10. شهريور 1395 - 14:45   |   کد مطلب: 12116
مدير كميته امداد امام خمينی(ره) شهرستان پيشوا گفت: به 175نفر از مددجویان این نهاد، بيش از 2ميليارد و 200 ميليون ريال وام كارگشايی پرداخت شده است.
به گزارش شبنم همدان به نقل از باشگاه خبرنگاران : مجتبی عبداللهی مدير كميته امداد امام خمينی(ره) شهرستان پيشوا اظهار داشت: بیش از يك هزار خانوار مورد حمايت كميته امداد شهرستان پيشوا قرار دارند كه امسال  19 خانوار مددجو از پوشش حمايتی این نهاد به دليل خودكفايي خارج شده اند و در مقابل 110 خانوار مورد پذيرش قرار گرفتند. 
 
 مدير كميته امداد شهرستان پيشوا در ادامه با اشاره  به پرداخت وام هاي قرض الحسنه  تصریح کرد: همچنین  برای 175نفر بيش از 2ميليارد و 200 ميليون ريال وام كارگشايي پرداخت شده است، همچنين 16  وام اشتغال و خودكفايي با اعتباری بيش از يك ميليارد و 400 ميليون ريال به مددجويان اين نهاد پرداخت شده است.
 
وي به خدمات ارائه شده در حوزه مسكن اشاره كرد و گفت : براي ساخت و خريد 4واحد مسكن مددجويي و تعمير و مرمت 35 واحد مسكوني مددجويي بيش از يك ميليارد و 300 ميليون ريال خدمات ارائه شده است.
 
عبداللهي در پایان به پرداخت بيش از 4ميليارد ريال صدقه توسط مردم  شهرستان پيشوا  اشاره کرد و  گفت:  اين مبلغ از طريق 10 هزار صندوق صدقات بزرگ، متوسط و كوچك خانگي جمع آوري شده است.
 
انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار