18. شهريور 1395 - 9:06   |   کد مطلب: 12270
سایت خبری تحلیلی شبنم همدان به عنوان نخستین پایگاه تخصصی بانوان سعی دارد با پایبندی به قوانین و اصول نظام مقدس جمهوری اسلامی و اخلاق رسانه ای اخبار و مطالب مربوط به بانوان را برای استفاده بانوان همدانی ارائه دهد.
شبنم ها + اخلاق خبرنگاری

سایت خبری تحلیلی شبنم همدان به عنوان نخستین پایگاه تخصصی بانوان سعی دارد با پایبندی به قوانین و اصول نظام مقدس جمهوری اسلامی و اخلاق رسانه ای اخبار و مطالب مربوط به بانوان را برای استفاده بانوان همدانی ارائه دهد. در این پایگاه ضمن انتشار مطالبی در حوزه بانوان به نقد و تحلیل مطالب سیاسی ، فرهنگی و اجتماعی روز می پردازیم

پایگاه خبری تحلیلی شبنم همدان  به عنوان اولین و تنها سایت خبری ویژه بانوان در  شهرستان همدان با اخذ مجوز و پروانه فعالیت از معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فعالیت خود را آغاز کرده است.

شبنم همدان با فراهم آوردن مطالب مورد نیاز بانوان در کنار اخبار و مسائل سیاسی و اجتماعی سعی در غنا بخشیدن بانوی همدانی در عرصه های اجتماعی فرهنگی و هنری دارد و با بخش های تخصصی هنر در خانه و آشپزی و طب سنتی همه جنبه های مورد نیاز بانوان را پوشش می دهد و ضمن راه اندازی بخش های پرسش و پاسخ طب سنتی و پرسش و پاسخ روانشناسی با کمک پزشک و روانشناس مجرب به رفع مشکلات بانوان  کمک می کند.

بندهای زیر اصول اخلاق کار در حرفه خبرنگاری است که چارچوب کار شبنم همدان بر آنها استوار است.

* انعکاس دیدگاه‌ها و نظرات مختلف در شبنم همدان به منزله رد یا تايید آن‌ها نیست.

* بر طبق اخلاق حرفه ای خبرنگاری سایت شبنم پایبندی بر سه اصل مهم “بیطرفی”، “دقت” و “انصاف” را سرلوحه کار خود قرار داده است و سعی دارد در تحلیل مسائل به دور از هرگونه جانبداری و دخالت اندیشه های فکری و سیاسی وارد حوزه نقد شود.

* ما در سایت شبنم همدان  از درج پیام‌ها و مطالب اهانت‌آمیز نسبت به هر شخص، قوم، مذهب و … خودداری می‌کنیم.

* تیم خبری شبنم همدان از مطالب، خبرها و دیدگاه‌های افراد و گروه‌های مختلف جامعه و همکاری صاحبان اندیشه، اساتید و دانشجویان و فرهیختگان در حوزه تخصصی این سایت استقبال کرده و در صورت تمایل این افراد نسبت به انتشار آنها اقدام خواهیم کرد.

* سایت شبنم همدان با حفظ نگاه ویژه خود به مسایل کلان سیاسی، اجتماعی و فرهنگی و… ضمن پرهیز از درگیری های کم فایده رسانه ای، آماده است تا با درج تحلیل ها و مقالات صاحب نظران و فرهیختگان، محمل مناسبی برای تضارب آرا و اندیشه ها و ارائه آن به عموم مردم فراهم آورد.

*  فعالیت هیئت تحریریه شبنم همدان، بر صداقت و سرعت در ارايه اخبار و انصاف در نگارش و انتشار تحلیل ها و مقالات استوار است

* سایت شبنم همدان رعایت تمام قوانین حقوقی مربوط به مطبوعات ایران را بر خود فرض دانسته و علاوه بر رعایت قانون، تلاش خواهد کرد از محدوده اخلاق حرفه ای ژورنالیستی خارج نشود.

* تیم سردبیری سایت شبنم همدان  پیشاپیش از راهنمایی ها و نقدهای مخاطبان و به خصوص همکاران گرامی در جهت رفع نقایص فنی و محتوایی و ارتقای کیفی این پایگاه خبری، تحلیلی استقبال می کنند.

 *  شبنم همدان صدای بانوان شهر است  ؛ نويسنده و ناقد رسانه خود باشيد.

**برای ارتباط با پایگاه خبری تحلیلی شبنم همدان از راه های زیر می توانید بهره بگیرید.

برای ارسال سوژه های خبری از قبیل عکس، فیلم و .. از طریق رایانامه ی  shabnamhamedan@gmail.com اقدام نمایید.

برای ارتباط تلفنی با شماره 38391555 تماس حاصل نمایید.

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار