24. مهر 1395 - 1:12   |   کد مطلب: 12973
مرادی در پیش خطبه‌های نماز جمعه؛
قراردادهای بین المللی درمانی برای درد مردم نیست
نماینده اتحادیه انجمن‌های دانشجویان مستقل گفت: نظام اسلامی باید نگهبان منافع ملی و مردمی باشد.
به گزارش شبنم همدان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان : پیام مرادی نماینده اتحادیه انجمن‌های دانشجویان مستقل در پیش خطبه‌های نماز جمعه تهران ضمن اشاره به قیام عاشورا گفت: پیام امام حسین متعلق به دوره یا افراد خاصی نیست، اگر قیام حضرت سیدالشهدا برای کوتاه کردن دست مفسدین از  اداره جامعه اسلامی بود انقلاب اسلامی سال 57 نیز ادامه دهنده آن بود.
 
وی ادامه داد: آنچه نباید فراموش شود این است که ملت ما به عنوان افرادی که برای این نظام خون دادند، حق دارند که عدالت در کشور را ببینند. مردان پاک دست باید به دنیا دل نبندند، کسانی که دستشان آلوده است نمی‌توانند عدالت را در جامعه پیاده کنند. 
 
مرادی اظهار داشت: چطور می‌توان باور کرد افرادی که با رای مردم انتخاب می‌شوند و حقوق‌های نجومی می‌گیرند به فکر مردم باشند. ما معتقدیم اگر مسئولیت‌های بزرگ به افراد حقیر واگذار شود باید برای مردم نگران بود، نظام اسلامی باید نگهبان منافع ملی و مردمی باشد و قراردادهای بین المللی هیچ درمانی برای درد مردم نیست. 
 
نماینده اتحادیه انجمن‌های دانشجویان مستقل تصریح کرد: نظام سلطه چطور می‌تواند برای جامعه ما  نسخه شفابخش بپیچد در حالی که خود به شدت درگیر است مثلا همین نظام سعودی که دم از حقوق بشر می‌زند و از خبیث‌ترین و خون‌خوارترین نظام‌هاست چطور می‌خواهد به فکر جوان‌های ما باشد. سیاست‌مداران ما باید به جای دل بستن به این عوامل در مسیر برنامه‌های خود تجدید نظر کنند و به اندیشه‌های امام خمینی رجوع کنند. 
 
مرادی ادامه داد: انقلاب اسلامی توفیقات و افق‌های روشنی پیش روی خود دارد اگر ما توانستیم در این منطقه که مملو از ناامنی است امنیت را برقرار کنیم، اگر توانستیم سنگین‌ترین عمل‌های پزشکی را انجام دهیم قطعا می‌توانیم به پیشرفت خود ادامه دهیم. 
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: متاسفانه عده‌ای که ملبس به لباس پیامبر هستند قیام عاشورا را اشتباه تفسیر می‌کنند که  این موضوع کاملا غلط است. ما باید با درس گرفتن از قیام عاشورا از نمی‌توانیم‌ها عبور کنیم و با تمامی مشکلات موجود همچون رکود اقتصادی، بیکاری و نفوذ مبارزه کنیم. 
 
 
انتهای پیام /

دیدگاه شما

آخرین اخبار