18. مهر 1395 - 9:25   |   کد مطلب: 12867
فال روز یکشنبه 18 مهر 95
فال امروز خود را ببینید
فال روزانه همراه با تعبیر و فال حافظ

به گزارش شبنم همدان به نقل از آکاایران:

 

 

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین فروردین:

امروز شما تعادل کامل بین ایده الهام بخشیدن به دیگران و توجه کردن به جزئیاتی که لازم است تا این کار درست انجام شود، را شناخته اید. اگرچه شما توانایی استفاده از استعدادهایتان برای انجام وظیفه را دارا هستید، ولی آرزوهایتان می تواند زندگی روزانه تان را با احتمال غیر واقعی بودن آنها به هم بریزد. از تصوراتی که در ذهنتان دارید در جهت پیش رفتن به سمت واقعیات زندگیتان استفاده کنید.امروز ممکن است از حرف های دیگران برداشت غلط داشته باشید، زیرا به نظر می رسد که دچار توهمات شده اید. درحال حاضر نمی توانید حواس تان را به عقل و منطق بدهید، زیرا تخیلات تان مدام مانع می شوند. برخلاف چیزی که دیگران می گویند، سخت کار کردن همیشه هم جواب نمی دهد. اشکالی ندارد اگر امروز را در همین خیالات رنگارنگی که دارید سپری کنید، اما سعی کنید آن ها را به شکلی خلاقانه به کار ببندید.

 فال حافظ امروز متولدین فروردین : 

 زلف آشفته و خوی کرده و خندان لب و مست***پیرهن چاک و غزل خوان و صراحی در دست

نرگسش عربده جوی و لبش افسوس کنان***نیم شب دوش به بالین من آمد بنشست 

تعبیر: صلاح در این است که فعلا" به عهدی که بسته ای عمل کنی. درست است که پشیمان شده ای اما خود را به دست سرنوشت سپرده ای. رحمت خداوند شامل حالت می شود و اقبال بلند و ثروت زیادی به تو می بخشد. اما مواظب باش با وزیدن باد غفلت زود همه چیز را از دست ندهی.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین اردیبهشت:

شمادر این روزها کمی نگران هستید و نگرانی هایتان بیش از روزهای قبل می باشد زیرا اتفاقات جدیدی در زندگی شما رخ داده است به همین دلیل در قلب تان تشویش های زیادی را احساس می کنید. قدم هایتان را کمی ﺁهسته تر بر می دارید، زیرا احساس می کنید باید جوانب احتیاط را بیشتر در نظر بگیرید، شما کاملا درست فکر می کنید، زیرا با این افکارتان و انجام این کارها شانس بیشتری را برای خود ذخیره می کنید.

فال حافظ امروز متولدین اردیبهشت :

 هزار جهد بکردم که یار من باشی***مرادبخش دل بی قرار من باشی

چراغ دیده شب زنده دار من گردی***انیس خاطر امیدوار من باشی 

تعبیر: برای کاری که نیت کرده اید اگر تلاش کنید خیلی زود به مرادتان می رسی. شانس به شما رو کرده، حیف است اگر آن را از خود دور کنید. روزگارتان آنقدر خوب می شود که تمام غم ها و غصه های گذشته را فراموش می کنید. برای رسیدن به مرادتان کمی سختی می کشید ولی اگر عاقل باشید به راحتی به نیات خودتان می رسید

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین خرداد:

امروز شما می توانید برقی را در چشمان اطرافیانتان تشخیص بدهید، این برق شما را قادر می سازد که متوجه تواناییهای آنها شده و آنها را برای رسیدن به آرزوهایشان تشویق کنید. حس ششم شما بسیار قوی است، بنابراین شما می توانید حتی قبل از اینکه کسی با شما صحبت کند بفهمید که به چه چیزی فکر می کند. مادامی که شما به نیازهای خودتان توجه می کنید توصیه می شود که دوستی وفادار و همراه نیز باقی بمانید.

فال حافظ امروز متولدین خرداد :

 تو مگر بر لب آبی به هوس بنشینی***ور نه هر فتنه که بینی همه از خود بینی

به خدایی که تویی بنده بگزیده او***که بر این چاکر دیرینه کسی نگزینی 

تعبیر: معمایی برایتان پیش آمده که لاینحل است برای حل آن به افراد ناباب مراجعه نکنید چراغ امیدتان روشن می شود و شما به جواب معمای خودتان می رسید. فعلاگ با غم هایتان سازش کنید با مشورت به آنچه که می خواهید می رسید. کمی تحمل کنید جواب این معما آنقدر با ارزش هست که به خاطر آن زحمت بکشید.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین تیر:

برنامه های شما مثل فکرتان پرمشغله هستند، اما خصوصیات شما به گونه ای است که از مدیریت زمانی نادرست بیشتر از کنسل شدن قرار ملاقاتها ناراحت می شوید. شما اکنون فراموشکار شده اید؛ البته فقط دست و بالتان تنگ تر شده است. اگرچه شما می توانید پتانسیل های فراوانی که در اطرافتان است را ببینید، اما نمی توانید از آنها بهره بگیرید. به وظایفی که ضروری به نظر نمی رسند نپردازید؛ امروز کمی وقت آزاد داشتن یک موضوع خیلی طبیعی به نظر می رسد.

فال حافظ امروز متولدین تیر :

 ساقی به نور باده برافروز جام ما***مطرب بگو که کار جهان شد به کام ما

ما در پیاله عکس رخ یار دیده ایم***ای بی خبر ز لذت شرب مدام ما 

تعبیر:  راهی را که می روید درست است از تدبیر و اندیشه ی خودتان استفاده کنید. به زیارت کعبه مشرف می شوید. به زودی در جمعی حاضر می شوید که تقدیر و اینده ی شما در آنجا رقم زده می شود و به نشانه هایی دست پیدا می کنید که بسیار خوب است. پرهیزگار باشید تا از تیر بلا در امان بمانید

فال روزانه,فال,فال تصویری

 فال روز متولدین مرداد:

در حالیکه ماه به جهان آبی برج حوت بازگشته است و مطمئناً راحت ترین مکان برای ماهی های شماست شما می توانید نفسی عمیق از روی راحتی بکشید. بالاخره فشارهای ذهنی پایان یافته و شما احساس می کنید که در خانه خود هستید. به هر حال مواظب باشید، برای اینکه دورنمای احساسات شاید بهتر از آن چیزی که واقعاً هست به نظر برسد. شما اکنون به واسطه تغییرشکل آرزوهای خودتان به دیگران نگاه می کنید، بنابراین اگر شما در مورد احساس خود یقین ندارید، از آنها بپرسید که قبل از اینکه به گمان نادرستی دست پیدا کنند چه احساسی داشته اند.به نظر می رسد که برنامه ی مشخصی در پیش ندارید، اما جای اضطراب و نگرانی نیست. حواس تان باشد که اگر ترس به خود راه دهید همه چیز بدتر خواهد شد. بدانید که اکنون نمی توانید همه ی موضوعات پیرامون تان را کنترل کنید؛ هرچه بیشتر سعی می کنید کارها را مطابق میل تان پیش ببرید، بیشتر با مقاومت روبرو می شوید. اگر سعی کنید این وضعیت آشفته را سر و سامان دهید فقط به میزان پریشانی دامن زده اید، پس بهتر است مدتی خودتان را به این جریانات بسپارید.

فال حافظ امروز متولدین مرداد :

 سینه مالامال درد است ای دریغا مرهمی***دل ز تنهایی به جان آمد خدا را همدمی

چشم آسایش که دارد از سپهر تیزرو***ساقیا جامی به من ده تا بیاسایم دمی

تعبیر: خبری را که برایش انتظار کشیده اید بزود می رسد که سرشار از سعادت و سلامت و خوشبختی می باشد. انتظار به سر رسید و الان وقت سلام و خیر مقدم است نه گریه کردن. قدوم یار برای شما بسیار پر خیر و برکت است. دلتان شاد می شود. امیدتان که به یار می نشیند دولت به سراغتان می آید.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین شهریور:

امروز حسابی جذاب شده اید و در هر جمعی حاضر شوید، نگاه ها به سمت شما جذب خواهد شد. دلیل آن نیز انرژی های مثبت و خوبی است که در وجودتان هست و آرامش درونی، زیبایی ظاهری برایتان به ارمغان آورده است. از فرصت امروز برای به دست آوردن دل کسی که دوستش دارید، استفاده کنید. اینکه خواسته های خود را به زبان بیاورید خجالت ندارد. تا وقتی چیزی را که می خواهید، نگویید کسی متوجه آن نخواهد شد. پس شهامت داشته باشید. امروز اصلا در خانه نمانید.

فال حافظ امروز متولدین شهریور :

 دوش از مسجد سوی میخانه آمد پیر ما***چیست یاران طریقت بعد از این تدبیر ما

ما مریدان روی سوی قبله چون آریم چون***روی سوی خانه خمار دارد پیر ما 

تعبیر: قدر جوانی را بدانید. منتظر خبری خوش باشید که برای آن دست به دعا برداشته اید. از چیزی نترسید، ایمانتان شما را از هر طوفانی نجات می بخشد. به بازوی خودتان متکی باشید. خودتان را از بند مادی رها کنید و به قران توسل جوئید.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین مهر:

بسیاری از مشکلاتی که اخیرا داشته اید ناشی از جوی است که در محل کار شما به وجود آمده است. کار کردن همراه با کسانی که با شما علایق مشترک داشته اما افکاری منفی دارند بسیار سخت است. آنها احساسات و انرژی شما را گرفته و توانایی انتشار انرژی مثبت را از شما سلب می کنند. این کار مشکل است، اما غیر ممکن نیست، فقط باید در مقابله با آن خلاقیت داشته باشید. در زمینه مشکلات خانوادگی به درک بهتری از موقعیت خواهید رسید که به شما در حل این مسائل کمک خواهد کرد. امروز برای شما روزی طولانی خواهد بود، پس بهتر است قدرت تصمیم گیری خود را بالا برده و از دودلی های همیشگی خود دست بردارید تا بتوانید به کارها سر و سامان دهید.

فال حافظ امروز متولدین مهر :

روزه یک سو شد و عید آمد و دل ها برخاست***می ز خمخانه به جوش آمد و می باید خواست

نوبه زهدفروشان گران جان بگذشت***وقت رندی و طرب کردن رندان پیداست 

تعبیر: گم کرده ی خود را پیدا می کنی. وعده ی دیدار نزدیک است. هوشیار باش. خبر خوبی به تو خواهند داد. با مشکلات بجنگ و از بخت خود گله نداشته باش بعد از هر تاریکی روشنایی هست . سعی کن عقلت بر قلبت غلبه داشته باشد. با این حال فکر نکن همه ی خوبی ها در تو جمع شده و عاری از هرگونه بدی هستی

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین آبان:

امروز احساس می کنید همه وزن دنیا روی شانه های شما است. همین باعث می شود تا آهسته تر گام بردارید. در روحیه شما هم اثر منفی دارد زیرا مسوولیت ها برایتان دشوارتر از همیشه به نظر خواهند رسید و این مساله نگرانتان می کند. همه کاری که امروز باید انجام دهید این است که تمرکز خود روی کارهایتان را حفظ کنید. در مورد زندگی عاشقانه خود باید دقیق تر باشید و بیشتر به آن بها دهید. اگر همه زندگی خود را وقف کار کرده اید، امروز با عشقتان وقتی اختصاص دهید و با هم به تحلیل رابطه تان بپردازید.

فال حافظ امروز متولدین آبان :

ای دل گر از آن چاه زنخدان به درآیی***هر جا که روی زود پشیمان به درآیی

هش دار که گر وسوسه عقل کنی گوش***آدم صفت از روضه رضوان به درآیی

تعبیر: ای که از خوبی زبانزد هستی حال وقت انجام کار ثواب است آن را پس نزن. همیشه از این فرصت ها به دست نمی آید. به زیردستان خود بیشتر توجه کن. حریفانت دارند از تو پیشی می گیرند پس تو هم باید مثل باد راه را صی کن تا درد تو درمان شود، به کام دل می رسی ئ تسلیم قسمت باش چون لطف خدا شاملت می شود. به وصال می رسی. شاد باش

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین آذر:

امروز پیش از اینکه کاری را از نو آغاز کنید به همه جوانب آن درست فکر کنید. خوش بین باشید و مطمئن باشید همه کارهای امروز شما نتیجه بسیار خوبی خواهند داشت. لبخند بزنید و بدانید عصبانتیت شما را از برنامه هایتان دور خواهد کرد. احساسات منفی را از خود دور کنید و هرکسی به شما بدی کرده یا موجب ناراحتیتان شده است را ببخشید و فراموش کنید. به این ترتیب، بار زیادی از روی ذهنتان برداشته می شود و با خلاقیت بیشتر کار و مهربانی بیشتر، رفتار خواهید کرد.

فال حافظ امروز متولدین آذر :

 می خواه و گل افشان کن از دهر چه می جویی***این گفت سحرگه گل بلبل تو چه می گویی

مسند به گلستان بر تا شاهد و ساقی را***لب گیری و رخ بوسی می نوشی و گل بویی

تعبیر: دچار وسوسه شده ای بر سر دو راهی مانده ای کاری کن که سر از بهشت در بیاوری نه جهنم. درست است که تشنه هستی ولی نداری و تشنگی بهتر از گناه کردن است. خدا پاداش صبر واجر ثواب تو را می دهد و سربلند از راهی که انتخاب کرده ای در می آیی زیرا فکر درست و راه راست را طی کردی تا خانه ی محزون تو شاد شود.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین دی:

دیگران احساسات شما و خودشان را به آن اندازه که شما جدی می گیرید، جدی نمی گیرند. اگر که شما بخواهید به آنها بگویید که روششان اشتباه است بیشتر از شما فاصله می گیرند. سعی نکنید که با مجبور کردن دیگران به همفکری با شما آنها را زیر نظر بگیرید. قبول کردن تفاوتهای انسانها جهان متفاوتی برای شما به وجود می آورد.

فال حافظ امروز متولدین دی :

 اگر آن ترک شیرازی به دست آرد دل ما را***به خال هندویش بخشم سمرقند و بخارا را

بده ساقی می باقی که در جنت نخواهی یافت***کنار آب رکن آباد و گلگشت مصلا را

تعبیر: رشته ی کار از دستتان رها شده، برای رسیدن به هدف خواب و رویا را کنار بگذار و تقوی پیشه کن. عجله و شتاب نداشته باش، صبور باش، روزگار وصل نزدیک است. دوست را از دشمن تشخیص بده، گذشته ها را فراموش کن و به روشنایی ها بیندیش.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین بهمن:

امروز روزی بسار خوب برای آشتی کردن است. طی چند روز و یا چند هفته اخیر ممکن است احساس کرده باشید یک و یا حتی چند نفر از بستگان و نزدیکان از شما سوء استفاده کرده و یا با شما بدرفتاری کرده اند. شما حالا برای شروعی تازه آماده اید، چرا که این مسئله را با خودتان حل کرده و از آن درس گرفته اید. سعی کنید وقتتان را بیشتر با کسانی که دوست دارید بگذرانید. امروز ممکن است دلتان هوس کمی ماجراجویی عاشقانه کرده باشد، اما قبل از انجام هرکاری خوب فکر کنید و ببینید آیا فردا از انجام کاری که کرده اید پشیمان نخواهید بود و آیا این ماجراجویی به شما و عشقتان آسیبی نخواهد زد؟

فال حافظ امروز متولدین بهمن :

مطلب طاعت و پیمان و صلاح از من مست***که به پیمانه کشی شهره شدم روز الست

من همان دم که وضو ساختم از چشمه عشق***چارتکبیر زدم یک سره بر هر چه که هست

تعبیر: با خیال او زندگی می کنی. مدعی هستی که عاشق شده ای اما می دانی که برای رسیدن به وصال یار باید صبر داشته باشی. با گوشه نشینی کار به جایی نمی بری. تلاش کن، هر چند که سال ها طول بکشد. ولی عاقبت به مراد خودت می رسی.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین اسفند:

امروز برای اینکه بیان کنید که در قلب تان چه می گذرد ممکن است آسان ترین راهی نباشد که شما انتخاب کرده اید، اما می تواند نتایج ارزشمندی داشته باشد. اتصال ماه با اورانوس غیر معمول در پنجمین خانه از بازی شما، پیشنهاد می کند آن چیزی که شما نیاز دارید چیزی فراتر از چیزهای معمولی است. اما حتی اگر شما کمی پر سر و صدا و سرکش باشید، دوست دارید که اکنون بیشتر جدی باشید. بر خلاف همیشه کمی جلوتر از پای خود را هم ببینید و می بینید که این می تواند انرژی تان را به شما بازگرداند.

فال حافظ امروز متولدین اسفند :

دو یار زیرک و از باده کهن دومنی***فراغتی و کتابی و گوشه چمنی

من این مقام به دنیا و آخرت ندهم***اگر چه در پی ام افتند هر دم انجمنی 

تعبیر: شما همچون زمین تشنه ای هستید که با قطره قطره ی باران سراب می شود و همچون پرنده ایی که آرزوی پرواز دارد. این امیدواری است که نجات بخش شماست. سرگشتگی تان از فرمانبرداری از نادانان است. پس زیرک باشید معامله ای انجام خواهید داد که بسیار سودمند و ناجی شما از بند گرفتاری است.

 

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار