25. مهر 1395 - 9:03   |   کد مطلب: 12997
فال روز یکشنبه 25 مهر 95
فال امروز خود را ببینید
فال روز همراه با فال حافظ و تعبیر فال

به گزارش شبنم همدان به نقل از آکاایران :

 

 

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین فروردین:

ممکن است که شما در طول روز بدون دلیل خاصی احساس اضطراب و نگرانی داشته باشید. مطمئن باشید که احساسات خود را با منطق و برهان تفسیر کرده اید، اما پیدا کردن دلیل منفی بافی خود اهمیت بیشتری دارد. درست عمل کردن از شاد بودن مهم تر است، اما قدرت و توانایی ای که باعث می شود روزتان تبدیل به روزی پر از انرژی های مثبت بشود به واسطه خود شما حاصل می شود.

 فال حافظ امروز متولدین فروردین : 

در همه دیر مغان نیست چو من شیدایی***خرقه جایی گرو باده و دفتر جایی

دل که آیینه شاهیست غباری دارد***از خدا می طلبم صحبت روشن رایی 

تعبیر: بخت و اقبال و سعادت همراه تو است. به زودی به کام و آرزوی خود می رسی. در هنگام توانایی و سعادت به نیازمندان خدمت کن تا به این وسیله از نعمت های خداوند سپاسگزار باشی. غرور و خودپسندی را از خود دور کن.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین اردیبهشت:

اگر این اواخر مشغول برنامه ریزی برای پروژه های کاری بوده اید و نمی توانسته اید درست و ذقیق در مورد آن تصمیم گیری کنید، امروز زمان پاسخ دادن فرارسیده است. گزینه های خود را روی میز بگذارید و در مورد پیشنهادهای خود برای طرف مقابل توضیح دهید. البته احتمال دارد این پروسه باعث عصبانیت شما شود، اما باید صبور باشید و آرامش خود را حفظ کنید. شما به خوبی می دانید راه درست چیست، پس جایی برای استرس وجود ندارد.

فال حافظ امروز متولدین اردیبهشت :

 رفتم به باغ صبحدمی تا چنم گلی***آمد به گوش ناگهم آواز بلبلی

مسکین چو من به عشق گلی گشته مبتلا***و اندر چمن فکنده ز فریاد غلغلی 

تعبیر: به مرادتان رسیده اید ولی می ترسد انچه را که سخت به دستآورده اید از دست بدهید، مطمئن باشید که همه ی آنها ماندنی است. اتفاقی می افتد که حتی تصورش هم مایه ی تعجب است و برای شما فرصتی بسیار عالی به شمار می آید. قدر آنچه را که دارید بدانید و دست از گله و شکایت بردارید و ناشکر نباشید که خدای ناکرده باز همه را از دست می دهید.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین خرداد:

امروز اگر رابطه ای را آغاز کنید، بسیار گرم خواهد بود و هیجان و شور زیادی به قلب شما جاری خواهد کرد. امروز باید انسان های اشتباهی را از زندگی خود حذف کنید. اطراف خود را با کسانی پر کنید که با هم تفاهم دارید یا دست کم از نظر فکری و فرهنگی به هم شبیه هستید. انسان های منفی با استرس های زیاد، شما را از مسیر موفقیت دور خواهند کرد. ممکن است امروز کمی استرس داشته بشاید، اما رفتار خودتان را کنترل کنید و نگذارید هر حرفی از دهانتان خارج شود.

فال حافظ امروز متولدین خرداد :

 خمی که ابروی شوخ تو در کمان انداخت***به قصد جان من زار ناتوان انداخت

نبود نقش دو عالم که رنگ الفت بود***زمانه طرح محبت نه این زمان انداخت 

تعبیر: از در آشتی درآی، وگرنه ایام جوانیت خراب می شود. کاری نکن که در زمان پیری افسوس جوانی را بخوری. در همه حال به خدا پناه ببر. مواظب باش در راهی که قدم گذاشته ای به خطا نروی. به هشدار پیران گوش کن. فریب ظواهر را نخور و فقط بنده ی خداوند باش.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین تیر:

بعضی وقت ها آدم در زندگی احساس راحتی می کند. اما امروز برای شما از آن روزها نیست. امروز باید پویاتر باشید و بیشتر روی کارها و برنامه های خود فکر کنید. گاهی اوقات بد نیست در واقعیت های زندگی تغییر ایجاد کنید. کارهایتان را به طور موقت یک مدل دیگر انجام دهید. بهتر است امروز را به خود و خواسته هایتان اختصاص دهید و شاید و هیجان بعد از کار را برای خود حفظ کنید.

فال حافظ امروز متولدین تیر :

 چو بشنوی سخن اهل دل مگو که خطاست***سخن شناس نه ای جان من خطا این جاست

سرم به دنیی و عقبی فرو نمی آید***تبارک الله از این فتنه ها که در سر ماست

تعبیر:  ایمانت را قوی تر کن تا از رنج ملامت نجات یابی. گرفتاریت برطرف می شود. اگر در عین غمگینی خندیدی شاهکار کرده ای. کسانی که طرفداری تو را می کنند و از آشوب و غوغا نجاتت می دهند. تغییری در خود و افکارت بده. بدی ها را آتش بزن و بخشندگی را در خود پرورش بده

فال روزانه,فال,فال تصویری

 فال روز متولدین مرداد:

از امروز تا شش هفته دیگر وارد فضای فلسفی خواهید شد و کنجکاوی شما افزایش خواهد یافت. امروز دوست دارید از همه چیز سر در بیاورید. همین کنجکاوی و هیجان دوستی به شما کمک می کند تا ایده های کاری و مالی خوبی پیدا کنید و فرصت های عالی برای خود رقم بزنید. امروز برای یافتن راه های تازه تحقیق و مطالعه کنید. در کتابخانه دنبال کتاب های مرتبط باشید یا در اینترنت جست وجو کنید. امروز می توانید برای افزایش درآمد خود راه های تازه پیدا کنید.

فال حافظ امروز متولدین مرداد :

 یا مبسما یحاکی درجا من اللالی***یا رب چه درخور آمد گردش خط هلالی

حالی خیال وصلت خوش می دهد فریبم***تا خود چه نقش بازد این صورت خیالی 

تعبیر: تهمتی به شما زده اند که به زودی دست بدخواهان رو م یشود. حادثه ای بسیار عجیب اتفاق می افتد که همه چیز را عوض می کند و به آنچه که هدفتان هست می رسید به شرط آنکه زرنگ باشید.کسی به دیدارتان می آید و غم رهایتان می کند.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین شهریور:

قلب شما مثل یک کشتی شناور در دریای وسیع طوفانی است. شما عاشق خطر کردن هستید، اما آرامش داشتن را نیز دوست دارید، بنابراین می توانید در طول سفر استراحت کرده و از زیبایی های آن لذت ببرید. زمانیکه شدت احساسات به اوج خود می رسند شما مجبورید در زمان حال زندگی کنید. نگران نباشید به تدریج همه چیز آرام تر می شود.

فال حافظ امروز متولدین شهریور :

 ای بی خبر بکوش که صاحب خبر شوی***تا راهرو نباشی کی راهبر شوی

در مکتب حقایق پیش ادیب عشق***هان ای پسر بکوش که روزی پدر شوی 

تعبیر: پایبند به اصول دنیوی نباش به منویات و روحیات خودت هم بپردازو ایمانت را قویتر کن زیرا همه هر آنچه از مادیات که دارند در این دنیا باقی گذاشته و معنویات و کارهای خوب و بد را با خود به دنیای آخرت می برند. زمانی بخت با تو یار است که فرش زیر پایت حصیر باشد ولی دلت خوش و راحت و آرام باشد

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین مهر:

کمی از سرعتتان کم کنید! جاه طلبی شما را تشویق به دویدن به دنبال اهدافتان می کند. شاید فکر کنید که اگر شل بجنبید باخته اید، اما بهتر است به این نیز فکر کنید که این دویدن های پیاپی در دراز مدت چه بر سر شما خواهد آورد. آهسته و پیوسته رفتن شاید روش مورد علاقه شما نباشد، اما مطمئن باشید بهترین نتیجه را در اختیارتان خواهد گذاشت. سرعت همیشه نشانه خوب عمل کردن نیست، اگر جایی از کارتان نیاز به بازبینی و اصلاح دارد حتما این کار را انجام دهید. رابطه خود را مورد بحث قرار دهید؛ آیا نیازهایتان در این رابطه برآورده می شوند؟ به گفتگو بپردازید و اینکه چه چیزهایی برای رابطه تان مفید و چه چیزهایی مضر هستند حرف بزنید. به ارزش های مورد نظر شریک زندگیتان توجه کنید.

فال حافظ امروز متولدین مهر :

ای دل به کوی عشق گذاری نمی کنی***اسباب جمع داری و کاری نمی کنی

چوگان حکم در کف و گویی نمی زنی***باز ظفر به دست و شکاری نمی کنی

تعبیر: اگر می خواهید غم به سراغتان نیاید و از غم ها رهایی یابید به این فکر باشید که عاقبت باید به دیار باقی بروید بنابراین بهتر است که توشه ی راهتان از ثواب باشد. بدون زحمت نمی توان به مقام رسید باید تلاش کنید مطمئن باشد کارهای شما بدون اجر نمی ماند و جواب خودتان را دریافت می کنید.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین آبان:

خوشا به شما! امروز می توانید برای همه بخش های زندگی خود برنامه ریزی کنید و برای کارهای در دست انجام، لیست تهیه کنید. امروز بد نیست به مسایل و مشکلات خانوادگی نیز توجه داشته اشید. اگر به رسیدگی نیاز دارند، حتما آنها را انجام دهید و پشت گوش نیندازید. برای اینکه کارهایتان انجام شوند، روی زمان بندی کارها خیلی تاکید داشته باشید.

فال حافظ امروز متولدین آبان :

صلاح کار کجا و من خراب کجا***ببین تفاوت ره کز کجاست تا به کجا

دلم ز صومعه بگرفت و خرقه سالوس***کجاست دیر مغان و شراب ناب کجا

 تعبیر: مشکلاتتان بزودی حل خواهد شد و شما به نیت خودتان خواهید رسید. بعد از تاریکی و غم، روشنایی در انتظار شماست. خودتان را برای کاری که می خواهید انجام دهید آماده سازید. با توکل به حق و راه و رسم دینداری به کام دلتان می رسید. راز خودتان را به کسی نگوئید

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین آذر:

در حال حاضر به اندازه کافی مشغله دارید، پس بهتر است هیچ مسئولیت و تعهد جدیدی به عهده نگیرید. فعلا خیلی پرانرژی نیستید، پس به لیست کارهایتان چیز دیگری اضافه نکنید. امروز کارهایی که دوست دارید را همراه با کسانی که دوست دارید انجام دهید. اگر کسی از دوستان و یا اعضای خانواده به تازگی رفتارهای عجیبی از خودش نشان می دهد که فکر می کنید به دلیل ناراحتی از شما است با او حرف بزنید و دلیل این رفتارش را از او بپرسید. امروز قبل از حرف زدن خوب فکر کنید، چرا که ممکن است با رک گویی زیاد کسی را از خودتان دلخور کنید. زیاد به کسی که دوست دارید فشار نیاورید و از او انتظارات بیهوده نداشته باشید، او نمی تواند ذهن شما را بخواند.

فال حافظ امروز متولدین آذر :

که برد به نزد شاهان ز من گدا پیامی***که به کوی می فروشان دو هزار جم به جامی

شده ام خراب و بدنام و هنوز امیدوارم***که به همت عزیزان برسم به نیک نامی

تعبیر: از رسم روزگار بسیار گله مند هستید مدام در پی برآورده شدن حاجتتان می باشید. به زودی خبری به شما می رسانند که باعث حل شدن مشکلاتتان می شود. بسیار سخت و دشوار به مرادتان خواهید رسید طوری که در این راه پخته می شوید و تجربه های فراوان به دست می آورید. ماه رمضان ماه پر برکت و رسیدن به حاجات شما می باشد.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین دی:

امروز باید در هر کاری که انجام می دهید سنگ تمام بگذارید و بدرخشید، پس حواس تان باشد که ممکن است زمان استراحت نداشته باشید. در این که می خواهید عالی و بدون نقص باشید حرفی وجود ندارد، اما شاید دیگران از این همه سرسختی که نشان می دهید اذیت شوند. بدانید که اصلاً مهم نیست که دیگران چه فکری درباره ی شما می کنند، بلکه این قضاوت خودتان است که باید به آن توجه کنید. البته تا زمانی که به هدف تان نرسیده اید بهتر است کمی انعطاف پذیری نشان دهید تا شاید اعصاب دیگران هم راحت تر شود.

فال حافظ امروز متولدین دی :

ای فروغ ماه حسن از روی رخشان شما***آب روی خوبی از چاه زنخدان شما

عزم دیدار تو دارد جان بر لب آمده***بازگردد یا برآید چیست فرمان شما

تعبیر: دل خویش را به سراب و چیزهای زودگذر خوش نکن. عشق تو را جوان نگه می دارد از آینده نترس چون مثل آب روشن و پاک است. غصه نخور به وصال یار خواهی رسید. به زیارت می روید و به زودی غرق در نعمت می شوید.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین بهمن:

یک روش عملی برای ارتباط برقرار کردن اکنون باعث شده است که شما کمی آرام تر حرکت کنید، اما واقعیت زندگی جدای از تفریح کردن و سرگرمی است. شما امروز باید رفتاری جدی داشته باشید و بسیار مهم است که با هر کسی که به شما نزدیک می شود صادق باشید. فرضیه پردازی نکنید؛ اگر شما از اینکه بتوانید روی شخص دیگری حساب کنید اطمینان کافی ندارید، فقط نظریات خود را با او در میان گذاشته و ببینید که بحث به کدام سمت هدایت می شود.

فال حافظ امروز متولدین بهمن :

 هواخواه توام جانا و می دانم که می دانی***که هم نادیده می بینی و هم ننوشته می خوانی

ملامتگو چه دریابد میان عاشق و معشوق***نبیند چشم نابینا خصوص اسرار پنهانی

تعبیر: قدر لحظات عمر خود را بدان و آن ها را به راحتی از دست نده. راز خود را با نامحرمان در میان نگذار تا دچار دردسر و حسادت دیگران نشوی. برای رسیدن به هدف باید تلاش کنی. مراقب کارهای خود باش و با تعقل و تفکر و صبر و آرامش کار کن تا با سهل انگاری خود را دچار انحراف و شکست نکنی و پشیمان نشوی.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین اسفند:

امروز یک چرخش فکری کامل نسبت به دوستی ها، کار و زندگی شخصی خود خواهید داشت. از یک دوست بسیار نزدیک و مهربان، ایده های بسیار خوبی خواهید گرفت که برای آینده کاری شما عالی است. اگر پیشنهاد کار داشتید، حتما به آن فکر کنید. از اینکه در زندگی خود تغییر ایجاد کنید، نترسید. آینده در انتظار شما است. حرکت کنید. از اینکه فقط حرف بزنید دست بکشید و تنبلی یا ترس را کنار بگذارید. آپ دیت شدن در همه بخش های زندگی کاری است که امروز باید آن را آغاز کنید.

فال حافظ امروز متولدین اسفند :

زین خوش رقم که بر گل رخسار می کشی***خط بر صحیفه گل و گلزار می کشی

اشک حرم نشین نهانخانه مرا***زان سوی هفت پرده به بازار می کشی 

تعبیر: دعایتان فقط برای رسیدن به مال و ثروت است ولی بدانید شما ثروتی دارید که شاید دیگران حسرت آن را داشته باشند و آن نعمت سلامتی است. برای رسیدن به مقصود باید خطرها را به جان خرید. زیرک باشید و از اطرافتان غافل نشوید. بیشتر به تکامل روحی خودتان بپردازید و حرص ایام و مادیات را نخورید.

 

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار