10. شهريور 1395 - 8:50   |   کد مطلب: 12114
فال روزانه به همراه فال حافظ با تعبیر فال حافظ

به گزارش شبنم همدان به نقل از آکاایران :

 

 

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین فروردین:

امروز ستاره ها شما را در شرایطی بسیار محبت آمیز قرار می دهند و شما، از چنان شرایطی در هر موقعیت، کاملاً لذت خواهید برد. اما به عنوان یک شیر سخاوتمند، از تشویق خود دست بر نمی دارید. تقریباً بدون آن که خودتان بدانید، رفتاری بسیار خوب با نزدیکان و عزیزانتان خواهید داشت.

 فال حافظ امروز متولدین فروردین :

 رونق عهد شباب است دگر بستان را***می رسد مژده گل بلبل خوش الحان را

ای صبا گر به جوانان چمن بازرسی***خدمت ما برسان سرو و گل و ریحان را 

تعبیر: یا علی بگو و از جا بلند شو، تلاش کن. تنبلی را کنار بگذار و غم ایام را مخور. مشکلات مادی تو حل می شود. بدنامی دامنت را نمی گیرد. نفس اماره ی خود را از بین ببر و راز دل خود را به کسی نگو. تو به دلآرام خودت می رسی. صبر داشته باش و مقاومت کن تا روزی به کام دلت برسی

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین اردیبهشت:

اگرچه شما فکر می کنید به آخر کار نزدیک شده اید، اما این در مورد دیدگاه های عالی و بلندپروازانه تان صدق نمی کند. در حالیکه ماه قوی برج عقرب وارد دوازدهمین خانه شما یعنی خانه پایان و فرجام می شود، بعضی از نقاط مبهم متوقتا از بین می روند. درحالیکه سعی می کنید به هر مشکلی که امروز ایجاد شد رسیدگی کنید، یادتان باشد که قادر نخواهید بود همه آنها را به تنهایی حل کنید. اگر کسی بهتان پیشنهاد کمک داد حتما قبول کنید و به طور آگاهانه هر مانعی که جلوی راهتان را گرفت از بین ببرید.

فال حافظ امروز متولدین اردیبهشت :

 در دیر مغان آمد یارم قدحی در دست***مست از می و میخواران از نرگس مستش مست

در نعل سمند او شکل مه نو پیدا***وز قد بلند او بالای صنوبر پست 

تعبیر: چرا کاری را که به نفع تو نیست انجام می دهی و چیزی را که ارزشی ندارد به بهای گزاف می خواهی به دست آوری. گره کارت به دست خودت باز می شود. پس منتظر غیب منشین. متکی به بازوی خودت باش تا به مراد خود برسی.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین خرداد:

چشم هایتان را به هدفتان دوخته اید و با سرعت تمام می خواهید به آن برسید، اما ستاره ها شما را به آرامش و اولویت بندی در کارهایتان دعوت می کنند. هرچند فکر می کنید به کمک نیازی ندارید، بد نیست در صورت نیاز از کسانی که توانایی کمک به شما را دارند یاری بخواهید. در کارتان بیشتر روزتان را با خانواده و دوستان نزدیکتان خواهید گذراند، هرچند بعید نیست زمانی را هم با شرکای تجاری خود بگذرانید. بنابراین روزی لذت بخش را در پیش دارید، زیرا کسانی که برایتان اهمیت دارند و از بودن با آنها لذت می برید در کنارتان خواهند بود. احساس وابستگی بیشتری به عشقتان احساس خواهید کرد. خوابی که درباره عشقتان می بینید را یادداشت کنید، آنچه در رویا دیده اید در واقعیت به شما کمک خواهد کرد

فال حافظ امروز متولدین خرداد :

 گفتم ای سلطان خوبان رحم کن بر این غریب***گفت در دنبال دل ره گم کند مسکین غریب

گفتمش مگذر زمانی گفت معذورم بدار***خانه پروردی چه تاب آرد غم چندین غریب 

تعبیر: در کارت عجله نداشته باش و اصرار نکن. اگر می خواهی به مقصود برسی باید مشکلات زیادی را پشت سر بگذاری. این در بسته وقتی باز می شود که حقوق دیگران را رعایت کنی. غم خوردن سودی ندارد. با گذشت زمان به مراد خود خواهی رسید.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین تیر:

شما می خواهید بدانید که احساسات تان ثابت و بدون تناقض هستند یا نه. چرا که می خواهید فعالیت هایتان بر اساس و پایه واقعیت شکل بگیرند. متاسفانه امروز شما در حالیکه اطلاعات بیشتری جممع می کنید احساسات تان نیز تغییر می کنند. به جای سرسختی کردن و پافشاری کردن بر روی دیدگاه هایتان، درحالیکه روز می گذرد واکنش های شما نسبت به گذشته کمتر قابل پیش بینی هستند. تا موقعی که مجبور نشده اید هیچ تصمیم بلند مدتی نگیرید؛ جوابی که حالا می دهید لزوماً آخرین جواب شما نخواهد بود!

فال حافظ امروز متولدین تیر :

سلامی چو بوی خوش آشنایی***بدان مردم دیده روشنایی

درودی چو نور دل پارسایان***بدان شمع خلوتگه پارسایی 

تعبیر:  با خیال روی یار زندگی می کنید و امیدتان به جوابی است که او می دهد. دیگر از انتظار خسته شده اید و دلتان محزون شده و از آتش عشق می سوزید. ناامید شده اید و حاضرید برای رسیدن به یار هر کاری انجام دهید. امیدوار باشید رضایتان به رضای خدا باشد زیرا به آنچه که طلب کرده اید می رسید.

فال روزانه,فال,فال تصویری

 فال روز متولدین مرداد:

اگر شما کسی را تحت کنترل خود دارید سعی نکنید که او را متقاعد کنید، برای اینکه موفق نمی شوید. از طرف دیگر، این موضوع مسأله مهمی برای نگران شدن نیست. فقط بدون اینکه اضطراب داشته باشید در مورد توالی غیر قابل پیش بینی اتفاقات واکنش نشان بدهید. واکنش نشان دادن به موقع شما را قادر می سازد که یک موقعیت پیچیده را به موقعیتی تبدیل کنید که برای دیگران مفید است.

فال حافظ امروز متولدین مرداد :

 گفتند خلایق که تویی یوسف ثانی***چون نیک بدیدم به حقیقت به از آنی

شیرینتر از آنی به شکرخنده که گویم***ای خسرو خوبان که تو شیرین زمانی 

تعبیر: بزرگان درست گفته ان که دل به دل راه دارد و شما مطمئن باشید که او هم به شما فکر می کند. گره از ابروانتان باز کنید که کارها بر وفق مرادتان پیش می رود. ذات خوبی دارید و ایمانتان قوی است پس فرشتگاه به شما کمک می کنند. شب را به خواب نگذران که وقط خوبی برای عبادت است همراهانتان بیشتر کارها را دشوار می کنند حلقه ی اقبال به سوی شما می آید.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین شهریور:

امروز شما نمی توانید به حرفهای منطقی گوش بدهید و حتی اگر بتوانید، احتمالاً باز هم این کار را نخواهید کرد. شما گزینه های بسیار ساده ای برای انتخاب کردن دارید؛ یا به تفریح و شادی کردن مشغول شوید و یا سخت کار کنید تا در روزهای دیگر بتوانید تفریح کنید. زمانی که شما تصمیم می گیرید به پیک نیک بروید و بعد هم می خواهید زود برگردید، دیگران زیاد تعجب نمی کنند. ذهن شما هم اکنون در فراغت کامل به سر می برد، پس تا جایی که می توانید از زندگی لذت ببرید

فال حافظ امروز متولدین شهریور :

 دو یار زیرک و از باده کهن دومنی***فراغتی و کتابی و گوشه چمنی

من این مقام به دنیا و آخرت ندهم***اگر چه در پی ام افتند هر دم انجمنی 

تعبیر: شما همچون زمین تشنه ای هستید که با قطره قطره ی باران سراب می شود و همچون پرنده ایی که آرزوی پرواز دارد. این امیدواری است که نجات بخش شماست. سرگشتگی تان از فرمانبرداری از نادانان است. پس زیرک باشید معامله ای انجام خواهید داد که بسیار سودمند و ناجی شما از بند گرفتاری است

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین مهر:

امروز ایده ها و افکارتان را با دیگران به اشتراک بگذارید، اما هرچه دارید را رو نکنید. در مورد کار و تجارت امروز کمی وسواسی هستید و با هرکسی نمی توانید کنار بیایید، مسئله فقط پول نیست، این که چقدر از طرف مقابل خوشتان بیاید هم برایتان مهم خواهد بود، اما اشکالی ندارد، ضرری ندارد اگر گاهی اوقات کمی برای کارتان کلاس بگذارید. کمی شیطنتتان گل کرده است و بدتان نمی آید نگاهی به اطراف بیندازید، اما مواظب باشید عشقتان را ناراحت نکنید، ارزش او برای شما بیشتر از این حرف ها است. ولی خوب مجردها در این زمینه می توانند راحت باشند، ولی خوب عجله هم نکنید، آیا شخصی که امروز به نظرتان با ارزش است فردا نیز همانطور خواهد بود؟

فال حافظ امروز متولدین مهر :

ما را ز خیال تو چه پروای شراب است***خم گو سر خود گیر که خمخانه خراب است

گر خمر بهشت است بریزید که بی دوست***هر شربت عذبم که دهی عین عذاب است  

تعبیر: افسوس ایام گذشته سودی ندارد. به آینده فکر کن. معامله ای می کنی که بسیار سودمند است. ولی طمع نکن. صداقت داشته باش و حقیقت را بگو. کار امروز را به فردا نینداز. از یار خود رنجیده خاطر نباش. دروغ و بدی ها را فراموش کن تا خورشید عشق به رویت لبخند بزند

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین آبان:

امروز پیش از اینکه کاری را از نو آغاز کنید به همه جوانب آن درست فکر کنید. خوش بین باشید و مطمئن باشید همه کارهای امروز شما نتیجه بسیار خوبی خواهند داشت. لبخند بزنید و بدانید عصبانتیت شما را از برنامه هایتان دور خواهد کرد. احساسات منفی را از خود دور کنید و هرکسی به شما بدی کرده یا موجب ناراحتیتان شده است را ببخشید و فراموش کنید. به این ترتیب، بار زیادی از روی ذهنتان برداشته می شود و با خلاقیت بیشتر کار و مهربانی بیشتر، رفتار خواهید کرد.

فال حافظ امروز متولدین آبان :

ساقی به نور باده برافروز جام ما***مطرب بگو که کار جهان شد به کام ما

ما در پیاله عکس رخ یار دیده ایم***ای بی خبر ز لذت شرب مدام ما 

تعبیر: راهی را که می روید درست است از تدبیر و اندیشه ی خودتان استفاده کنید. به زیارت کعبه مشرف می شوید. به زودی در جمعی حاضر می شوید که تقدیر و اینده ی شما در آنجا رقم زده می شود و به نشانه هایی دست پیدا می کنید که بسیار خوب است. پرهیزگار باشید تا از تیر بلا در امان بمانید.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین آذر:

امروز کائنات هدیه بزرگی برای شما در نظر گرفته است. با مهربانی و منطقی که امروز دارید می توانید نظر اطرافیان به خود جلب کنید. حتی حکم تکیه گاه را برای آنها داشته باشید. دوستانی که به حضور شما نیاز دارند را بی نصیب نگذارید و این حس را به آنها بدهید که تنها نیستند و می توانند روی کمک های شما حساب کنند.

فال حافظ امروز متولدین آذر :

اگر آن ترک شیرازی به دست آرد دل ما را***به خال هندویش بخشم سمرقند و بخارا را

بده ساقی می باقی که در جنت نخواهی یافت***کنار آب رکن آباد و گلگشت مصلا را

تعبیر: رشته ی کار از دستتان رها شده، برای رسیدن به هدف خواب و رویا را کنار بگذار و تقوی پیشه کن. عجله و شتاب نداشته باش، صبور باش، روزگار وصل نزدیک است. دوست را از دشمن تشخیص بده، گذشته ها را فراموش کن و به روشنایی ها بیندیش.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین دی:

شما وقتی هنگام رسیدگی کردن به مسئل مالی تان با ناسازگاری روبرو می شوید، دوست دارید که راحت و بی خیال باشید، البته اتفاق خطرناکی هم نخواهد افتاد. این موضوع فقط در مورد مسائل مالی صدق نمی کند، بلکه در مورد شخصی هم که شما بر او نظارت دارد اتفاق می افتد. تا زمانی که احساس امنیت را در خودتان به وجود نیاورده اید حرکت کردن برای شما مشکل است. اما ثبات و پایداری زمانی به وجود می آید که در روش و رفتارتان انعطاف پذیر و سازش پذیر باشید.

فال حافظ امروز متولدین دی :

 شکفته شد گل حمرا و گشت بلبل مست***صلای سرخوشی ای صوفیان باده پرست

اساس توبه که در محکمی چو سنگ نمود***ببین که جام زجاجی چه طرفه اش بشکست

تعبیر: دیگر از خدا چه می خواهید. به دنبال چه چیزی می گردید همه چیز در کنار شماست، چشمانتان را باز کنید گلستانی از معرفت و دلجویی در کنارتان هست. امروز که خریداری دارید می توانید گنج عشق طلب کنید وگرنه فردا دیر است. خوش اخلاقی تان باعث جذب دیگران است و این نوای دلتان هست که حافظ را به غزل گویی تشویق می کند.

 

فال روز متولدین بهمن:

با شخصی آشنا خواهید شد که ایده هایش راجع به زندگی خیلی به شما شبیه هستند و می توانید دوست های خیلی خوبی برای هم باشید، پس این رابطه را حفظ کرده و ادامه دهید. بین عقل و احساستان دوگانگی به وجود آمده است و نمی دانید باید به حرف کدام یک گوش بدهید. با وجود این جدال درونی به زودی خواهید توانست این دو را با هم ترکیب کرده و بین آنها تعادل ایجاد کنید. حالا دیگر متوجه شده اید از زندگی چه می خواهید. در حال حاضر زندگی شخصیتان برایتان در اولویت نیست و می دانید که باید برای رسیدن به موفقیت در زمینه کاری و ایجاد تغییرات مورد نیاز باید توجهتان را به این مسائل منعکس کنید، هرچند همسرتان زیاد از این کار شما خوشش نخواهد آمد، اما او نیز از نتایجی که خواهید گرفت خوشحال خواهد شد.

فال حافظ امروز متولدین بهمن :

سحرگه ره روی در سرزمینی***همی گفت این معما با قرینی

که ای صوفی شراب آن گه شود صاف***که در شیشه برآرد اربعینی

تعبیر: همه چیز مهیاست ولی کاری انجام نمی دهی. تعلل جایز نیست وگرنه همه چیز و همه کس را از دست می دهی و در بوستان زندگی خاری هم نصیبت نمی شود.، دوراندیشی نمی کنی فرصتها را از دست می دهی برای همین است که درخت ارزوهایت به ثمر نمی نشیند.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین اسفند:

امروز بسیار دوست دارید به آینده خود فکر کنید و برای آن برنامه های ایده آلیستی بچینید. اما همه چیز در هاله ای از ابهام هستند. هیچ دید روشنی به آینده ندارید و حتی نمی دانید دقیقا چه می خواهید. اما خیلی نگران نباشید. با مطالعه و مشورت گرفتن می توانید افکار خود را سامان دهید. این را در نظر داشته باشید که آهسته و پیوسته باید به جلو پیش بروید. قدم های بزرگ ممکن است انتهای خوشایندی نداشته باشند. امروز به جای کار کردن، فقط به فکر و رویاپردازی مشغول باشید و هیچ تصمیمی هم نگیرید. جزئیات رویاها را نیز به روزهای آینده موکول کنید.

فال حافظ امروز متولدین اسفند :

 دوش از مسجد سوی میخانه آمد پیر ما***چیست یاران طریقت بعد از این تدبیر ما

ما مریدان روی سوی قبله چون آریم چون***روی سوی خانه خمار دارد پیر ما 

تعبیر: قدر جوانی را بدانید. منتظر خبری خوش باشید که برای آن دست به دعا برداشته اید. از چیزی نترسید، ایمانتان شما را از هر طوفانی نجات می بخشد. به بازوی خودتان متکی باشید. خودتان را از بند مادی رها کنید و به قران توسل جوئید.

 

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار