21. شهريور 1395 - 14:37   |   کد مطلب: 12325
با حریفان بسیار قدری روبرو شدم که در سال‌های گذشته مقام‌آور آسیا بودند و با ضربه فنی کردن حریفانم توانستم به فینال رقابت های قهرمانی آسیا نوجوانان راه پیدا کنم.

به گزارش شبنم همدان به نقل از ایسنا : نایب قهرمان جودو آسیا گفت سطح رقابت‌های قهرمانی آسیا نوجوانان را بالا ارزیابی کرد و اظهار داشت: سطح رقابت‌های آسیایی بسیار بالا بود و تمام کشور های صاحب نام در آن حضور داشتند. با حریفان بسیار قدری روبرو شدم که در سال‌های گذشته مقام‌آور آسیا بودند و با ضربه فنی کردن حریفانم توانستم به فینال رقابت های قهرمانی آسیا نوجوانان راه پیدا کنم.


مریم بربط بر سکوی نایب قهرمانی آسیا

بربط بازی فینال خود را با حریف ژاپنی برگزار کرد و درباره این رقابت گفت: بسیار برای کسب مدال طلا تلاش کرده بودم، در فینال با حریفی از ژاپن رقابت کردم، ژاپنی که مهد جودو است و بازی را به این حریف واگذار کردم. برای شکست دادن حریفان پرقدرتی مانند ژاپنی‌ها به اردوهای مشترک با سایر کشور ها و مسابقات برون مرزی بسیاری نیاز است.


مریم بربط و حریفانش

او در پایان از کادر فنی تشکر کرد و افزود: از مسئولین و کادر فنی خوب و با تجربه که طی یک ماه گذشته ما را برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا نوجوانان آماده کرده اند تشکر می کنم.

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار