6. شهريور 1395 - 15:03   |   کد مطلب: 12047
همزمان با هفته دولت و با هدف شناسایی نفرات برتر برای شرکت در مسابقات قهرمانی کشور، مسابقات انتخابی جوانان ـ بزرگ‌سالان گروه زنان با حضور ۵۹ ورزشکار از سراسر استان با قضاوت ۱۳ داور برگزار شد.

به گزارش شبنم همدان به نقل از آرمان زنان : به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و با هدف شناسایی نفرات برتر جهت شرک در مسابقات قهرمانی کشور، مسابقات انتخابی جوانان ـ بزرگ‌سالان گروه زنان با حضور ۵۹ ورزشکار از سراسر استان با قضاوت ۱۳ داور برگزار شد.

این مسابقات ۵ شهریور در اوزان هشتگانه در سالن شهید قوچانی برگزار شد که در پایان نفرات اول مشخص شدند؛ همچنین این مسابقات در حضور زهرا رفیعی نائب رئیس هیأت تکواندو استان اصفهان برگزار شد.

در این مسابقات به ترتیب در اوزان مختلف افراد زیر حائز رتبه‌های برتر شدند:

در وزن اول بهار روزبهانی از سپاهان، رویا عابدیی از طلایی پوشان، ذکیه رضوانی از شهرضا و رضوان صالحی از علی بن ابیطالب حائز رتبه‌های اول تا چهارم شدند.

در وزن دوم شکیبا سلطانی از خمین شهر، سمانه غلامی از علی بی ابیطالب، سودابه محسنی و اعظم سلطانی از پیروزی حائز رتبه‌های اول تا چهارم شدند.

در وزن سوم غزاله شریعتی از ایران جوان، ریحانه امیری از عقاب، مائده ریسمانی از پیروزی و مهسا خسروی حائز رتبه‌های اول تا چهارم شدند.

در وزن چهارم سلیمه سلیمانی از علی بی ابیطالب، فاطمه میرزایی از کوثر، شقایق خلجی از قاضی و بهار حسن‌پور از ایران جوان به عنوان نفرات اول تا چهارم منتخب شدند.

در وزن پنجم ساناز فتحی از خمینی‌شهر، رعنا قرقانی از شهرضا، نگین شهسواری از قورچانی و فاطمه یزدان پناه از عقاب در این وزن به عنوان نفرات برتر انتخاب شدند.

در وزم ششم فاطمه موسوی از غدیر، سارا نوذری از عقاب، مژگان محمدیان و پریوش نظریان از شهرضا به عنوان نفرات اول تا چهارم انتخاب شدند.

در وزن هفتم فاطمه عباسی از غدیر، فاطمه ادیبی از علی بی ابیطالب، فاطمه آقامحمدی از خمین شهر و سمیرا مقارعابد از درنا در این وزن به عنوان نفرات برگزیده انتخاب شدند.

و در پایان و در وزن آخر نیز فاطمه امینی از خمینی‌شهر، شیما آزاد از پویا، مریم عبادی از عقاب و مارال نره‌ای از شهرضا به عنوان نفرات اول تا چهارم در این وزن انتخاب شدند.

در پایان نیز فرزانه صلواتی به عنوان داور نمونه و رویا عابدی به عنوان فنی‌ترین بازیکن این دوره از مسابقات انتخاب شدند.

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار