24. شهريور 1395 - 14:26   |   کد مطلب: 12383
رئیس پلیس راه استان همدان گفت: بامداد امروز چهارشنبه براثر برخورد 2 دستگاه خودرو در سه کیلومتری رزن - دمق (از توابع استان همدان) چهار نفر جان باختند.

به گزارش شبنم همدان به نقل از همدان نیوز : سرهنگ رضا عزیزی افزود: پسر 17 ساله فاقد گواهینامه با خودرو پژو روا در مسیر رزن - دمق در حال تردد بود که به علت ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه عامل بروز سانحه می شود.

وی افزود: در این سانحه سه نفر از سرنشینان پژو روا که در قسمت عقب خودرو نشسته بودند در دم جان باختند و راننده 17 ساله به صورت سطحی مجروح شد.

وی بیان کرد: همچنین راننده 50 ساله خودروی پژو آردی در داخل خودرو و بین فرمان و صندلی گیر کرده و به علت اتصالی خودرو و بروز حریق در میان شعله های آتش سوخت.

رئیس پلیس راه همدان با ذکر اینکه این سانحه 10 دقیقه بامداد امروز رخ داد اظهارکرد: علت بروز این سانحه ناتوانی راننده فاقد گواهینامه در کنترل وسیله نقلیه و انحراف به چپ بوده است.

تصادف خونین در کاروان عروسی

سرهنگ عزیزی در ادامه اضافه کرد: خودروی سواری که کاروان عروسی را همراهی می کرد به علت ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه ، عروسی را به عزا تبدیل کرد.

به گزارش ایرنا وی گفت: راننده خودروی سواری با تیربرق حاشیه جاده در منطقه گل تپه کبودراهنگ از توابع استان همدان برخورد کرده و منجر به مرگ سرنشین 13 ساله این وسیله نقلیه می شود.

رئیس پلیس راه استان همدان افزود: راننده 2 سانحه فوتی 24 ساعت گذشته در این استان فاقد گواهینامه بوده و به علت ناتوانی و نداشتن مهارت در کنترل وسیله نقلیه چند خانواده را داغدار کردند.

وی تاکید کرد: خانواده ها از قرار دادن وسیله نقلیه در اختیار فرزندان فاقد گواهینامه به صورت جدی پرهیز کنند در غیر اینصورت عواقب این اشتباه، آنها را گرفتار پرداخت خسارت و دیه می کند.

فوت ناشی از سوانح جاده ای در چهار ماه سال جاری در این استان 20 درصد کاهش داشته است.

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار