر است به عقلتان گوش کنید و ببینید چه می گوید. به اوضاع سلامتی خود رسیدگی کنید و عادت هایی که برای سلامتتان خوب هستند را در خود تقویت کنید. چنانچه احساس می کنید دلتان می خواهد کاری را نیمه کاره رها کنید اصلا وقت خوبی برای این کار نیست، حالا که به نتیجه نزدیک شده اید راهتان را ادامه دهید. برای اینکه از دغدغه های ذهنیتان رها شوید بخشی از مسیر محل کار تا خانه را پیاده برگردید. اگر می خواهید فردی که دوست دارید را تحت تاثیر قرار دهید امروز کمی به ظاهر خودتان رسیدگی کنید، موهایتان را سر و سامان بدهید و به پوستتان برسید.

فال حافظ امروز متولدین مرداد :

 سلامی چو بوی خوش آشنایی***بدان مردم دیده روشنایی

درودی چو نور دل پارسایان***بدان شمع خلوتگه پارسایی 

تعبیر: با خیال روی یار زندگی می کنید و امیدتان به جوابی است که او می دهد. دیگر از انتظار خسته شده اید و دلتان محزون شده و از آتش عشق می سوزید. ناامید شده اید و حاضرید برای رسیدن به یار هر کاری انجام دهید. امیدوار باشید رضایتان به رضای خدا باشد زیرا به آنچه که طلب کرده اید می رسید.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین شهریور:

مسائلی که برای شما ارزشمند هستند با آنهایی که برای یک گروه ارزشمند هستند به طور عجیبی به هم وابسته اند، حتی اگر در نظر اول جدا از هم به نظر برسند. ممکن است امروز شما بیشتر به خودتان اطمینان داشته باشید، برای اینکه شما می توانید قدرت احساسات خود را درک کنید. اگر توانایی های شما سیر نزولی پیدا کرده از اینکه از دیگران درخواست کمک کنید هراس نداشته باشید. طبیعتاً مسئولین شما در محل کار نیاز دارند که به درخواست شما اهمیت بدهند، و اگر این اتفاق بیفتد از نظر مالی هم وضع بهتری پیدا خواهید کرد.

فال حافظ امروز متولدین شهریور :

 زلف آشفته و خوی کرده و خندان لب و مست***پیرهن چاک و غزل خوان و صراحی در دست

نرگسش عربده جوی و لبش افسوس کنان***نیم شب دوش به بالین من آمد بنشست 

تعبیر: صلاح در این است که فعلا" به عهدی که بسته ای عمل کنی. درست است که پشیمان شده ای اما خود را به دست سرنوشت سپرده ای. رحمت خداوند شامل حالت می شود و اقبال بلند و ثروت زیادی به تو می بخشد. اما مواظب باش با وزیدن باد غفلت زود همه چیز را از دست ندهی

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین مهر:

شما امروز احساس شکست ناپذیر بودن می کنید، اما خوش بین بودن بی حساب زیاد به کارتان نخواهد آمد. از سوی دیگر، داشتن اعتقادی سالم کافی است تا شک و تردید شما از بین رفته و دوباره به سمت آرزوهای تان حرکت کنید. به خاطر داشته باشید، اکنون که عطارد به عقب برگشته است انتظار می رود که تأخیر در رسیدن به آرزوهایتان به وجود آید بنابراین شما نباید با شرایط موجود بجنگید.برای این که بتوانید روابط تان را با دیگران مدیریت کنید باید بیشتر از قبل دقت و ملاحظه به خرج دهید. اما هر لحظه منتظر یک اتفاق شگفت انگیز باشید، شاید این اتفاق همه چیز را زیر و رو کند. بهتر است تصمیمات بزرگ را به روز دیگری موکول کنید، زیرا امروز نمی توانید درست تصمیم بگیرید. در این مدت سعی کنید نسبت به خواسته های دیگران توجه نشان دهید. همین طور که در مسیرتان پیش می روید اجازه دهید که افکارتان هدایت مسیر را به دست بگیرند.

فال حافظ امروز متولدین مهر :

 به چشم کرده ام ابروی ماه سیمایی***خیال سبزخطی نقش بسته ام جایی

امید هست که منشور عشقبازی من***از آن کمانچه ابرو رسد به طغرایی 

تعبیر: بسیار دلتنگ هستید و به دنبال کسی می گردید که درد دلتان را به او بگوئید ولی کسی را پیدا نمی کنید از غصه مثل شمع اب می شوید بدون اینکه پروانه ای پیش رویتان باشد. شاید یار از شما دور باشد ولی خدا با شماست و ندایی در دلتان می گوید که فردایتان حتما" از امروزتان می باشد

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین آبان:

اگر یکی از اعضای خانواده و یا دوستانتان از شما کمک خواست، این کمک را از او دریغ نکنید، چرا که آنها هم در زمان سختی ها و مشکلات همیشه در کنار شما بوده اند و خواهد بود. اگر اولویت را به کارتان بدهید همیشه وقت کافی برای انجام کارهای دیگری که دلتان می خواهد نیز خواهید داشت. اگر در جستجوی عشق هستید وارد دوره خوبی شده اید اما به نفعتان است شتابزده عمل نکنید، نسنجیده حرف نزنید و قبل از هر تصمیمی خوب فکرهایتان را بکنید. متأهل ها هم به حرف های شریک زندگی خود خوب گوش کنند و به او این اطمینان را بدهند که حرف هایش شنیده می شود. مثل همیشه یادتان باشد، عمل کردن مهمتر از حرف زدن است.

فال حافظ امروز متولدین آبان :

 ای دل گر از آن چاه زنخدان به درآیی***هر جا که روی زود پشیمان به درآیی

هش دار که گر وسوسه عقل کنی گوش***آدم صفت از روضه رضوان به درآیی 

تعبیر: ای که از خوبی زبانزد هستی حال وقت انجام کار ثواب است آن را پس نزن. همیشه از این فرصت ها به دست نمی آید. به زیردستان خود بیشتر توجه کن. حریفانت دارند از تو پیشی می گیرند پس تو هم باید مثل باد راه را صی کن تا درد تو درمان شود، به کام دل می رسی ئ تسلیم قسمت باش چون لطف خدا شاملت می شود. به وصال می رسی. شاد باش.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین آذر:

شما اختیار برنامه کار امروز خود را دارید اما باهوشتر از آن هستید که اجازه بدهید روزگار چیزی را به شما تحمیل کند. یک راه عاقلانه برای روبرو شدن با شرایط تغییر یافته مثلاً حزب باد بودن وجود دارد. هر چه به خودتان سخت نگیرید و وابسته به زمان نباشید شانس شما هم در بدست آوردن موقعیت ها بیشتر خواهد بود.

فال حافظ امروز متولدین آذر :

ای پادشه خوبان داد از غم تنهایی***دل بی تو به جان آمد وقت است که بازآیی

دایم گل این بستان شاداب نمی ماند***دریاب ضعیفان را در وقت توانایی

تعبیر: با کسانی دوستی و رفاقت کنید که حق دوستی را بجا آورند، پارسا باشند و زخم دلتان را مرهمی گذارند نه اینکه عهد بشکنندو حق آشنایی را فراموش کنند. همتی کنید تا دلتان باز هم مثل موم نرم شود. از همنشینی با یار بد پرهیز کنید تا سعادتمند شوید. شکایت نکنید همه ی این مسائل کار خدا بوده تا به خودتان بیائید.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین دی:

امروز باید حواستان بیشتر به حرف هایتان باشد. ارتباط با کسانی که دوست دارید گاهی می تواند گیج کننده باشد، ولی امروز تمام کلمات و حرف های صحیح دنیا در اختیار شما هستند تا اطرافیانتان را شاد کرده و به آنها انرژی بدهید. وجودتان سرشار از احساساتی خواهد شد که حتی شاید برای خودتان نیز غریبه باشند، اما این احساسات خواسته های حقیقی شما هستند. بهترین کاری که می توانید بکنید این است که به آنها فکر و توجه کرده و از آنها درس بگیرید. انتخاب بین خواستگارهای فعلی برای مجردها سخت خواهد بود، اما یادتان باشد که بعضی از آنها فقط تمرکز شما را به هم می زنند. نامزدها ممکن است در مورد محکمتر کردن رابزه خود حرف بزنند.

فال حافظ امروز متولدین دی :

 ای فروغ ماه حسن از روی رخشان شما***آب روی خوبی از چاه زنخدان شما

عزم دیدار تو دارد جان بر لب آمده***بازگردد یا برآید چیست فرمان شما

تعبیر: دل خویش را به سراب و چیزهای زودگذر خوش نکن. عشق تو را جوان نگه می دارد از آینده نترس چون مثل آب روشن و پاک است. غصه نخور به وصال یار خواهی رسید. به زیارت می روید و به زودی غرق در نعمت می شوید.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین بهمن:

مواظب باشید زمانی که در حال تفریح کردن هستید مسئولیت هایتانر را فراموش نکنید. فکر زیرکانه ای است که دلبستگی های همیشگی را به عملکردی مثبت تبدیل کنید. هر تغییری را که در نظر دارید انجام دهید زیرا که ژوپیتر در حال حاضر بر موفقیت های زمینی اشاره دارد.

فال حافظ امروز متولدین بهمن :

 ساقی به نور باده برافروز جام ما***مطرب بگو که کار جهان شد به کام ما

ما در پیاله عکس رخ یار دیده ایم***ای بی خبر ز لذت شرب مدام ما

تعبیر: راهی را که می روید درست است از تدبیر و اندیشه ی خودتان استفاده کنید. به زیارت کعبه مشرف می شوید. به زودی در جمعی حاضر می شوید که تقدیر و اینده ی شما در آنجا رقم زده می شود و به نشانه هایی دست پیدا می کنید که بسیار خوب است. پرهیزگار باشید تا از تیر بلا در امان بمانید.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین اسفند:

امروز حس رقابتی عجیبی در وجود شما است و دوست دارید در مرکز توجه ها باشید. به پول، مدرک دانشگاهی یا این چیزهای خود نباید بنازید، بلکه با خوب حرف زدن می توانید به این هدف بزنید. در مورد موضوعات مورد علاقه جمعی که در آن حاضر هستید، حرف بزنید و سخنرانی خود را به خوبی هم مدیریت کنید تا همه توجه ها به شما جلب شود. البته خیلی هم زیاده روی نکنید

فال حافظ امروز متولدین اسفند :

ساقیا آمدن عید مبارک بادت***وان مواعید که کردی مرواد از یادت

در شگفتم که در این مدت ایام فراق***برگرفتی ز حریفان دل و دل می دادت 

تعبیر: به هر کس وفا کردی جفا دیده ای. سینه ای مالامال از درد داری. تا کی می خواهی پریشان حال باشی. دست از غم بردار. توبه کن تا دلت صاف شود. انتظارات بیجا را کنار بگذار. رویا و خیال را فراموش کن و به واقعیات بپرداز و از آنچه تا کنون نصیبت شده لذت ببر و عقل را به پای دل هدر نده.

 

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار