17. شهريور 1395 - 15:49   |   کد مطلب: 12255
تمام اقلام موجود در کیف مهربانی ایرانی بوده و هزینه‌ای که خیرین و خیریه‌ها می‌توانند در این رابطه داشته باشند، 50 هزار تومان است.

به گزارش شبنم همدان به نقل از فارس : علی مظاهری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس گفت: به دنبال تجمیع ظرفیت‌های خیریه در سراسر کشور بوده‌ایم به طوری که برخی از شهرها حتی یک خیریه هم ندارند اما در شهر دیگر تجمع خیریه وجود دارد و برای اینکه موازی‌کاری کمتر شود در آستانه ماه مهر برای کمک به دانش‌آموزان بی‌بضاعت وارد عمل شده‌ایم.

وی ادامه داد: به همین دلیل لوازم‌التحریر مورد نیاز برای ایتام،‌ نیازمندان و فقیران را در قالب یک کیف تدارک دیده‌ایم که در این کیف حدود 15 قلم کالای اصلی به همراه لوازم بهداشتی مانند مسواک، خمیردندان و لیوان در نظر گرفته شده است.

مظاهری گفت: تمام اقلام موجود در کیف مهربانی ایرانی بوده و هزینه‌ای که  خیرین و خیریه‌ها می‌توانند در این رابطه داشته باشند، 50 هزار تومان است.

مشاور بنیاد خیریه آلاء افزود: برای حمایت از تولید ملی تمام کالاهای مورد نیاز دانش‌آموزان را ایرانی تهیه کرده‌ایم و برای یکسال دانش‌آموزان کفایت می‌کند.

وی گفت: 10 هزار بسته هم اکنون آماده شده است و رایزنی‌های خود بین خیرین و خیریه‌ها را انجام داده‌ایم. هم اکنون 28 خیریه برای کمک به این پویش اعلام آمادگی کردند و 6 هزار خانه قرآنی به طور مثال در جنوب کرمان و سیستان و بلوچستان فعال شده‌اند.

مظاهری افزود: همچنین با دانشگاه فرهنگیان که 23 هزار دانشجوی جدیدالورود دارد بیانیه مشترکی خواهیم داشت تا از این طریق به دانش‌آموزان کمک شود.

انتهای پیام/

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار