11. شهريور 1395 - 8:32   |   کد مطلب: 12131
فال روزانه به همراه فال حافظ با تعبیر فال حافظ

به گزارش شبنم همدان به نقل از آکاایران :

 

 

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین فروردین:

شما معمولا آدمی نیستید که خودتان را با دیگران مقایسه کنید و از موفقیت های آنها به عنوان معیار سنجش خودتان استفاده کنید، اما به نظر می رسد امروز دارید این کار را می کنید. اصلا خودتان را با دیگران مقایسه نکنید، شما خودتان خیلی خوب می دانید که گول ظاهر هیچ چیز را نباید خورد، پس خودتان را بیهوده ناراحت نکنید. حقایقی برایتان آشکار خواهد شد و خواهید دید حدس هایی که می زده اید درست بوده اند. سعی کنید به حرف های همسرتان گوش کنید و به نیازهای او توجه کنید. ممکن است طی سه هفته آینده درگیری هایی بر سر اموال مشترکتان و اینکه چه چیزی مال چه کسی است داشته باشید.

فال حافظ امروز متولدین فروردین :

ای پادشه خوبان داد از غم تنهایی***دل بی تو به جان آمد وقت است که بازآیی

دایم گل این بستان شاداب نمی ماند***دریاب ضعیفان را در وقت توانایی 

تعبیر: با کسانی دوستی و رفاقت کنید که حق دوستی را بجا آورند، پارسا باشند و زخم دلتان را مرهمی گذارند نه اینکه عهد بشکنندو حق آشنایی را فراموش کنند. همتی کنید تا دلتان باز هم مثل موم نرم شود. از همنشینی با یار بد پرهیز کنید تا سعادتمند شوید. شکایت نکنید همه ی این مسائل کار خدا بوده تا به خودتان بیائید.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین اردیبهشت:

امروز یک چرخش فکری کامل نسبت به دوستی ها، کار و زندگی شخصی خود خواهید داشت. از یک دوست بسیار نزدیک و مهربان، ایده های بسیار خوبی خواهید گرفت که برای آینده کاری شما عالی است. اگر پیشنهاد کار داشتید، حتما به آن فکر کنید. از اینکه در زندگی خود تغییر ایجاد کنید، نترسید. آینده در انتظار شما است. حرکت کنید. از اینکه فقط حرف بزنید دست بکشید و تنبلی یا ترس را کنار بگذارید. آپ دیت شدن در همه بخش های زندگی کاری است که امروز باید آن را آغاز کنید.

فال حافظ امروز متولدین اردیبهشت :

ای نسیم سحر آرامگه یار کجاست***منزل آن مه عاشق کش عیار کجاست

شب تار است و ره وادی ایمن در پیش***آتش طور کجا موعد دیدار کجاست 

تعبیر: به عهدی که بسته ای وفا کن تا روزگارت مثل عید همیشه خوش و بهاری باشد. غم از دلت بیرون می رود و جای آن را شادی می گیرد. همت داشته باش. طالع تو بسیار روشن است. شکر خدا را بجا بیاور زیرا خزان به زندگی تو راه ندارد. و از این فرصتی که به دست آورده ای نهایت استفاده را ببر.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین خرداد:

خبرهایی به شما می رسد که باعث می شوند پرونده برخی مسائل مربوط به گذشته برای همیشه بسته شود. ممکن است ادامه تلاش برای رسیدن به هدفی که مدتی است برای آن تلاش کرده اید در حال حاضر امکانپذیر نباشد و مجبور باشید برای مدتی برنامه هایتان را به تعویق بیندازید. این موضوع می تواند ناراحت کننده باشد، اما به دقت به آن فکر کنید. چه رویاهای دیگری در سر دارید؟ به این که کدام یک از رویاهایتان برای شما اهمیت بیشتری دارند و این که کدام یک از آنها به نظر قابل دسترسی می آیند خوب فکر کنید. این وضعیت می تواند یک توفیق اجباری برای شما باشد. امروز روز تعطیل و زمان تفریح است، فقط یادتان باشد زیاده روی در هیچ چیزی خوب نیست.

فال حافظ امروز متولدین خرداد :

 سلامی چو بوی خوش آشنایی***بدان مردم دیده روشنایی

درودی چو نور دل پارسایان***بدان شمع خلوتگه پارسایی 

تعبیر: با خیال روی یار زندگی می کنید و امیدتان به جوابی است که او می دهد. دیگر از انتظار خسته شده اید و دلتان محزون شده و از آتش عشق می سوزید. ناامید شده اید و حاضرید برای رسیدن به یار هر کاری انجام دهید. امیدوار باشید رضایتان به رضای خدا باشد زیرا به آنچه که طلب کرده اید می رسید.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین تیر:

اگر امروز دوستان از شما کمک یا مشورت طلب می کنند حتما آن را انجام دهید. این کار نه تنها موجب خوشحالی آنها می شود که به خودتان هم حس خوب می دهد. کمک کردن به دوستان شما را سرشار از انرژی های مثبت می کند. خوش بینی و خوش اخلاقی که امروز دارید باعث می شود در کنار عشقتان نیز احساس راحتی داشته باشید. او را برای خوبی هایش تحسین کنید. با هم در مورد طرح هایی که برای آینده دارید، برنامه ریزی کنید. یا حتی خوب است یک تفریح یک روزه به خارج از شهر ترتیب دهید.

فال حافظ امروز متولدین تیر :

 بلبل ز شاخ سرو به گلبانگ پهلوی***می خواند دوش درس مقامات معنوی

یعنی بیا که آتش موسی نمود گل***تا از درخت نکته توحید بشنوی 

تعبیر:  حالا که همه چیز فراهم است خوش باش و این روزها را غنیمت دان. درب های رحمت به سویت باز شده است ولی مراقب باش کبر و غرور باعث نشود که غافل شوی زیرا خوشی نیز ماندگار نیست. از این روزها برای فرداهای بهتر استفاده کن.

فال روزانه,فال,فال تصویری

 فال روز متولدین مرداد:

امروز روزی بسار خوب برای آشتی کردن است. طی چند روز و یا چند هفته اخیر ممکن است احساس کرده باشید یک و یا حتی چند نفر از بستگان و نزدیکان از شما سوء استفاده کرده و یا با شما بدرفتاری کرده اند. شما حالا برای شروعی تازه آماده اید، چرا که این مسئله را با خودتان حل کرده و از آن درس گرفته اید. سعی کنید وقتتان را بیشتر با کسانی که دوست دارید بگذرانید. امروز ممکن است دلتان هوس کمی ماجراجویی عاشقانه کرده باشد، اما قبل از انجام هرکاری خوب فکر کنید و ببینید آیا فردا از انجام کاری که کرده اید پشیمان نخواهید بود و آیا این ماجراجویی به شما و عشقتان آسیبی نخواهد زد؟

فال حافظ امروز متولدین مرداد :

ای دل آن دم که خراب از می گلگون باشی***بی زر و گنج به صد حشمت قارون باشی

در مقامی که صدارت به فقیران بخشند***چشم دارم که به جاه از همه افزون باشی

تعبیر: شما تلاش خودتان را کرده اید پس ناراحت نباشید و از بخت خودتان گله نکنید. از نظر شما همه چیز به آخر رسیده و زندگی تان تیره و تار گردیده است. او به عهد خود وفا نکرده و شما خوبی خودتان را ثابت کرده اید ولی باز هم امیدوارید و این رمز موفقیت شماست.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین شهریور:

شما با فرضیه تن در دادن به رویاها بیگانه نیستید، اما شما ترجیح می دادید که در تنهایی و خلوت به کار کردن بپردازید نه در نقطه ای که دیگران بتوانند به راحتی شما را تماشا کنند. امروز در حالی که پنهان کردن عملکردتان از آنهایی که در مورد شما قضاوت می کنند سخت شده است، فعالیتهای شما نسبت به قبل اجتماعی تر شده است. به جای اینکه تلاش کنید تا دنیای شخصی تان را از ارتباطات حرفه ای مجزا سازید و با این کار وقتتان را هدر دهید، خودتان را باور داشته باشید.

فال حافظ امروز متولدین شهریور :

 به چشم کرده ام ابروی ماه سیمایی***خیال سبزخطی نقش بسته ام جایی

امید هست که منشور عشقبازی من***از آن کمانچه ابرو رسد به طغرایی 

تعبیر: بسیار دلتنگ هستید و به دنبال کسی می گردید که درد دلتان را به او بگوئید ولی کسی را پیدا نمی کنید از غصه مثل شمع اب می شوید بدون اینکه پروانه ای پیش رویتان باشد. شاید یار از شما دور باشد ولی خدا با شماست و ندایی در دلتان می گوید که فردایتان حتما" از امروزتان می باشد

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین مهر:

امروز حسابی جذاب شده اید و در هر جمعی حاضر شوید، نگاه ها به سمت شما جذب خواهد شد. دلیل آن نیز انرژی های مثبت و خوبی است که در وجودتان هست و آرامش درونی، زیبایی ظاهری برایتان به ارمغان آورده است. از فرصت امروز برای به دست آوردن دل کسی که دوستش دارید، استفاده کنید. اینکه خواسته های خود را به زبان بیاورید خجالت ندارد. تا وقتی چیزی را که می خواهید، نگویید کسی متوجه آن نخواهد شد. پس شهامت داشته باشید. امروز اصلا در خانه نمانید.

فال حافظ امروز متولدین مهر :

 گفتم ای سلطان خوبان رحم کن بر این غریب***گفت در دنبال دل ره گم کند مسکین غریب

گفتمش مگذر زمانی گفت معذورم بدار***خانه پروردی چه تاب آرد غم چندین غریب 

تعبیر: در کارت عجله نداشته باش و اصرار نکن. اگر می خواهی به مقصود برسی باید مشکلات زیادی را پشت سر بگذاری. این در بسته وقتی باز می شود که حقوق دیگران را رعایت کنی. غم خوردن سودی ندارد. با گذشت زمان به مراد خود خواهی رسید.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین آبان:

آیا بیشتر مواقع انسان خودرای و خودخواهی به نظر می رسید و تصور می کنید هر چه شما بگویید همان درست است! امروز این فرصت را دارید تا حس های مخفی خود را نمایان کنید. حقایق اصلی زندگی در پس مواردی هستند که شما حتی خودتان هم از آنها خبر ندارید. سعی کنید روی زمان حال تاکید داشته باشید. این را نیز به یاد داشته باشید زبان بدن بسیار گویا است و باید حواستان به حرکات دست و چهره خود باشد. با عشقتان صادق باشید تا بسیاری از مشکلاتتان برطرف شوند.

فال حافظ امروز متولدین آبان :

روزه یک سو شد و عید آمد و دل ها برخاست***می ز خمخانه به جوش آمد و می باید خواست

نوبه زهدفروشان گران جان بگذشت***وقت رندی و طرب کردن رندان پیداست 

تعبیر: گم کرده ی خود را پیدا می کنی. وعده ی دیدار نزدیک است. هوشیار باش. خبر خوبی به تو خواهند داد. با مشکلات بجنگ و از بخت خود گله نداشته باش بعد از هر تاریکی روشنایی هست . سعی کن عقلت بر قلبت غلبه داشته باشد. با این حال فکر نکن همه ی خوبی ها در تو جمع شده و عاری از هرگونه بدی هستی

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین آذر:

نگهداشتن افکارتان پیش خود از درمیان گذاشتن آنها با دیگران مطمئن تر است، اما این کناره گیری که شما می توانید خودتان را از آن خارج کنید، شاید لازم نباشد. اینکه شما چگونه فکر می کنید مشکل واقعیتان نیست، بلکه مشکل در چگونگی ارتباط برقرار کردنتان می باشد. سعی نکنید شخص دیگری را وادار سازید که در قبال آرزوهای شما و حل کردن مسائل پیچیده تان احساس مسئولیت کند. دیگران نمی توانند مشکل شما را حل کنند، اما آنها می توانند به حرفهای شما گوش داده و در مراحل مختلف کاریتان پشتیبان شما باشند.

فال حافظ امروز متولدین آذر :

 شکفته شد گل حمرا و گشت بلبل مست***صلای سرخوشی ای صوفیان باده پرست

اساس توبه که در محکمی چو سنگ نمود***ببین که جام زجاجی چه طرفه اش بشکست

تعبیر: دیگر از خدا چه می خواهید. به دنبال چه چیزی می گردید همه چیز در کنار شماست، چشمانتان را باز کنید گلستانی از معرفت و دلجویی در کنارتان هست. امروز که خریداری دارید می توانید گنج عشق طلب کنید وگرنه فردا دیر است. خوش اخلاقی تان باعث جذب دیگران است و این نوای دلتان هست که حافظ را به غزل گویی تشویق می کند.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین دی:

تغییر حالت های شما باعث شده است که از تمرکز کردن بر روی ظریف ترین جزئیات به سمت مفاهیمی کلی حرکت کنید که به نظر می رسد با فعالیت واقعی زندگی شما نامتجانس است. خوشبختانه زمانی که شما بین فرضیه و اجرا کردن، یا بین عمومیت و خاص بودن تردید دارید، چیزهایی زیادی در مورد خود و جهان اطرافتان خواهید آموخت.

فال حافظ امروز متولدین دی :

سلام الله ما کر اللیالی***و جاوبت المثانی و المثالی

علی وادی الاراک و من علیها***و دار باللوی فوق الرمال

تعبیر: خودتان را با خیال و رویا گول نزنید و به واقعیات فکر کنید. ناامیدی را کنار بگذارید، خداوند توبه و بازگشت تان را می پذیرد و شما را از سر در گمی نجات می دهد. چهار چیز باعث نجاتتان می شود: خداوند، نماز، ایمان، قرآن. با این چهار چیز روزگارتان تغییر می کند و به شکوه و شوکت می رسید.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین بهمن:

امروز دیگران از شما انتظارات زیادی دارند، چرا که ماه و پلوتو احساسات شما را تحریک می کنند. شما تا حالا انگار در تورهای جادویی مرموز سیر می کردید، ولی حالا وقت این است که درمورد کارهایی که پیش رو دارید تصمیم جدی بگیرید. ولی شما نمی توانید سرعت روند کاری خود را تندتر کنید، پس ناامیدی را کنار گذاشته و سعی کنید با دیگران ارتباط برقرار کنید.

فال حافظ امروز متولدین بهمن :

 ای دل به کوی عشق گذاری نمی کنی***اسباب جمع داری و کاری نمی کنی

چوگان حکم در کف و گویی نمی زنی***باز ظفر به دست و شکاری نمی کنی

تعبیر: اگر می خواهید غم به سراغتان نیاید و از غم ها رهایی یابید به این فکر باشید که عاقبت باید به دیار باقی بروید بنابراین بهتر است که توشه ی راهتان از ثواب باشد. بدون زحمت نمی توان به مقام رسید باید تلاش کنید مطمئن باشد کارهای شما بدون اجر نمی ماند و جواب خودتان را دریافت می کنید.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین اسفند:

شما بیشتر تمایل دارید که تابع شخص دیگری باشید و هیچ مسئولیتی را در زندگی بر دوش نداشته باشید. اما امروز دیگر زمان آن فرا رسیده است که شما نیز وارد صحنه اجتماعی شوید و برای پیشرفت تان، به تنهایی و بدون اتکا بودن به شخصی گام بردارید، حتی اگر کارها را اشتباه انجام دهید. مهم ترین مسئله این موضوع است که یاد بگیرید مشکلات تان را خودتان به تنهایی حل کنید.

فال حافظ امروز متولدین اسفند :

 الا یا ایها الساقی ادر کاسا و ناولها***که عشق آسان نمود اول ولی افتاد مشکل ها

به بوی نافه ای کاخر صبا زان طره بگشاید***ز تاب جعد مشکینش چه خون افتاد در دل ها 

تعبیر: کاری نکن که بعدها از کرده ی خویش هم خودت و هم دیگران ناراحت باشند. با همه کس نرد عشق مباز. کاری کن که دائم مثل گل همیشه بهار با طراوت بای و سرت همه جا بالا باشد. خداوند در همه حال و همه جا به فریادت رسیده و نجاتت داده است و باز هم با توست.

 

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار